یکشنبه , می 19 2024

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از ویچر و هورایزن الهام می‌گیرد

[ad_1]

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth اظهار می‌کند که آن‌ها در حین روند ساخت از بازی‌های مختلفی الهام گرفته‌اند. برای مثال آن‌ها برای توسعه عناصر جهان باز اثر نگاهی به بازی Final Fantasy 15 داشته‌اند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth حکم دنباله Final Fantasy 7 Remake را دارد و قرار است به دومین شماره این سه‌گانه تبدیل شود. این اثر قرار است عناصر نسخه پیشین را از راه‌های مختلفی ارتقا دهد که یکی از آن‌ها مربوط به جهان باز بودن آن می‌شوند. Rebirth قرار است جهانی یک پارچه را ارائه دهد که به شکل دقیقی بازی فاینال فانتزی 7 اصلی را بازسازی می‌کند و به آن وفادار می‌ماند. اما با گراییدن به سمت آثار جهان باز این اثر چگونه عمل خواهد کرد؟

هرچند که برای دیدن محصول نهایی باید تا زمان عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth صبر کنیم، اما اطلاعات جالبی از آن به دست آورده‌ایم. نائوکی هاماگوچی که کارگردان اثر محسوب می‌شود در طی یک مصاحبه Rebirth را با آثار مختلفی مقایسه کرده تا تصور بهتر و ملموس‌تر از این بازی مورد انتظار داشته باشیم. هاماگوچی در طی رویداد پاریس گیم ویک در این باره به صحبت پرداخته است. به گفته او اعضای تیم برای توسعه عناصر جهان باز از تجربه خود در Final Fantasy 15 استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، در این میان از بازی‌هایی نظیر The Witcher 3: Wild Hunt و Horizon Forbidden West نیز الهام‌گیری شده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

تجربه Final Fantasy 15 به کمک سازندگان آمده است

نائوکی هاماگوچی اینگونه توضیح می‌دهد:«ما همیشه به بازی‌های موجود در اطرافمان نگاه می‌کنیم. تجربه عناصر جهان باز در بازی Final Fantasy 15 حسابی به کارمان آمده‌اند. اما این همه ماجرا نیست، چون که خودم به شخصه یکی از طرفداران بزرگ ویچر و هورایزن هستم. ما از چیزهایی که موفق بوده‌اند الهام می‌گیریم و در حین حال تاثیر خاص خود را روی آن می‌گذاریم تا تجربه‌ای به وجود آید که منحصرا به دنیای Final Fantasy 7 مربوط است.»

پیش از صحبت‌های کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، شرکت اسکوئر انیکس نیز اطلاعات جالبی در مورد این تثر منتشر کرده است. طبق اطلاعات، حجم محتویات فرعی این بازی حدود دو برابر داستان اصلی است تا تجربه‌ای طولانی‌تر از 100 ساعت به وجود آید. علاوه بر این، با وجود حضور عناصر اپن ورد بخش‌های داستانی حالت خطی خود را حفظ خواهند کرد.

بازی Final Fantasy 7 Remake که برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد، به خودی خود حسابی بزرگ و هیجان‌انگیز بود. اما به نظر می‌رسد که بازی Final Fantasy 7 Rebirth قدم خود را فراتر گذاشته تا تجربه تمام عیارتر و کامل‌تری را از شماره اول به تصویر بکشد. این بازی در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =