شنبه , می 18 2024

کارگردان The Last of Us 2 در حال کار روی یک پروژه‌ی معرفی نشده است

[ad_1]

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us 2 اخیرا در مصاحبه با وب‌سایت Entertainment Weekly بیان داشته که در حال کار روی بازی بعدی استودیو ناتی‌داگ است، اما فعلا جزییات آن را نمی‌تواند فاش کند.

گمان‌‌زنی‌ها درباره‌ی پروژه‌ی بعدی استودیو ناتی‌داگ بسیار متفاوت است؛ عده‌ی قابل توجهی این پروزه‌ی جدید را The Last of Us 3 می‌دانند، عده‌ی دیگر به طور گمان می‌کنند که قرار است بازی جدیدی از سری Uncharted ببینیم و حتی برخی دیگر گمان می‌کنند که قرار است بازی چندنفره‌ی The Last of Us دوباره معرفی شود. اخیرا نیل دراکمن لو داد که در ناتی‌داگ مشغول کار روی یک بازی جدید است اما نتوانست چیزی از آن را فاش کند.

وی در حین صحبت با وب‌سایت Entertainment Weekly درباره‌ی سریال محبوب The Last of Us اظهار داشت که در حال کار روی بازی بعدی استودیو است؛ اما وقتی که درباره‌ی بازی سوم این سری از وی سوال کردند، لبخندی زد و پاسخ داد:« درباره‌ی بازی بعدی Naughty Dog [تا زمان لازم] چیزی نمی‌توانم بگویم، مدیر ارتباطات استودیو مرا سلاخی خواهد کرد!»

باید منتظر ماند و دید این بازی جدید چه خواهد بود؛ چرا که بازی چندنفره‌ی The Last of Us طبق گزارشات در مرحله‌ی تجدید نظر قرار گرفت و دچار کاهش مقیاس شد و بعید نیست که مدت زیادی را برای رونمایی جدی از آن منتظر بمانیم.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =