یکشنبه , می 19 2024

بررسی بازی Warhammer 40000 Boltgun

[ad_1]

بازی Warhammer 40000 Boltgun محصول جدیدی در سبک بازی های اکشن و شوتر و Warhammer 40K بوده است که در این زمینه میتوانید با نسل جدیدی از سری بازی های وارهمر آشنا شوید که بی تردید گزینه خوبی برای سرگرمی خواهد بود.

وارهمر 40000 بولت تفنگ محصولی از استودیو بازی سازی Auroch Digital بوده است که در ساخت سری بازی های وارهمر نقش مهمی داشته است. این بازی جدید از سوی شرکت Focus Entertainment قرار است عرضه شود که طبق اطلاعات بدست آمده 2 خرداد 1402 زمان عرضه بازی بوده است. جهت بررسی و معرفی بازی Warhammer 40,000 Boltgun پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید که قرار است با گزینه خوبی آشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی Warhammer 40,000 Boltgun

وارهمر 40000 بولت تفنگ را میتوان ترکیبی عالی از سری بازی های وارهمر دانست که در آن گیم پلی بازی به طرز عجیبی جذاب و شگفت انگیز بوده است که در این میان میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش هایی شوید که از سوی سازنده بازی برایتان درنظر گرفته شده است. در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم بخش های مختلفی از بازی را در اختیارتان قرار دهیم. باید بدانید که این محصول یکپارچه سازی شده از سیستم عامل های دهه 90 بوده است که بی تردید شاهد جذابیت های بسیاری خواهید بود.

بررسی بازی Warhammer 40,000 Boltgun

بررسی بازی Warhammer 40,000 Boltgun

توسعه دهنده بازی با بکارگیری ترکیبی عالی از هیجان و نبردهای تاکتیکی توانست یک بازی ایده ال و سرگرم کننده را عرضه کند که در این میان میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش های بازی شوید.

گیم پلی کلاسیک بازی شامل هیجانات متنوعی بوده که با حالت اف پی اس بازی میتوانید تجربه جدیدی را کسب کنید. داستان بازی در ماموریت های خطرناک بسیاری جریان داشته که تمامی آنها در سراسر کهکشان ها جریان داشته است. تفنگداران بازی شامل اقلام بسیاری بوده اند که در این میان با استفاده از آنها میتوانید به آشوب های بسیاری پایان دهید.

زرادخانه بازی با ویرانگری های بسیاری همراه بوده که با دستیابی به سلاح های جدید میتوانید روند نابودسازی دشمنان و هیولاهای بازی را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. امکان انجام هرکاری در این بازی وجود داشته است که به آسانی میتوانید بدوید و از روی موانع بپرید و یا از روش های مختلفی برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید.

سیستم دشواری مراحل بازی برای ایجاد تعادل بخش های مختلفی را به عنوان مانع پیش روی شما قرار خواهد داد که این موضوع میتواند دلیل خوبی برای حضور در یک بازی دشوار باشد. امکان انجام حرکات رزمی نیز برایتان وجود داشته است. گیم پلی بازی Warhammer 40,000 Boltgun نسبت به سطح و اندازه بازی در قیاس خوبی قرار داشته که نباید آن را نادیده گرفت.

اما در خصوص شخصیت های بازی Warhammer 40,000 Boltgun باید بدانید که عملا اطلاعاتی در این زمینه عرضه نشده زیرا شخصیت خاصی در بازی حضور نداشته که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم.

در بخش طراحی بازی نیز شاهد کیفیت خوبی هستیم که شرکت توسعه دهنده در این زمینه از یک موتور گرافیکی قدرتمند استفاده نموده که این مورد سبب خواهد شد تا بتوانید شاهد جذابیت های بسیاری باشید. تمامی اجزای بازی با کیفیت خوبی پیاده سازی شده اند که این مورد در کنار صداگذاری بازی میتواند بازتاب های خوبی را برای شما به همراه داشته باشند.

تاریخ عرضه بازی Warhammer 40,000 Boltgun

در رابطه با نقد بازی Warhammer 40,000 Boltgun باید بدانید که بسیاری از گیمرها براین باور هستند که شرکت ناشر بازی با ادامه دار نمودن سری بازی های وارهمر قصد دارد فقط از ساخت بازی سودآوری کند ولی طبق گفته های ناشر این موضوع صحت نداشته و آنها عملا برای جلب نمودن نظر کاربران و رشد بازی های خود دست به ساخت نسخه های جدید میزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی میتوانید با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی Warhammer 40,000 Boltgun

همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد این بازی قرار است در تاریخ 23 می 2023 مطابق با 2 خرداد 1402 عرضه شود که در این میان اطلاعات تکمیلی بازی را به سمع حضورتان خواهیم رساند. همچنین پیشنهاد می شود جهت آشنایی با پلتفرم و ژانر بازی Warhammer 40,000 Boltgun با ما همراه باشید.

پلتفرم های بازی Warhammer 40,000 Boltgun

شرکت ناشر وتوسعه دهنده بازی تصمیم گرفته اند که بازی را برای پلتفرم های مختلفی نظیر نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز عرضه کنند که بی تردید در این میان میتوان گفت قرار است گیمرهای بسیاری از بازی لذت ببرند. با این اوصاف میتوان انتظار داشت که سبک بازی Warhammer 40,000 Boltgun بتواند امتیاز بالایی را از منتقدین کسب کند.

سیستم بازی

سیستم بازی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Warhammer 40000 Boltgun

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Phenom II X4 965 / Intel Core i3-2120
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: 1 GB VRAM, AMD Radeon HD 7770 / NVIDIA GeForce GTX 560
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system, 30 FPS, 1920×1080 in low.

سیستم پیشنهادی بازی Warhammer 40000 Boltgun

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen 5 1500X / Intel Core i5-8400
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: 3 GB VRAM, AMD Radeon RX 580 / NVIDIA GeForce GTX 780 Ti
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system, 60 FPS, 1920×1080 in ultra.

سخن پایانی

بررسی بازی Warhammer 40000 Boltgun به اتمام رسید که در این میان به اطلاعات خوبی از بازی اشاره نمودیم که با توجه به نیاز خود میتوانید از بازی لذت ببرید. لازم به ذکر است بدانید که بازی در آینده ای نه چندان دور قرار است عرضه شود که بی تردید میتواند امتیاز خوبی را کسب کند. نظر شما نسبت به این بازی چیست آیا میتواند امتیاز خوبی را از سوی کاربران کسب کند یا خیر؟ باما در ادامه همراه باشید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =