جمعه , می 17 2024

تیغ بران تعدیل نیروی بانجی به آهنگساز Halo و Destiny هم رحم نکرد

[ad_1]

تعدیل نیروی بانجی توسط مدیر عامل این استودیو تایید شد. به نظر می‌رسد آهنگساز بازی‌های Halo و Destiny، مایکل سالواتوری نیز جزء اخراجی‌ها بوده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت بلومبرگ و جیسون شرایر (Jason Schreier)، شرکت بانجی (Bungie)، که زیرمجموعه‌ی سونی است، تصمیم گرفته ۸ درصد (نزدیک به 100 نفر) از کارکنان خود را اخراج کند. در بین این اخراجی‌ها نام مایکل سالواتوری آهنگساز محبوب بازی هیلو نیز دیده می‌شود. مایکل سالو مدیر عامل استودیو “bungie” قرار است برای کارمندان خود جلساتی را برگزار کند تا از اقدامات فوری این شرکت با خبر شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

تعدیل نیروی بانجی

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وبسایت بلومبرگ و جیسون شرایر (Jason Schreier)، شرکت بانجی (Bungie)، که زیرمجموعه‌ی سونی است، تصمیم گرفته است ۸ درصد یا تعداد حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند. دلیل اصلی این تنزل نیرو شرکت بانجی ، عدم رسیدن به درآمد مورد انتظار در بازه‌ زمانی مشخص و عملکرد ضعیف پس از انتشار DLC قبلی، با نام Lightfall، در بازی Destiny 2 بوده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، بانجی توانسته است تنها ۴۵ درصد از هدف تعیین شده برای درآمدزایی را به دست آورد.

هنوز مشخص نیست که آیا مایکل سالواتوری جزو کارمندانی است که در نتیجه تعدیل نیروهای استودیو اخراج شده یا اینکه او به میل خودش بازنشسته شده است.

ادعای کارسون رید، انیماتور بازی Destiny 2، بر این است که بانجی، سالواتوری را اخراج کرده است. اما جز کوردون، منبع ویندوز سنترال، گفته است که آنچه از منابع خودش شنیده، آهنگساز بازنشست شده است.

تعدیل نیروی بانجی
تعدیل نیروی بانجی

در یک ایمیل که توسط بلومبرگ منتشر شده، پیت پارسونز (Pete Parsons)، مدیرعامل ارشد بانجی، به کارمندان گفت که در روزهای آینده اخباری را خواهند شنید و جلساتی در این زمینه برگزار خواهد شد. همچنین، انتشار بسته‌الحاقی بازی Destiny 2 به نام The Final Shape از فوریه به ژوئن ۲۰۲۴ به تعویق افتاد؛ علاوه براین، رونمایی از بازی Marathon نیز به سال ۲۰۲۵ موکول شد.

شرکت سونی، که در اوایل سال ۲۰۲۲ بانجی را با قیمت ۳.۶ میلیارد دلار خریداری کرده بود، اخیراً برای کاهش نیروی کار خود در بخش‌های مختلف دست به تعدیل نیرو زده است. گفتنی‌ست که رئیس بخش پلی استیشن، جیم رایان (Jim Ryan)، نیز از این شرکت جدا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعدیل نیروی بانجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =