پنج‌شنبه , می 16 2024

بهترین بازی های بهمن 1402 که باید دانلود کنید

[ad_1]

بهمن 1402 پر از بازی‌های رنگارنگ است. تقریباً طرفدار هر ژانر و پلتفرمی می‌تواند این ماه سرگرم شود و بازی‌های زیادی را چه فردی و چه همراه دوستانش تجربه کند. از بازی جدید یاکوزا گرفته تا بازگشت پرسونا 3، تکن 8 و جوخه انتحار باعث شده تا ماه پربرکتی از لحاظ ویدیوگیم داشته باشیم و به نظر وقت کافی برای تجربه تمامی آثار نداشته باشید. در ادامه به بهترین بازی های بهمن 1402 می‌پردازیم که ارزش توجه و دانلود را دارند و سعی کرده‌ایم اکثر بازی‌های مهم ماه را در تمامی ژانرها پوشش دهیم. پس همراه پارسی گیم باشید.

در ابتدا باید خاطرنشان کرد که ترتیب مرتب کردن بازی‌ها بر اساس تاریخ انتشار است. در نتیجه از اوایل بهمن ماه شروع می‌کنیم و بازی‌های مهم را روز به روز معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید در مورد کیفیت آنها و اینکه آیا ارزش دانلود دارند یا خیر تصمیم بگیرید. البته باید خاطرنشان کرد که تمامی بازی‌ها برای کامپیوتر منتشر نمی‌شوند و همچنین تعدادی از این عناوین هم از قفل دنوو استفاده می‌کنند و در نتیجه نباید منتظر کرک ماند. اما با این توضیحات سراغ بهترین بازی های بهمن 1402 برویم.

بهترین بازی های بهمن 1402

توضیحات کوتاه به همراه پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار بازی در دسترس شماست. یادتان باشد پارسی گیم سعی می‌کند تا دیتا و فایل اکثر این بازی‌ها را برای شما در طی ماه جاری آماده دانلود کند.

بازی Like a Dragon: Infinite WealthLike a Dragon: Infinite Wealth

  1. تاریخ انتشار: 4 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری – کامپیوتر

مجموعه بازی یاکوزا با عنوان دیگری بازگشته است. این بار به دل جزیره هاوایی سفر می‌کنیم و اندکی از ژاپن دور می‌شویم. این تغییر مکان باعث شده تا روح تازه‌ای در دل این بازی دمیده شود و شاهد خط داستانی بامزه و متفاوتی باشیم. منتقدان امتیازهای عالی به این بازی اعطا کردند و در حال حاضر امتیاز متاکریتیک 90 را در چنته دارد. اگر عاشق یاکوزا هستید و البته نبردهای نوبتی برایتان دل‌نشین است، حتماً امروز چهارم بهمن به دانلود بازی جدید Like a Dragon: Infinite Wealth بپردازید و بدانید که صدها ساعت محتوا منتظر شماست. اگر هیچ پس‌زمینه‌ای از یاکوزا ندارید، بهتر است با Yakuza 0 شروع کنید و خودتان را به آخرین بازی برسانید.

بهترین بازی های بهمن 1402Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy

  1. تاریخ انتشار: 4 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس، کامپیوتر

شرکت کپکام تصمیم رفته تا سه‌گانه کامل Ace Attorney را برای کنسول‌های جدید و به‌خصوص نینتندو سوییچ منتشر کند. همراه آپولو جاستیس و استاد افسانه‌ای‌اش فینیکس رایت می‌شود و یک کلکسیون ویژه شامل 3 بازی مهم را تجربه می‌کنید. این کلکسیون تمامی بازی‌های این مجموعه را به اضافه محتوای اضافه در بردارد و از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. اگر عاشق این مجموعه هستید یا اینکه دنبال فرصتی برای تجربه این آثار می‌گردید، حالا دیگر بهانه‌ای ندارید. امروز منتظر دانلود بازی برای پلتفرم‌های مختلف باشید.

  • بهترین بازی های نوجوانان برای PC

بازی Tekken 8Tekken 8

  1. تاریخ انتشار: 6 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

بگذارید همین شروع سال میلادی جدید، یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را تجربه کنید. بازی Tekken 8 با تغییرات ویژه و گرافیک نسل جدید از راه رسیده تا عاشقان سبک فایتینگ را غافل‌گیر کند. اکثر منتقدان امتیازهای عالی به بازی داده‌اند و شاهد بهترین تکن تاریخ این مجموعه هستیم. کاراکترهای جدید در کنار بخش داستانی عالی و نبردهای عمیق و مهیج، صدها ساعت شما را سرگرم می‌کنند و اگر به این سبک علاقه دارید، بدانید که چندین سال آینده را مشغول تکن 8 خواهید بود.

بهترین بازی های بهمن 1402Granblue Fantasy: Relink

  1. تاریخ انتشار: 12 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

عاشق ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی هستید و دنبال یک بازی جدید در این ژانر می‌گردید؟ استودیو Cygames عنوان عالی برای شما تدارک دیده است. بازی Granblue Fantasy: Relink یک ماجراجویی جذاب است که شما را به سرزمین خیالی می‌برد و نقش کاپیتان یا رهبر گروهی از جنگجویان را به شما می‌دهد. این بازی سیستم مبارزه آنی یا هم‌زمان دارد و یک اثر اکشن نقش‌آفرینی حساب می‌شود. باید با دشمنان بجنگید و همراه دوستانتان یک گروه ویژه تشکیل دهید و داستان فوق‌العاده‌ای را دنبال کنید. این بازی برای عاشقان بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و عناوین گروهی ساخته شده است.

  • بهترین بازی های نقش آفرینی ژاپنی

بازی Jujutsu Kaisen Cursed ClashJujutsu Kaisen Cursed Clash

  1. تاریخ انتشار: 12 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، سوییچ، کامپیوتر

جوجوتسو کایسن به راحتی به یکی از بهترین انیمه‌های سریالی تبدیل شده و طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. نبردهای مهیج این انیمه هوش از سر طرفدارانش را برده است. اگر به شما بگوییم که می‌توانید این نبردها را در دل یک بازی جدید و رسمی تجربه کنید، چه خواهید گفت؟ بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash یک عنوان مبارزه‌ای گروهی است که با تمرکز روی قابلیت‌های ویژه‌ هر کدام از شخصیت‌های انیمه ساخته شده است. اگر به عناوین فایتینگ و جوجوتسو کایسن علاقه دارید، بازی جدید شرکت باندای نامکو را از دست ندهید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice LeagueSuicide Squad: Kill the Justice League

  1. تاریخ انتشار: 13 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

استودیو راک‌استدی سازنده بازی Batman Arkham Knight این بار با بازی دیگر از دنیای دی‌سی بازگشته است. بازی Suicide Squad شما را به متروپلیس می‌برد و کنترل‌ ویلن‌های شرور این شهر را در اختیار شما می‌گذارد. می‌خواهید جا پای هارلی کویین بگذارید؟ این بازی دقیقاً برای شما طراحی شده است. البته ساختار بازی کاملاً آنلاین است و به‌عنوان یک اثر لایو سرویس شناخته می‌شود. در نتیجه خبری از دانلود آفلاین نیست و این بازی هم طوری طراحی شده که همراه دوستان تجربه شود. اگر علاقه‌مند به یک بازی گروهی آنلاین هستید، جوخه انتحار را از دست ندهید. جوخه انتحار بین بهترین بازی های بهمن 1402 ممکن است بیش از بقیه نظر شما را جلب کند.

Persona 3 ReloadPersona 3 Reload

  1. تاریخ انتشار: 13 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، کامپیوتر، ایکس‌باکس (گیم پس)

استودیو آتلوس پس از مدت‌ها با بازی تازه‌ای بازگشته است. مجموعه بازی پرسونا نیازی به معرفی ندارد. ورود به دنیای اعجاب‌انگیز و ماجراهای احساسی گروهی از نوجوانان ژاپنی، میلیون‌ها نفر عاشق انیمه و مانگا را سرگرم کرده است. بازی Persona 3 Reload در واقع ریمیک بازی اصلی است و تمامی محتوا با گرافیک امروزی، قابلیت‌های جدید و رابط کاربری بهتر در اختیار شماست. این بازی که عناوین نقش‌آفرینی ژاپنی را بازتعریف کرد، به‌طور رایگان از طریق سرویس گیم پس در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر عاشق پرسونا و عناوین ژاپنی هستید، حتماً این اثر را تجربه کنید.

بهترین بازی های بهمن 1402Helldivers 2

  1. تاریخ انتشار: 19 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

بازی‌های انحصاری سونی در سال 2024 با اثری متفاوت شروع به کار می‌کنند. بازی Helldivers 2 یک شوتر گروهی متفاوت است که شما را همراه دوستانتان در برابر دشمنان مهیب و ترسناک متحد می‌کند. شما در قالب جنگجویان زمینی با فرازمینی‌ها خواهید جنگید و تمدن بشری را حفظ خواهید کرد. این بازی یک اثر کاملاً گروهی است که باید چندنفره تجربه شود و هم‌تیمی‌ها و کار تیمی، اهمیت زیادی دارند. سونی به ساخت بازی‌های لایو سرویس رو آورده و باید دید که اولین عناوین چطور خواهد بود. اگر می‌خواهید یک تجربه مهیج همراه دوستانتان داشته باشید، روز نوزدهم بهمن را به خاطر بسپارید.

  • بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 5

بازی UltrosUltros

  1. تاریخ انتشار: 23 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، کامپیوتر

طرفدار ژانر مترویدوانیا هستید و دنبال بازی تازه‌ای می‌گردید؟ باید بگوییم که دی ماه بازی Prince of Persia The Lost Crown برای شما منتشر شد، اما این ماه هم دست‌خالی نخواهید بود. بازی متفاوت Ultros از سوی استودیو Hedoque با آنچه تابه‌حال تجربه کرده‌اید تفاوت دارد. شما در این بازی دور از تمدن بیدار می‌شوید و می‌بینید که داخل یک کشتی قرار دارید و سر و کار شما با نیروهای شیطانی به نام ULTROS است. انگار که داخل یک حلقه زمانی بی‌نهایت، دقیقاً داخل یک سیاه‌چاله گیر افتاده باشید. آیا بالاخره می‌توانید این چرخه را بشکنید و دوباره متولد شوید؟ فضای سایکدلیک بازی در کنار موسیقی فوق‌العاده، بدون شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

Banishers: Ghosts of New EdenBanishers: Ghosts of New Eden

  1. تاریخ انتشار: 24 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

در ادامه فهرست بهترین بازی های بهمن 1402 به اثری تازه و مورد انتظار می‌رسیم. استودیو Don’t Nod با اثر تازه و متفاوتی قرار است ما را غافل‌گیر کند. بازی Banishers: Ghosts of New Eden اثری در ژانر اکشن نقش‌آفرینی است که شما را در نقش شکارچی‌های اهریمن قرار می‌دهد. دو شخصیت اصلی بازی با همدیگر مأموریت تازه‌ای را طی می‌کنند و باید با دشمنان مختلفی بجنگند. این بازی داستانی به نظر بسیار جالب می‌آید و گفته شده که تصمیم‌هایی که در طی بازی می‌گیرید روی ادامه داستان و پایان بازی تأثیر می‌گذارد. اگر دنبال یک بازی زیبا با داستان عمیق در مورد یک زوج عاشق هستید، حتماً بانشیرز را دانلود کنید.

Tomb Raider 1-3 RemasteredTomb Raider 1-3 Remastered

  1. تاریخ انتشار: 25 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، سوییچ، کامپیوتر

ریمستر سه گانه بازی Tomb Raider را بدون شک باید جزو بهترین بازی های بهمن 1402 قرار دارد. به‌خصوص که نسل جدید گیمرها با عناوین قدیمی این مجموعه آشنا نیستند و این فرصت عالی است تا با ریشه‌های مجموعه تامب رایدر و به طور کل عناوین اکشن ماجراجویی آشنا شوید. این سه‌گانه در قالب یک کلکسیون کامل با کنترل‌های جدید، گیم‌پلی بهتر، گرافیک بهتر، نورپر‌دازی جدید و قابلیت‌های تازه روز 25 بهمن، مهمان کنسول‌های بازی و کامپیوتر خواهد بود.

بهترین بازی های بهمن 1402Solium Infernum

  1. تاریخ انتشار: 25 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

در ابتدای مطلب گفتیم که بهمن ماه برای هر طرفدار ویدیوگیم، یک بازی عالی دارد. اگر عاشق بازی‌های استراتژیک هستید، Solium Infernum دقیقاً برای شما ساخته شده است. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی طراحی شده است، اما داستان آن فوق‌العاده جالب است. در واقع ارباب تاریکی غیب شده است و شما باید تلاش کنید تا به ارباب جدید جهنم تبدیل شوید. تابه‌حال بیشتر نبرد علیه شر را دیده‌ایم، اما این بار به خود شر و تاریکی تبدیل خواهیم شد. بازی استراتژی جدید به نظر از ارباب حلقه‌ها الهام گرفته است و اگر جنبه تاریک این آثار برای شما اهمیت دارد، Solium Infernum می‌تواند آن عطش چندساله شما را خاموش کند.

بازی Mario vs. Donkey KongMario vs. Donkey Kong

  1. تاریخ انتشار: 27 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

بازی Mario vs. Donkey Kong در اصل سال 2004 و به‌عنوان یک بازی فرعی از دو مجموعه ماریو و دانکی کانگ منتشر شد. گیم‌پلی بازی بر اساس معما و پلتفرمینگ طراحی شده است و پس از سال‌ها با گرافیک امروزی و ویژگی‌های جدید بازگشته است. بازسازی ماریو در مقابل دانکی کانگ با پشتیبانی از حالت گروهی و آنلاین قرار است امسال ماه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. اگر کنسول سوییچ دارید و عاشق بازی‌های ماریو و دانکی کانگ هستید، هیچ بهانه‌ای برای عدم دانلود بازی ندارید. اگر بازی اصلی را در دو دهه پیش تجربه نکرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید.

بازی Skull and BonesSkull and Bones

  1. تاریخ انتشار: 27 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

شاید باور نکنید ولی چند بار بازی Skull and Bones را در فهرست بهترین بازی های ماه قرار داده‌ایم و در کمال تعجب دیده‌ایم که یوبی‌سافت باز انتشار آن را به تعویق انداخته است. این بار به نظر فرصت تجربه بازی فرارسیده است. اگر بار دیگر شاهد تأخیر در انتشار بازی نباشیم و یوبی‌سافت مطلب بهترین بازی های بهمن 1402 را به هم نریزد، بالاخره می‌توانیم دریانوردی را آغاز کنیم. بازی Sea of Thieves تا به امروز دزدان دریایی را در اقیانوس‌های کارتونی سرگرم کرده است، اما وقت آن است یک بازی واقع‌گرا تجربه کنیم. اسکال اند بونز تلاش می‌کند تا تجربه یک دزد دریایی حرفه‌ای را به شما ارائه دهد. کشتی خود را بسازید، کشتی بقیه را به آتش بکشید و تا می‌توانید غارت کنید. تجربه این بازی آنلاین همراه دوستان دل‌نشین‌تر خواهد بود.

  • 7 نکته بازی Skull and Bones که لازم است بدانید

به پایان مطلب بهترین بازی های بهمن 1402 رسیدیم. همان‌طور که مشاهده کردید، اکثر بازی‌ها ماهیت آنلاین و گروهی پیدا کرده‌اند و سخت می‌توان امروزه یک بازی تک‌نفره داستانی کاملاً آفلاین پیدا کرد که بتواند ساعت‌ها ما را سرگرم کند. از امروز می‌توانید شروع به ماجراجویی کنید و امیدواریم که بازی‌های این ماه، دوای درد شما باشند! نظر شما در مورد بازی‌ها چیست؟ برای تجربه کدام عنوان هیجان‌ دارید؟

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =