پنج‌شنبه , می 16 2024

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Biomutant

[ad_1]

بازی Biomutant یکی از جدیدترین بازی‌های نقش‌آفرینی در سبک Open-World بوده که توسط استودیو Experiment 101 منتشر شد. شما در بازی در نقش حیوانی باهوش بازی می‌کنید که در دنیای زیبا اما پساآخرالزمانی به گشت‌وگذار می‌پردازد. جایی که دیگر اثری از انسان‌ها نیست و حیوان‌ها به‌مرور با جهش‌های ژنتیکی به باهوش‌ترین موجودات زمین تبدیل‌شده‌اند. بازی دنیای وسیعی را برای اکتشاف در اختیار شما قرار می‌دهد و مملو از مأموریت‌های اصلی و فرعی و کاراکترهای مختلف است. در این مقاله قصد داریم روش دستیابی به تمامی تروفی‌ها و اچیومنت های بازی را در اختیارتان قرار دهیم تا برای پلاتینوم کردن بازی مسیر ساده‌تری را پیش بگیرید.

بازی به دلیل ماهیت Open-World ای که دارد آزادی عمل زیادی برای تروفی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از برخی مراحل ابتدایی کوتاه که بیشتر جنبه آموزشی دارند، شما می‌توانید در دنیای بازی به‌صورت آزادانه جست‌وجو کنید. اینکه بخواهید مأموریت اصلی را انجام دهید یا نه به عهده شما است و تقریباً تمام تروفی‌های بازی را می‌توانید قبل از اتمام داستان نیز به دست آورید.

نقشه کلی تروفی‌های بازی Biomutant

  1. میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 3 از 10
  2. زمان تقریبی برای رسیدن به تمام تروفی‌ها: بین 20 تا 30 ساعت
  3. تروفی‌های آفلاین: 47 عدد (1 پلاتینوم،3 طلایی، 6 نقره‌ای،37 برنز)
  4. تروفی‌هایی که ممکن است از دید شما پنهان بماند: 4
  5. تروفی‌های That’s Mine، Snack-Time، Mariner و Gumshow
  6. تروفی‌هایی که ممکن است شاید از دید شما پنهان بماند:5
  7. اگر از همان اول به این تروفی‌ها توجه نکنید ممکن است زمان طولانی‌ای برای رسیدن به آن‌ها صرف شود: Max Gains، Pew Pew! Hack n’ Slash، Electrified، Stick it to Them
  8. تروفی‌هایی که به دلیل باگ ممکن است باز نشوند: 0
  9. آیا درجه سختی بازی در دستیابی به تروفی‌ها مؤثر است؟ خیر، می‌توانید بازی را با آسان‌ترین درجه سختی به پایان برسانید و به تمام تروفی‌ها دسترسی پیدا کنید.
  10. حداقل دفعاتی که باید بازی را به پایان برسانید: 1 بار
  11. آیا امکان انتخاب مراحل بعد از اتمام بازی وجود دارد؟ بله قابلیت Free-Roam در تمام بازی وجود داشته و درصورتی‌که بازی را به پایان رسانده باشید نیز، می‌توانید با زدن دکمه Continue در منوی بازی وارد NewGame+ شوید.

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Biomutant

قدم اول: بخش داستانی بازی را تمام کرده و با هر ترتیبی که دوست دارید، تمام تروفی‌ها را به دست آورید.

قبل‌تر هم اشاره کردیم که ماهیت Open-World بازی از همان دقایق ابتدایی و پس از اتمام بخش آموزشی وجود داشته و شما می‌توانید آزادانه به ‌جای‌جای نقشه وسیع بازی دسترسی پیدا کنید. به دلیل اینکه قبل از پایان بخش داستانی می‌توانید هر 4 عدد World Eater بازی را نابود کنید، تمام تروفی‌ها را می‌توانید قبل از اتمام بازی به دست آورید. چون نظم خاصی در دستیابی به تروفی‌ها وجود ندارد بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از هر مبارزه با World Eater ها بازی را ذخیره‌سازی کنید. هرکدام از این 4 مبارزه تروفی مخصوصی دارد که با اجرای مکانیکی خاص در طول مبارزه به دست می‌آید. اگر نتوانید تروفی را در مبارزه به دست آورید باید دوباره از اول بازی را شروع کرده و به مبارزه برسید. پس بهتر است به‌جای این کار صرفاً ذخیره‌سازی خود قبل از مبارزه با Boss را بارگذاری کنید. این کار باعث می‌شود هر 4 تروفی این مبارزات را به‌سادگی به دست آورید.
  • 16 عدد امتیاز ارتقا (برای تروفی‌های Pew Pew! و Hack n’ Slash) و 16 عدد امتیاز Psi (برای تروفی Electrified) و 12 عدد امتیاز Bio (برای تروفی Stick it to Them) ذخیره کنید. این کار تمام تروفی‌های مخصوص به قابلیت‌های کاراکتر را بازخواهد کرد. شما می‌توانید قبل از مصرف این امتیازها، بازی را ذخیره کرده و پس‌ازاینکه تروفی‌ها را باز کردید، دوباره بازی را بارگذاری کنید تا به سبک دلخواه خودتان قابلیت‌ها را بازکنید.
  • به تروفی Toytinkerer توجه ویژه‌ای داشته باشید. شما برای این تروفی باید 4 بار خرسی را که به‌صورت تصادفی ظاهر می‌شود ملاقات کرده و مأموریت فرعی او را انجام دهید. حضور او کاملاً به شانس شما بستگی دارد و در هرجایی از نقشه ممکن است ظاهر شود.
  • به تروفی Wung-Fu Master از همان ابتدای بازی توجه داشته باشید. برای این کار باید 50 دشمن را با قابلیت Super Wung Fu که ابتدا باید در نبرد شارژ شود از بین ببرید. اگر به این موضوع توجه نکنید ممکن است زمان بیشتری را در مبارزات برای باز کردن تروفی صرف کنید. همواره قابلیت Super Wung Fu را در مبارزات استفاده کرده و آن را شارژ کنید.
  • مراقب تمام حیوان‌هایی که می‌توانید بگیرید باشید. برای تروفی Zoo-do به سنجاب‌های نارنجی و جونده‌های بنفش احتیاج دارید. تروفی Bugologist به شب‌تاب‌ها نیاز داشته و پرنده‌های سیاه‌رنگ نیز برای تروفی Flap-Flap. این موجودات در هر نقطه از نقشه ممکن است ظاهر شوند. همچنین دو منطقه برای پیدا کردن ماهی سیاه‌رنگ و اردک‌های پلاستیکی که به ترتیب تروفی‌های Angler و Quack را باز می‌کند را در نظر داشته باشید زیرا فقط در اینجا ظاهر می‌شوند.
  • انتخاب خوب یا بد در داستان بازی تأثیری در به دست آوردن تروفی‌های بازی ندارد. همچنین اینکه با کدام قبیله دوست شوید هم تروفی خاصی را باز نمی‌کند و اهمیتی ندارد. برای تمام قابلیت‌های Aura به 30 امتیاز نیاز خواهید داشت که در طول بازی به‌سادگی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های Biomutant

Biomutant Platinum Trophy

Biomutant Platinum Trophy

تمام تروفی‌های بازی Biomutant را به دست آورید.

The Adventure Begins

The Adventure Begins

از پناهگاه 101 فرار کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در مسیر داستانی بازی بازخواهد شد. پایان بخش آموزشی بازی منجر به باز شدن این تروفی می‌شود.

Twinkle Twinkle

Twinkle Twinkle

محل سقوط یکی از Twinkle ها را پیدا کنید.

این کار بخشی از یک مأموریت فرعی در بازی است که برای شخصیت Nova انجام می‌دهید. او در منطقه Fnackyleaves بازی وجود داشته که در آن یک برج مراقبت عظیم قرار دارد. او از شما می‌خواهد که محل سقوط یک شهاب‌سنگ را بررسی کنید. پس از رسیدن به منطقه و حل کردن معمای آن، تروفی را باز خواهید کرد.

Under The Table

Under The Table

در مسابقه نوشیدنی در مقابل Gulp پیروز شوید.

شما در طول مسیر اصلی داستان بازی با Gulp ملاقات خواهید کرد. پس از پایان مأموریتی دیگر برای شخصیتی به اسم Goop، می‌توانید پیش Gulp برگشته و مأموریت فرعی او را انجام دهید که به شما مسئولیت پیدا کردن مایع رادیوم را می‌دهد. پس از پیدا کردن مایع برای او، می‌توانید مسابقه‌ای انجام دهید که در صورت پیروزی در آن تروفی باز می‌شود.

Wung-Fu Master

Wung-Fu Master

50 دشمن را با استفاده از قابلیت Super Wushu نابود کنید.

Biomutant

حرکت Super Wushu یکی از حرکت‌های پیشرفته مبارزاتی در بازی محسوب می‌شود که در طول نبرد می‌توانید آن را شارژ کرده و استفاده کنید. برای شارژ کردن این قابلیت باید کمبوهای مختلفی را اجرا کنید و حرکت‌های خاص مبارزه‌ای را پشت سر هم انجام دهید. پس از اجرای 3 کمبو امکان استفاده از Super Wushu میسر می‌شود. نکته مهم این است که باید دائم کمبوهای خود را تغییر دهید تا این قابلیت شارژ شود و اگر یک کمبو را سه بار تکرار کنید اتفاقی نخواهد افتاد. زمانی که 3 آیکون مخصوص روی صفحه دیدید با فشردن دکمه‌های مربوط وارد Super Wushu خواهید شد.

Old World Gadgets

Old World Gadgets

تمام وسایل دنیای قدیمی را پیدا کنید.

این ابزارها در سراسر دنیای بازی پراکنده‌اند و معمولاً هم با حل کردن معمایی ساده فعال می‌شوند.

Thugs

Thugs

25 راهزن را شکست دهید.

Biomutant

راهزن‌ها نوعی خاص از دشمنان هستند که در کمپ‌های خودشان کمین می‌کنند. تعداد 11 کمپ در سراسر نقشه بازی وجود دارد که با شکل مربعی نشان داده می‌شوند. پس‌ازاینکه اولین کمپ را پاک‌سازی کردید، مأموریت فرعی‌ای با عنوان “Cleaning Up”دریافت کرده که به شما به ترتیب جای این کمپ‌ها را نشان خواهد داد. الآن فقط باید با دنبال کردن مسیر این مأموریت راهزن‌ها را نابود کرده و تروفی را به دست آورید. تقریباً 6 کمپ برای به دست آوردن این تروفی کافی است.

Tar-up

Tar-up

5 دشمن را در طول مبارزه داخل نفت غرق کنید.

نفت یکی از مواد خطرناک موجود در دنیای بازی است. اگر شما یا دشمنان واردش شوید، آهسته در آن فرورفته و غرق می‌شوید. برای این تروفی باید 5 دشمن را داخل نفت انداخته و غرق کنید. برای این کار از قابلیت Mucus Bubble یا Telekinesis استفاده کنید. بهترین مکان برای اجرای این کار محلی به اسم Brublebottom است که در شمال غربی نقشه وجود دارد.

Biomutant

Specialized

Specialized

با هر کلاسی به سطح 25 برسید.

این تروفی زمانی که به سطح 25 برسید به‌طور خودکار به دست می‌آید و با پیشروی در بازی به‌سادگی این اتفاق خواهد افتاد.

Kneel

Kneel

تمام 30 معبد را پیدا کنید.

معبدها مکان‌هایی هستند که در سراسر دنیای بازی وجود داشته و با دعا کردن در آن‌ها امتیاز به دست می‌آورید.

Pew Pew

Pew Pew!

تمام قابلیت‌های مربوط به تفنگ‌ها را بازکنید.

این تروفی پس از دست‌یابی به تمام قابلیت‌های شاخه Ranged Combat در بخش Wung Fu بازخواهد شد. 5 مدل مختلف تفنگ وجود دارد که هرکدام دو قابلیت ویژه دارند. شما به 15 امتیاز برای باز کردن تمام آن‌ها احتیاج دارید. لازم به ذکر است که ابتدا باید تمام سلاح‌ها را خریداری کنید.

Hack n’ Slash

Hack n’ Slash

تمام قابلیت‌های مربوط به سلاح‌های سرد را بازکنید.

این تروفی پس از دستیابی به تمام قابلیت‌های شاخه Close Combat در بخش Wung-Fu بازخواهد شد. مشابه تفنگ‌ها، اینجا هم 5 سلاح سرد مختلف وجود دارد که برای هرکدام دو قابلیت ویژه در دسترس است. شما به 15 امتیاز برای باز کردن تمام آن‌ها احتیاج دارید.

DNA Overload

DNA Overload

داخل یک Biopool دی ان ای خود را تغییر دهید.

Biopool ها شبیه به استخری سبز از مواد شیمیایی هستند که در دنیای بازی یافت می‌شوند. آن‌ها در برج خنک‌سازی راکتورهای اتمی وجود داشته و در کنار آن‌ها باید با یک Miniboss مبارزه کنید. پس از شکست او به Biopool دسترسی پیدا خواهید کرد. با استفاده از این استخرها می‌توانید ظاهر کاراکتر خود را با خرج کردن یک امتیاز Bio تغییر داده و تروفی را به دست آورید.

Biomutant

Max Gain

Max Gain

دو عدد از ویژگی‌های خود را به عدد 100 برسانید.

به این تروفی از همان اول توجه کنید تا برای باز کردنش مجبور نشوید زمان اضافی صرف کنید. کاراکتر شما 6 ویژگی مختلف دارد که با هر بار افزایش سطح Level می‌توانید 10 امتیاز یکی از آن‌ها را افزایش دهید. چون در مسیر تروفی Specialized 250 امتیاز به دست خواهید آورد، دستیابی به این تروفی ساده خواهد بود. فقط مطمئن شوید که حتماً دو ویژگی را به عدد 100 رسانده باشید.

Electrified

Electrified

با استفاده از قابلیت Ki-Spark 20 دشمن را شکست دهید.

قابلیت Ki-Spark یکی از قابلیت‌های Psi است که با خرج 16 امتیاز Psi به دست می‌آید. برای خرید این قابلیت باید Light Aura شما حداقل عدد 30 باشد. با استفاده از آن رعدوبرقی در جلوی کاراکتر خود شلیک می‌کنید. میزان صدمه این قابلیت زیاد نیست و بهتر است ابتدا با روش‌های دیگر دشمنان را تضعیف کرده و با این قابلیت کارشان را تمام کنید.

Stick it to Them

Stick it to Them

25 دشمن را به Mucus Bubble بچسبانید.

Mucus Bubble یک قابلیت است که با امتیازهای جهش یافتن Bio باز می‌شود. شما با 12 امتیاز Bio می‌توانید این قابلیت را خریداری کنید.

Nautica

Nautica

با وسیله Googlide در تمام سطح‌های آب حرکت کنید.

Googlide یک وسیله نقلیه آبی است که در طول بخش داستانی بازی به دست خواهید آورد و توسط آن می‌توانید در تمام قسمت‌های آبی دنیای بازی گشت‌وگذار کنید. سطح‌های مختلفی از آب در بازی وجود داشته که با توجه به قدرت موتور Googlide می‌توان به آن‌ها وارد شد. سطح 1 آب رنگ آبی دارد، سطح 2 رنگ سبز و سطح 3 رنگ قهوه‌ای. برای ارتقا موتور Googlide باید جعبه‌های مخصوصی را که در سراسر دنیای بازی پراکنده هستند بازکنید. پس‌ازاینکه به موتور سطح 3 دست‌یافتید، با ورود به تمام این مناطق، تروفی را به دست خواهید آورد.

Rodeo

Rodeo

با یک Gnaut بیش از 500 متر سوارکاری کنید.

Gnaot ها حیواناتی در محیط بازی هستند که می‌توانید سوار آن‌ها شوید. اولین بار پس‌ازاینکه کمپ قبیله اول را فتح کردید به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. برای این کار مأموریت فرعی‌ای فعال می‌شود که با انجام دادن آن، Gnaot را رام کرده و پس از 500 متر سوارکاری با او، تروفی را به دست خواهید آورد.

Toytinkerer

Toytinkerer

تمام ارتقاها Automaton را به دست آورید.

Biomutant

Automaton همان حشره رباتی است که در ماجراجویی‌ها همراه شماست. برای ارتقا اجزای او، باید مأموریت فرعی Mirage را به پایان برسانید. برای این کار، یک پاندای مرموز که فانوسی در دست دارد به‌صورت تصادفی در نقشه ظاهرشده که با رفتن کنار او، وارد خاطرات دوران کودکی می‌شوید. شما باید برای این تروفی 4 بار این پاندا را ملاقات کنید.

In the Green

In the Green

بیش از 1000 عدد برگ سبز جمع‌آوری کنید.

برگ سبز درواقع همان واحد پول بازی است که توسط آن می‌توانید آیتم‌ها و تجهیزات مختلف را خریداری کنید. راه‌های مختلفی برای به دست آوردن پول در بازی وجود دارد. راه‌هایی مانند انجام دادن مأموریت‌های فرعی، فروختن آیتم‌های بلااستفاده و یا کشتن Mini boss ها. همچنین گیاه‌هایی با نام Green ATM در سراسر دنیای بازی وجود دارد که با رفتن به آن‌ها می‌توانید حجم قابل‌توجهی برگ سبز به دست آورید.

Elementary

Elementary

10 عدد از هر منبع اولیه برای ساخت‌وساز به دست آورید.

در بازی، 5 مدل مختلف از منابع اولیه برای ساخت‌وساز وجود دارد: فلز، چوب، پلاستیک، لاستیک و E-Waste. در طول بازی با از بین بردن ستون‌های مخصوصی برای هرکدام و یا سوا کردن تجهیزات می‌توانید به حجم زیادی از آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

Zoo-do

Zoo-do

20 عدد Sqvid بگیرید.

Biomutant

Sqvid ها موجوداتی نارنجی‌رنگ و شبیه به سنجاب و همین‌طور جونده‌های بنفش‌رنگ هستند که در سراسر دنیای بازی پراکنده شدند. اولین بار در ناحیه Deadzone بازی پس از شکست دادن Boss اول آن‌ها را پیدا خواهید کرد اما ظاهر شدن آن‌ها در تمام نقاط بازی تصادفی است. پس از گرفتن 20 عدد از این موجودات تروفی را به دست خواهید آورد.

Quack

Quack

20 عدد Gumduck بگیرید.

این موجودات را باید در مأموریت Gumquack Hollow پیدا کنید. شما با ورود به این منطقه پس‌ازاینکه به انتهای تونل رسیدید، به اتاقی بزرگ رسیده که دریاچه کم‌عمقی در آن وجود دارد. در آن دریاچه تعدادی اردک پلاستیکی پیدا خواهید کرد. این اردک‌ها همواره در این منطقه ظاهر می‌شوند و برای 20 عدد از آن‌ها به‌سادگی فقط باید چند بار به اینجا برگردید. بهتر است بعد از هر نیم ساعتی که در دنیای بازی گشت‌وگذار کردید، برگردید. هر دفعه، 6 عدد از آن‌ها ظاهر می‌شود.

Bugologist

Bugologist

20 عدد Glittermoth بگیرید.

Glittermoth ها حشراتی شبیه به پروانه‌های شب‌تاب و درخشان هستند. شما در طول مسیر داستانی بازی 5 عدد به‌صورت خودکار به دست خواهید آورد. بعدازآن بهترین جایی که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید، کنار کاراکتر Mito در این موقعیت‌ها است:

پس از رسیدن به این مکان، جاده خاکی پشت سر او را طی کنید تا کمپ را پیداکرده و تا صبح استراحت کنید. سپس وارد غار Glittermoth شده و در لبه کوهستان و خلاف جهت جایی که Mito حضور دارد حرکت کنید و این مسیر را به‌صورت رفت‌وبرگشت طی کنید تا تعداد کافی از آن‌ها را پیدا کنید. توجه کنید که در طول شب Glittermoth ها ظاهر نمی‌شوند و باید تا طلوع آفتاب صبر کنید.

Biomutant

Flap-Flap

Flap-Flap

20 عدد Pippis بگیرید.

این موجودات، پرنده‌های سیاه‌رنگی هستند که به‌صورت تصادفی در سراسر دنیای بازی ظاهر می‌شوند. معمولاً در محلی که این موجودات وجود دارند، دسته بزرگی از پرندگان نیز هستند که با نزدیک شدن شما فرار می‌کنند و فقط خود Pippi باقی می‌ماند. بهترین محل پیدا کردن آن‌ها اینجا است:

Angler

Angler

20 عدد Guppos بگیرید.

این موجودات، ماهی‌های سیاه‌رنگی هستند که در مبارزه با Murk Puff باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. این ماهی‌ها فقط در Guppo Grotto ظاهر می‌شوند:

برای به دست آوردن 20 عدد از آن‌ها باید همان کاری را بکنید که هنگام جمع‌آوری Gumduck ها انجام دادید و هر نیم ساعت یک‌بار به این منطقه برگشته و برای 4 بار این کار را تکرار کنید.

Biomutant

Bagman

Bagman

آیتمی را از Honki خریداری کنید.

Honki یکی از شخصیت‌های فرعی داستان بوده که در منطقه‌ای به اسم Sprill Slope در جنوب شرقی درخت زندگی قرار دارد. ابتدا که او را ملاقات کرده باید 2 چیز را در نزدیکی برایش پیدا کنید و پس ‌از این کار، او مغازه‌اش را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر آیتمی را که از او بخرید تروفی بازخواهد شد.

Adventurer

Adventurer

تمام 7 منطقه نقشه بازی را کشف کنید.

در نقشه بازی، 7 منطقه مختلف وجود دارد که به‌صورت ساعت‌گرد اگر نقشه را بچرخیم، به‌این‌ترتیب هستند:

Whereabouts-Deadzon-Fnakyleaves-Kluppy Dunes-Mushmosh Mire-Knupstonies-Surfipelago-Yerpfields

تمام این مناطق به‌جز Kluppy Dunes را در طول مسیر داستانی بازی ملاقات می‌کنید. با ورود به هر منطقه‌ای نوشته‌ای بر روی صفحه به شما نشان داده خواهد شد.

Eye on the Road

Eye on the Road

3 چاه کف خیابان را پیداکرده و واردش شوید.

این چاه‌ها به مکانی به اسم Gutways می‌رسند که آن‌ها را وسط جاده پیدا می‌کنید. برای این تروفی صرفاً باید وارد این چاه‌ها شده و نیازی نیست داخل منطقه را کامل کنید.3 چاه موجود در دنیای بازی در این مناطق وجود دارند:

چاه 1

biomutant

چاه 2

biomutant

چاه 3

biomutant

Paragon

Paragon

تمام Boss های بازی را شکست دهید.

این تروفی زمانی که هر چهار Boss اصلی بازی را شکست دادید به دست خواهد آمد که در اصل مأموریت اصلی است.

That’s Mine

That’s Mine!

در مبارزه با Porky Puff 3 عدد Bangballs منفجر کنید.

در فاز اول مبارزه با این موجود، باید با استفاده از Googlide مین‌هایی که در منطقه وجود دارد را با خود کشیده و به سمت او پرتاب کنید. 3 بار که این کار را انجام دهید، تروفی را به دست خواهید آورد.

Biomutant

Snack-Time

Snack-Time

6 عدد Sqvips را در مبارزه با Jumbo Puff به خوردش دهید.

در مبارزه با این Boss و در فاز اول، حمله خاصی از طرف او شکل می‌گیرد که هوا را شروع به مکیدن می‌کند. در این لحظه شما باید Sqvip هایی که در ربات خود اسیر کرده‌اید را به سمت دهان او پرتاب کنید. دو بار انجام دادن این کار تروفی را بازخواهد کرد.

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Biomutant

Mariner

Mariner

10 عدد Guppos را در مبارزه با Murk Puff به خوردش دهید.

