یکشنبه , می 19 2024

ویدیو: چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل

[ad_1]

پس از اینکه فصل ششم بازی کالاف موبایل سروصدای زیادی برپا کرد، استریمرهای زیادی به چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل پرداختند.

تمپلار به شکل اسطوره‌ای برای فصل 6 قوی‌تر از همیشه بازمی‌گردد. در حالت جدید Arena در 4v4v4 رقابت می‌کنند. همچنین در نقشه توسعه‌یافته Armada برای Ground War به دریاهای آزاد می‌توان رفت. سیزن 6، همچنین باگ‌هایی دارد که باعث می‌شود جیت بتل پس آن یک ترفند بشود که در ادامه نوشتار، ویدیویی از چیت بتل پس را خواهیم دید.

چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل

استریم چیت زدن بتل پس فصل ششم کالاف موبایل

تمپلار پس از نزدیک به مرگ به دست Ghost بازگشته است و حالا قوی‌تر از همیشه است. با ظاهر شدن دوباره به عنوان معبد اسطوره‌ای – سوگند کوتو، تنها یک سوال برای کسانی که در راه او ایستاده‌اند باقی می‌ماند که آیا او را به چالش خواهید کشید یا در برابر او تعظیم می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

زدن گردونه تمپلار کالاف دیوتی موبایل

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل

آماده شدن برای Call of Duty: Mobile Season 6 Templar’s Oath. علاوه بر معرفی دومین Mythic Operator، فصل جدید حالت کاملا جدید 4v4v4 Arena، نقشه Armada توسعه یافته برای Ground War، Goliath Clash 2.0، سلاح های جدید، Perk جدید، کلاس جدید Battle Royale و موارد دیگر را نیز به همراه دارد. فصل 6 که سوگند معبد نام دارد، در 5 ژوئیه در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی در ایالات متحده پخش می‌شود.

چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل
استریم چیت زدن بتل پس فصل ششم کالاف موبایل, ویدیوی استریم فصل 6 کالاف موبایل, چیت سیزن شش کالاف

ویدیوی استریم فصل 6 کالاف موبایل

در ادامه می‌توانید ویدیوی آموزش چیت سیزن شش کالاف را ببینید:

ندای وظیفه: موبایل یا همان Call of Duty: Mobile، کال آو دیوتی: موبایل یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios (زیر مجموعه تنسنت گیمز) ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

چیت سیزن شش کالاف

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =