یکشنبه , می 19 2024

بازی Lies of P یک میلیون نسخه فروش کرده است

[ad_1]

بازی سولزلایک جدید استودیو Neowiz که تحسین منتقدان و گیمرها را به همراه داشته، تا به حال بیش از یک میلیون نسخه فروش کرده است. بازی Lies of P که با الهام گیری از داستان پینوکیو ساخته شده، یک موفقیت بزرگ برای سازندگان محسوب می‌شود.

استودیو Neowiz و Round8 Studio اعلام کردند که بازی تحسین شده آن‌ها در ماه ابتدایی عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. بازی Lies of P که تنها حدود یک ماه از عرضه آن می‌گذرد، نه تنها توانست واکنش مثبت مخاطب‌ها را به همراه آورد، بلکه در بازار هم عملکرد موفقی داشته است. با توجه به شرایط و بودجه‌ای که برای لایز آف پی در نظر گرفته شده، فروش یک میلیون نسخه‌ای در ماه ابتدایی عرضه رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

سونگچول کیم که معاون مدیر عامل استودیو Neowiz محسوب می‌شود در یک نشست خبری اعلام کرد:«این نقطه عطف فوق‌العاده‌ای برای بازی Lies of P است که پتانسیل بازی‌های کنسولی کره‌ای در عرصه جهانی را نشان می‌دهد. بازی Lies of P برای دو استودیو Neowiz و Round8 پروژه چالش برانگیزی بود و ما به آنچه که از طریق این عنوان به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنیم.»

در ادامه جیون چوی که سمت کارگردان لایز آف پی را به یدک می‌کشد نیز از این آمار فروش ابراز خرسندی کرد. او توضیح داد که استقبال گیمرها تا بدین جای کار فوق‌العاده بوده و سپس از تک تک افرادی که به ماجراجویی در شهر Krat پرداخته‌اند تشکر کرد. اما نکته جالب این است که که ظاهرا سازندگان برای آینده برنامه‌های هیجان انگیزی دارند و می‌خواهند گیمرها را با محتویات جدید هیجان زده کنند. هرچند کارگردان بازی اعلام کرد که هنوز زمان درست نرسیده و هر وقت که زمانش برسد آن‌ها از برنامه‌های آینده رونمایی خواهند کرد.

بازی Lies of P

بازی Lies of P فروش موفقی داشته است

اما بازی Lies of P یک ویدیو گیم سولزلایک که ناخودآگاه آدم را به یاد آثار استودیو فرام‌سافتور می‌اندازد. هرچقدر که طراحی هنری محیط‌ها یادآور بلادبورن است، گیم‌پلی و نحوه پری کردن حملات نیروی دشمن شباهت زیادی به Sekiro: Shadows Die Twice دارد. این الهام‌گیری‌ها در کنار نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایی که خود لایز آف پی به همراه می‌آورد، باعث شده که از آن با عنوان یک ویدیو گیم موفق و قابل احترام یاد کنیم؛ موضوعی که توسط نمرات و میزان فروش هم جنبه تثبیت به خود می‌گیرد.

استان بازی Lies of P در شهری تخیلی با نام Krat روایت می‌شود که یک آرمان شهر آینده نگرانه است. بخش بزرگی از موفقیت‌های این شهر به ربات‌هایی بستگی دارد که با نام Puppet شناخته می‌شوند. اما در ادامه یک سری رویدادهای نامعلوم، این Puppetها بر علیه ارباب‌های خود می‌شورند و انسان‌ها را به قتل می‌رسانند. حال شما در این میان کنترل خود پینوکیو را به دست می‌گیرید و وظیفه دارید به کمک پدر ژپتو از فاجعه به وجود آمده جلوگیری کنید. اما خب داستان به همین سادگی‌ها نیست و پینوکیو باید چالش‌های فوق‌العاده سختی را در این مسیر پشت سر بگذارید.

نظر شما در مورد میزان فروش بازی Lies of P و موفقیت‌های آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هجده =