در طول مبارزه با این Boss، یکی از حمله‌هایش شامل ورود او به لاک خود و پرتاب گوی‌های سبزرنگ به سمت شما است. در طول این حمله شما می‌توانید Guppos هایی را که با خود آورده‌اید به سمت دهانش پرتاب کنید. باید حداقل 4 بار این کار را انجام دهید. پس بهتر است مبارزه با او را به‌سرعت تمام نکنید تا تروفی را از دست ندهید.

Biomutant

Gumshow

Gumshow

تمام دندان‌های Hoof Puff را در طول مبارزه از دهانش بیرون بکشید.

در طول مبارزه با این Boss، اگر به زخم‌های پشت پاهای او شلیک کنید، به‌صورت لحظه‌ای بی‌هوش می‌شود و دهانش بازمی‌ماند. در این مدت می‌توانید قلابی دور دندان‌های او انداخته و آن‌ها را بکشید. برای باز کردن تروفی باید 4 بار این کار را در طول مبارزه تکرار کنید.

The Dragon

The Dragon

تمام 5 قبیله را یا تصرف کرده و یا تسلیم خود کنید.

یکی از مأموریت‌های اصلی در بازی، سروکله زدن با قبیله‌های موجود است. شما ابتدا باید با یکی از قبیله‌های اولیه صلح کرده و دیگری را تصرف کنید. برای تصرف ابتدا باید مقرهای کوچک‌تر آن‌ها را فتح کرده تا درنهایت به قلعه اصلی حمله کنید. هنگامی‌که دو عدد از قبیله‌ها را فتح کردید، بازی به شما اجازه می‌دهد که باقی آن‌ها را نیز به‌صورت خودکار تحت سلطه بگیرید یا می‌توانید خودتان این کار را بکنید. بهتر است برای صرفه‌جویی در زمان، بگذارید بازی خودکار این موضوع را انجام دهد و تروفی را به دست آورید.

Conquest

Conquest

6 مقر قبیله‌ای را تصرف کنید.

در طول مسیر داستانی بازی، شما باید قبیله‌های مختلف را تصرف کرده و یا آن‌ها را تسلیم خود کنید. برای این کار باید ابتدا مقر آن‌ها را فتح کرده و سپس به قلعه اصلی حمله کنید. هر قبیله 3 مقر دارد و شما در پایان تصرف دو قبیله اول، این تروفی را به دست خواهید آورد.

Show-off

Show-off

دشمنان را با 3 سلاح قبیله‌ای مختلف از بین ببرید.

سلاح‌های قبیله‌ای را، زمانی که یک قبیله را به‌طور کامل شکست دادید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای این تروفی باید حداقل 2 قبیله را شکست دهید و در کنار سلاحی که قبیله اول که با او صلح می‌کنید، 3 سلاح منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سلاح‌ها کلمه “Tribe” در اسمشان وجود دارد و صرفاً با کشتن هر دشمنی با هرکدام از آن‌ها، تروفی را به دست خواهید آورد.

Conscious

Conscious

تمام 20 دیالوگ مربوط به وجدان خود را کامل کنید.

دیالوگ‌های مربوط به وجدان، انتخاب‌هایی بین مسیر نور و تاریکی هستند که در طول روند داستانی بازی تجربه می‌کنید. باوجوداینکه در تروفی عدد 20 ذکرشده، تعداد بسیار بیشتری از این دیالوگ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم در مأموریت‌های اصلی و هم در مأموریت‌های فرعی‌ این موضوع اتفاق می‌افتد و نیازی نیست برای این تروفی نگران باشید.

Trek

Trek

تمام قلعه‌های قبایل مختلف را کشف کنید.

قلعه‌ها مقر اصلی قبایل در بازی هستند. برای این تروفی باید هر 6 قلعه را پیدا کنید و به نزدیکی آن‌ها بروید.

Starstruck

Starstruck

یک سلاح 7 ستاره بسازید.

سلاح‌ها در این بازی بسته به سطح قدرتشان، ستاره می‌گیرند. هر چه منابع اولیه شما کیفیت بالاتری داشته باشد، محصول نهایی ساخته‌شده ستاره‌های بیشتری خواهد داشت. یکی از راه‌های ساده برای دستیابی به این تروفی ابتدا پیدا کردن شمشیر Pri Murgel بوده که یکی از بهترین سلاح‌های بازی نیز هست. شما باید به منطقه Lumentower در جنوب شرقی نقشه رفته و با فعال کردن فانوس دریایی، غاری مخفی را پیدا کنید:

در این غار باید 3 نوشته روی دیوارهایش را فعال کرده تا به شمشیر دسترسی پیدا کنید. این شمشیر به‌صورت خام 5 ستاره دارد و برای اینکه آن را 7 ستاره کنید، باید دو قطعه جانبی جدید به آن اضافه کنید. این قطعات را یا می‌توانید از مغازه‌ها بخرید یا خودتان پیدا کنید. اگر دو قطعه 1 ستاره به شمشیر اضافه کنید، تروفی را به دست خواهید آورد.

Biomutant

Hammertime

Hammertime

5 عدد قطعه برای Mekton پیداکرده و از آن‌ها استفاده کنید.

در طول مأموریتی که برای کاراکتر Gizmo انجام می‌دهید، به ربات Mekton دسترسی پیدا خواهید کرد. در منطقه Deadzone، جعبه‌هایی وجود دارد که شامل قطعات مختلفی برای این ربات است و پس از باز کردن اولین جعبه، مأموریتی فعال‌شده که جای بقیه آن‌ها را به ترتیب نشان می‌دهد. درمجموع 14 جعبه وجود داشته که شما فقط برای این تروفی به 3-4 عدد از آن‌ها نیاز دارید. پس از به دست آوردن قطعات با استفاده از منوی ارتقا ربات، آن‌ها را روی او سوار کرده و تروفی را به دست آورید.

Riding the Wave

Riding the Wave

5 عدد قطعه برای Googlide پیداکرده و از آن‌ها استفاده کنید.

در طول مأموریتی که برای Goop انجام می‌دهید، به‌وسیله نقلیه Googlide دسترسی پیدا خواهید کرد. در مناطق آبی بازی، جعبه‌هایی وجود داشته که شامل قطعات برای Googlide است و با پیدا کردن اولین جعبه، مأموریتی فرعی فعال‌شده که جای بقیه آن‌ها را به ترتیب نشان می‌دهد. درمجموع 8 جعبه وجود دارد که شما برای این تروفی فقط به 3 عدد از آن‌ها احتیاج دارید. برای سوار کردن قطعات مشابه با Mekton عمل کنید.

Knockout

Knockout!

با یک ضربه بیش از 1000 واحد صدمه وارد کنید.

این تروفی در ابتدای بازی چندان ساده به دست نخواهد آمد اما از طرفی زمانی که قدرتمند شدید و سلاحی 7 ستاره در اختیار داشتید به‌سادگی انجام می‌شود.

Social

Social

تمام 16 کاراکتر فرعی بازی را پیدا کنید.

End of the Rainbow

End of the Rainbow

ببینید که پایان رنگین‌کمان به کجا می‌رسد.

زمانی که کاراکتر Jumble را در منطقه Bullibull Glade پیدا کردید، او از شما می‌خواهد که آیتمی را در انتهای رنگین‌کمان پیدا کنید. با دنبال کردن مسیر جعبه‌ای پیدا می‌کنید که درون آن آیتمی به اسم Rainbow Concentrate وجود داشته و با برداشتن آن تروفی را به دست خواهید آورد.

به پایان مطلب رسیدیم. بازی Biomutant عنوانی است که نقدهای مختلفی به آن شده است اما اگر سطح انتظارتان چندان بالا نباشد و نیاز به لحظاتی سرگرم‌کننده در دنیایی زیبا و فانتزی دارید، بازی مناسبی برای شما خواهد بود. دستیابی به تمام تروفی‌های بازی نیز کار چندان سختی نیست و صرفاً به دلیل وسعت دنیا و نقشه بازی کمی طولانی‌تر از انتظار ممکن است باشد.

منبع: Powerpyx

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =