یکشنبه , می 19 2024

اکتیویژن بلیزارد 52 میلیون جریمه شد

[ad_1]

شرکت اکتیویژن بلیزارد به منظور حل شکایاتی که درباره تبعیض جنسیتی، موافقت کرده باید مبلغ 54 میلیون دلار به عنوان جریمه پرداخت کند.

با توجه به شکایات مربوط به تبعیض جنسیتی که در سال 2021 برای شرکت Activision Blizzard مطرح شد، این شرکت توافق کرده که مبلغ 54 میلیون دلار را به منظور حل و فصل این شکایات پرداخت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جریمه شدن اکتیویژن بلیزارد

براساس گزارش نشریه «وال استریت ژورنال»، پس از خریداری Activision Blizzard توسط مایکروسافت در ماه اکتبر، این شرکت برای حل و فصل پرونده تبعیض جنسیتی، قراردادی با دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا بست. این قرارداد به وجود تبعیض جنسیتی در دوره بین سال‌های 2015 تا 2020 در Activision Blizzard اشاره داشت.

اکتیویژن بلیزارد

در قراردادی که توسط دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا تأیید شده، ناشر بازی‌های Call of Duty تعهد دارد مبلغ 46.75 میلیون دلار را به کارمندان زنی که ادعاهای تبعیض جنسیتی را مطرح کرده‌اند، پرداخت کند. همچنین، 9.135 میلیون دلار دیگر به عنوان هزینه‌های وکالت در نظر گرفته شد. در این قرارداد، Activision Blizzard تعهد داده که اقدامات بیشتری را برای اطمینان از عدالت در پرداخت‌ها انجام دهد.

دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا اعلام کرد که هیچ دادگاه و تحقیق مستقلی تاکنون نتوانسته وجود «تبعیض جنسی نظام‌مند یا گسترده در Activision Blizzard» را ثابت کند یا اینکه «مدیران ارشد Activision Blizzard فرهنگ آزار و اذیت یا انتقام» را نادیده گرفته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جریمه اکتیویژن بلیزارد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =