یکشنبه , می 19 2024

آغاز پخش انیمه قوی‌ترین جادوگر در ارتش شیطان، انسان بود در ماه ژوئیه

[ad_1]

روز چهارشنبه، شرکت Happinet اولین تیزر تبلیغاتی و تصویر کلیدی از انیمه‌ای با عنوان Maō-gun Saikyō no Majutsushi wa Ningen Datta (قوی‌ترین جادوگر در ارتش شیطان، انسان بود) را منتشر کرد. این انیمه بر اساس مانگایی با همین نام از نویسنده ریوسوکه هاتا، طراح اصلی شخصیت‌ها، کوما، و هنرمند مانگا، آناجیرو، ساخته شده است. این ویدئو جزئیات بیشتری از بازیگران و عوامل ساخت و همچنین زمان انتشار انیمه در ماه ژوئیه را فاش می‌کند. همچنین، این ویدئو قطعه موسیقی مقدماتی Ctrl C از KOHTA YAMAMOTO با همراهی شون ایکگای را به نمایش می‌گذارد.

در میان اعضای جدید تیم، کنتارو تونه با نقش جیرون معرفی شده است. علاوه بر او، ساتوشی موتویاما به عنوان کارگردان صدا، شرکت Pony Canyon به عنوان تولیدکننده موسیقی، و Bit Grooove Promotion به عنوان تولیدکننده صدا نام برده شده‌اند. نوریهیکو ناگاهاما به عنوان کارگردان سری در استودیو A-Cat، توکو ماچیدا به عنوان ناظر بر نویسندگی سری، ماسامی سوئوکا به عنوان طراح شخصیت‌ها و KOHTA YAMAMOTO به عنوان آهنگساز موسیقی فعالیت می‌کنند.

در این انیمه شخصیت‌هایی همچون جون فوکویاما به عنوان ایکه، هینا تاچیبانا به عنوان ساتی، شیزوکا ایتوه به عنوان سفیرو، ماناکا ایوامی به عنوان شاه دیمون دایروکوتن، و آزومی واکی به عنوان لیلیث حضور دارند. انیمه به طور خاص بر اساس اقتباس مانگا از داستان اصلی رمان نوری ساخته شده است. داستان این اثر، ایکه را به عنوان قوی‌ترین جادوگر در ارتش شیطان معرفی می‌کند که با استفاده از جادوی قدرتمند خود به تنهایی قلعه‌ها را فتح می‌کند. با این حال، او یک راز بزرگ دارد: من در واقع انسان هستم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =