پنج‌شنبه , می 16 2024

نبرد برای آزادی در تریلر تازه فیلم Dune: Part Two

[ad_1]

به تازگی دومین تریلر رسمی برای فیلم Dune: Part Two منتشر شده که نبرد برای بدست آوردن آزادی را به تصویر می‌کشد.

تبلیغات

فیلم تل‌ماسه ۲ (Dune: Part Two) دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن به شمار می‌رود که بار دیگر بیننده‌ها را به سیاره آراکیس می‌برد و ادامه سفر و ماجراجویی پل آتریدس با بازی تیموتی شالامی را روایت می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن از امپراتور با بازی کریستوفر والکن است.

در این فیلم تازه شن‌های سیاره بیابانی آراکیس غرق خون خواهد شد چراکه فرمن‌ها به دنبال جنگ با کسانی هستند که برای سال‌ها است مردم سراسر جهان را زیر سلطه خود قرار داده‌اند و ستم‎‌های بسیار زیادی به آن‌ها کرده‌اند. هیچ کس از خشونت در امان نخواهد بود و همه برای آینده‌ای بهتر برای مردم تلاش می‌کنند.

پس از اتفاقات فیلم اول و رویاهای پل از یک زن فرمن با بازی زندیا، سرانجام پل و چنی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. پل حالا درک می‌کند که چرا او باید در کنار چنی باشد و این کار چه اهمیتی دارد. پیشگویی‌ها همگی پل را فردی بسیار مهم برای آینده کهکشان می‌دادند اما چنی به این مسائل توجهی ندارد و تنها می‌خواهد جنگجویان فرمن انگیزه بگیرند و با امپراتور و نیروهایش مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «تل‌ماسه ۲» را مشاهده یا دانلود کنید.

تریلر به زودی قرار می‌گیرد.

فیلم «تل‌ماسه ۲» حتی نسبت به فیلم اول جاه‌طلبانه‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و احساس می‌شود که کمپانی برادران وارنر و لجندری کاملا به این داستان اطمینان دارند و هزینه‌های قابل‌توجهی برای افزایش سطح کیفیت تولید آن صرف کرده‌اند که منجر به خلق سکانس‎‌های بسیار بزرگ و حماسی شده است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «تل‌ماسه ۲» که در فیلم اول نیز حضور داشتند می‌توان به ربکا فرگوسن در نقش مادر پل، خاویر باردم، دیو باتیستا، استلن اسکاشگورد و جاش برولین اشاره کرد. فلورنس پیو و آستین باتلر از جمله بازیگران تازه این فیلم هستند که به ترتیب نقش دختر امپراتور به نام شاهدخت آیرولان و فید روتا هارکونن را بازی خواهند کرد.

فیلم «تل‌ماسه ۲» در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =