یکشنبه , می 19 2024

یوبی سافت سرویس آنلاین چندین بازی را خاموش خواهد کرد – مستر گیمرز

[ad_1]

یوبی سافت سرویس آنلاین چندین بازی را خاموش خواهد کرد و دسترسی به بعضی بازی ها قدیمی از دست خواهد رفت . با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید.

یوبی سافت سرویس آنلاین چندین بازی را خاموش خواهد کرد

یوبی سافت اعلام کرده است که قصد دارد سرویس‌های آنلاین نزدیک به دوازده بازی ویدئویی از جمله Assassin’s Creed 2 و Splinter Cell: Conviction را تعطیل کند. دسترسی به این بازی‌ها در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۵ بهمن ۱۴۰۲)به صورت آنلاین از دست خواهد رفت.

همانطور که در سال گذشته شاهد بودیم، تعداد زیادی از ناشران و توسعه دهندگان بازی های ویدیویی قبلاً خدمات آنلاین  تعداد زیادی بازی را در تمام پلتفرم ها خاموش کردند.

دلایل  آفلاین شدن بازی ها؟

دلایل متفاوت است، از تعداد کم بازیکن گرفته تا مجوزهای منقضی شده، اکنون می‌توانیم عناوین بیشتری را به لیست رو به رشد «بازی‌های مرده» اضافه کنیم. این بار یوبی سافت تعطیلات بیشتری را اعلام کرده است.

در یک پست جدید در سایت پشتیبانی یوبی‌سافت، ناشر برنامه‌هایی را برای «از کار انداختن» خدمات آنلاین برای ۱۰ بازی «قدیمی‌تر» تأیید کرد. یوبی‌سافت همچنین اضافه کرد که خاموش کردن سرورهای بازی‌های قدیمی، از آنجایی که فناوری پشت این سرویس‌ها قدیمی می‌شود،  یک ضرورت است».

لیست کامل بازی ها

در اینجا لیست کامل بازی هایی که سرویس آنلاین را  از دست می دهند همچنین پلتفرم هایی که تحت تأثیر قرار می گیرند آورده شده است:

Assassin’s Creed II — Xbox 360
Assassin’s Creed Brotherhood – Mac
Assassin’s Creed Liberation HD — PS3 ، Xbox360،
Assassin’s Creed Revelations – PC
Ghost Recon Future Soldier — PC
Heroes of Might and Magic VI — PC
NCIS – PC
Splinter Cell: Conviction — Xbox 360
R.U.S.E. – PC
Trials Evolution – PC
طبق نموداری از Ubisoft، زمانی که ویژگی‌های آنلاین برای این ۱۰ بازی خاموش شود، کاربران دیگر نمی‌توانند به صورت آنلاین بازی کنند، حساب‌ها را پیوند دهند، یا  جوایز Ubisoft Connect را جمع‌آوری کنند.

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به خبر زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =