دوشنبه , می 20 2024

معرفی انیمه بی: آغاز؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

[ad_1]

اگر به دنبال یک انیمه جنایی می‌گردید که با ماورا طبیعی آمیخته باشد، با ما در معرفی انیمه بی: آغاز همراه باشید.

انیمه B: The Beginning برخلاف اکثر انیمه‌ها هیچ مانگا و لایت ناولی ندارد. خالق این انیمه کاتسویا ایشیدا (Katsuya Ishida) بوده و کارگردانان آن نیز کاتزوتو ناکازاوا (Kazuto Nakazawa) و یوشینوبو یاماکاوا  (Yoshinobu Yamakawa) هستند. زمان پخش انیمه بی: آغاز در تاریخ 2 مارس 2018 و فصل دوم آن نیز 18 مارس 2021  بوده است. ژانر انیمه B: The Beginning جنایی، علمی-تخیلی و ماورا طبیعی است. انیمه بی: آغاز توانسته این ژانرها را به خوبی با هم درآمیزد و داستانی جالب و مهیج پدید بیاورد. با پلازا همراه باشید تا شما را با جزیره‌ای ناشناخته با قاتلی کمین کرده در آن، آشنا کنیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه بی: آغاز

معرفی انیمه بی: آغاز را با خلاصه‌ای از داستان آن شروع می‌کنیم. در جزیره‌ای به نام کرمونا (Cremona) تکنولوژی پیشرفته‌ای وجود دارد و جنایات پی دی پی در آن رخ می‌دهد. در بین تمام این جنایات، قاتلی که تحت عنوان B شناخته می‌‌شود، قتل‌های پی در پی انجام می‌دهد که هر کدام به دلیل خاصی انجام می‌شوند. برخی این قاتل را گرامی می‌دارند و برخی دیگر در جستجوی شکار کردن او هستند.

داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که دختری تحت تعقیب چند مرد قرار گرفته و به سرعت در جنگلی تاریک در حال دویدن است. ناگهان تیغی سر آن دو مرد را از تن جدا می‌کند. سازمان تحقیقات سلطنتی (RIS) سازمانی است که وظیفه حفظ صلح را برعهده دارد، به دنبال این است که بفهمد چرا این اتفاق افتاده است.

در این بین، پس از 10 سال کارآگاه کارکشته این سازمان، یعنی کیت کازما فلیک (Keith Kazama Flick)، دوباره سروکله‌اش پیدا می‌شود. او قصد دارد این قاتل B را دستگیر کند. کیت به همراه همکاران خود، شروع به کشف توطئه‌های مربوط به سازمان‌های مخفی، تروریسم داخلی و آزمایش‌های انسانی می‌کند. می‌توانید با دانلود انیمه B: The Beginning به بقیه داستان پی ببرید.

شخصیت های انیمه بی: آغاز

در انیمه B: The Beginning، شخصیت‌ها به دو گروه خیر و شر تقسیم می‌شوند و هر دو گروه نیز به دنبال این هستند که به قاتل B دست پیدا کنند. هر کدام نیز دلایل خودشان را برای این کار دارند. کاراکترهای انیمه بی: سرآغاز به شرح زیر هستند:

کیت کازما فلیک (Keith Kazama Flick)

دانلود انیمه B: The Beginning

کیت همان کارآگاهی است که برای دستگیری قاتل B تلاش می‌کند. او در ابتدا تنبل، ژولیده و حواس پرت به نظر می‌رسد. با این حال او قادر است اهداف و حرکات بعدی مجرمین را به دقت محاسبه و پیش بینی کند و قبل از بروز حادثه اقدام به عمل نماید.

کیت همچنین در ریاضیات مهارت دارد تا جایی که می‌تواند از فرمول‌های ریاضی یک پرتره بسازد. او ترجیح می‌دهد تنها کار کند و کسی را به حریم خصوصی خود راه ندهد. زمانی که خواهر خوانده‌اش اریکا کشته شد، او به شدت آسیب دید و اکنون به دنبال اجرای عدالت در مورد قاتل او است.

ویس اکتور کیت هیروکی هیراتا (Hiroaki Hirata) است. او در انیمه‌های مختلفی به جای شخصیت‌ها زیادی صحبت کرده است یکی از آن‌ها گنما شیرانویی (Genma Shiranui) در انیمه ناروتو است.

همچنین بخوانید :

کوکو (Koku)

شخصیت های انیمه بی: آغاز

کوکو یکی از قهرمانان انیمه B: The Beginning است. او به عنوان یک ویولن ساز زیر نظر پدر لیلی کار می‌کند و توانایی تبدیل شدن به موجودی سیاه بال و هترومورفیک را دارد. او همچنین قاتل B واقعی است. کوکو عاشق دختری به نام یونا بود که پس از یک انفجار کشته شد.  کوکو هفت سال گذشته را در جستجوی عشق خود و به امید پیوستن به او گذرانده است.

او به ظاهر آرام و بسیار دوست داشتنی است اما در هویت قاتل B تهاجمی‌تر و خشن‌تر است. ویس اکتور این شخصیت کسی نیست جز یوکی کاجی (Yūki Kaji) که صدای زیبای او را در انیمه Attack on titans و روی شخصیت اصلی یعنی ارن یگر شنیده‌اید.

همچنین بخوانید :

میناتسوکی (Minatsuki)

بررسی B: The Beginning

او یکی از عوامل اصلی سازمان مارکت میکر (Market Maker) است؛ سازمانی که روی انسان‌ها آزمایشات مخوفی انجام می‌دهد. او به همراه چند تن دیگر به دنبال به دام انداختن قاتل B هستند. او کوکو را شاه سیاه بال می‌نامد.

او شخصیتی خونسرد است و در راستای دستگیری کوکو از قربانی کردن اعضای گروهش ابایی ندارد. دوبلور ژاپنی این شخصیت کایتا ایشیکاوا (Kaito Ishikawa) است. صدای خاص و جذاب او را روی شخصیت نائوفومی (Naofumi) در انیمه ایسکای ظهور شوالیه سپر شنیده‌اید.

همچنین بخوانید :

گیلبرت راس (Gilbert Ross)

نقد انیمه بی: آغاز

در انیمه بی: آغاز گیلبرت دوست قدیمی کیت است. او شخصیتی بسیار پیچیده دارد. او در ابتدا به گونه‌ای به نظر می‌رسد که به دوستان خود اهمیت می‌دهد و به کیت کمک می‌کند تا بر غم از دست دادن خواهرش غلبه کند. اما بعدها جنبه‌های دیگری از شخصیت او پدیدار می‌شود.

توشی‌یوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) به جای این شخصیت صحبت کرده است. این ویس اکتور در انیمیشن محبوب و معروف فاینال فانتزی: نجات کودکان به جای شخصیت سفیروت (Sephiroth) دوبله کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه بی: آغاز

انیمه بی: آغاز یکی از معدود انیمه‌هایی است که ریسک ترکیب کردن یک داستان جنایی و یک ماجرای ماورا طبیعی را به جان خریده است. البته در طول انیمه شاهد چند نقطه ضعف هستیم، اما در کل این انیمه توانسته یک ماجرای جاه طلبانه و سرگرم کننده را خلق کند.

چیزی که باعث شده این انیمه بین طرفداران محبوب باشد، این نکته بوده که یک قهرمان واحد در انیمه وجود ندارد. کوکو، شخصیت خاکستری داستان، تنها قهرمان نیست. کیت فلیک منزوی و ژنده‌پوش، کارآگاه باهوش اما قابل اتکا در نیروی پلیس سلطنتی، یک قهرمان دیگر این داستان است. این ترکیب دو طرح در هم تنیده است که داستان را بسیار متفاوت می‌کند.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه بی: آغاز

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، انیمه B: The Beginning می‌تواند مخاطبان را جلب خود کند. با توجه به کوتاه بودن آن نیز طرفداران بیشتری جذب آن می‌شوند. همه این نکات باعث شده تا این انیمه در سایت‌های معتبر  نمرات خوبی را کسب کند.

این انیمه در سایت جهانی IMDb توانسته نمره 7.1 و در سایت مورد علاقه اوتاکوها MyAnimeList نمره 7.18 را از آن خود کند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

بررسی B: The Beginning به پایان رسید. امیدواریم با دیدن این انیمه در کنار دوستانتان نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید که بعد از دیدن آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما به انیمه بی: آغاز چند می‌دهید؟

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =