شنبه , می 18 2024

بازی Overwatch 2 و دیگر بازی‌های بلیزارد به استیم می‌آیند – مستر گیمرز

[ad_1]

خبر خوب برای کاربران استیم. بازی Overwatch 2 و دیگر بازی‌های بلیزارد به استیم می‌آیند . با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

 

بازی Overwatch 2 و دیگر بازی‌های بلیزارد به استیم می‌آیند

اگر شما، مانند بسیاری دیگر، در مورد اینکه کدام لانچر رایانه شخصی را برای اجرای بازی‌های خود باز می‌کنید، نسبت به Steam حساس هستید، خوش شانس هستید. بلیزارد اعلام کرده است که برخی از بازی‌های خود را به این پلتفرم می‌آورد که با Overwatch 2 شروع می‌شود. بنابراین لازم نیست نگران نگه‌داشتن لانچر Battle.net باشید که فضای گرانبهای هارد دیسک را اشغال می‌کند.

Overwatch 2 در تاریخ ۱۰ آگوست(۱۹ مرداد) در Steam عرضه خواهد شد که این بازی را با دستاوردهای Steam و لیست دوستان Steam شما نیز سازگار می‌کند. در حالی که دیگر نیازی به نصب Battle.net برای این بازی ندارید، همچنان باید به حساب Battle.net خود لینک دهید، همانطور که در تمام نسخه‌های بازی وجود دارد. در مورد بازی‌های دیگری که بلیزارد به استیم می‌آورد، این شرکت می‌گوید که «در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری درباره سایر بازی‌های احتمالی که به این پلتفرم می‌آیند به اشتراک خواهد گذاشت.»

نمی‌توان انکار کرد که لانچرهای بازی‌های رایانه‌ای برای برخی از افراد موضوع مهم است، زیرا برخی از افراد دوست دارند همه بازی‌ها، دستاوردها و دوستان خود را در یک فضای واحد داشته باشند. به علاوه، دستکاری چندین حساب در پلتفرم های مختلف که اکثراً کار مشابهی را انجام می دهند بسیار خسته کننده است.. همین امر در مورد Steam، Battle.net، Epic Games و برخی دیگر از لانچرهای رایانه شخصی که من آنها را فراموش کرده ام صدق می کند.

نسخه Steam همزمان با اولین مجموعه ماموریت‌های داستانی Overwatch 2 عرضه می‌شود که هزینه بازی آن ۱۵ دلار خواهد بود و احتمالاً تنها مجموعه‌ای خواهد بود که در سال ۲۰۲۳ دریافت می‌کنیم.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =