یکشنبه , می 19 2024

بررسی بازی Redfall؛ روییدن دوباره Bethesda این‌بار در ژانر Co-op

[ad_1]

بازی Redfall محصولی مورد انتظار از سوی یکی از قدرتمند ترین شرکت های بازی سازی دنیا یعنی Bethesda Softworks بوده که قرار است سروصدای بسیاری را بعد از انتشار برپا کند. در ادامه به معرفی بازی Redfall و دلایلی برای تجربه بی وقفه آن اشاره ای خواهیم داشت.

در رابطه با توسعه بازی ردفال باید بدانید که بتسدا ساخت بازی را بردوش شرکت Arkane Austin نهاده که یکی از نوشکوفا ترین شرکت های فرانسوی بشمار میرود. روند توسعه بازی در بهترین حالت ممکن قرار دارد زیرا آرکین استودیوز اعلام نموده که تمامی بخش های دشوار و سنگین بازی را پشت سر گذاشته و رفته رفته در حال آماده شدن برای تحویل بازی به بتسدا بوده است. حال با بررسی و در نظر داشتن نقد بازی ردفال قصد داریم شما را به شکل بهتری با این بازی آشنا کنیم.

فهرست مطالب

بازی Redfall

بازی Redfall

اگر لیست تحویل بازی را نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که حضور ردفال میتواند سطح لیست را به شکل عجیبی ارتقاء دهد. شاید بازخورد های بسیاری را از این بازی شنیده باشید ولی بدنیست بدانید که ردفال گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی گیمر در ژانر های مختلف نظیر جهان باز و اکشن و حتی کو آپ آنلاین بوده است که در ادامه به دلایلی جهت دانلود بازی Redfall اشاره خواهیم داشت. با پلازا همراه باشید.

بررسی بازی Redfall

داستان بازی در شهری ناشناخته بنام ردفال جریان داشته که این شهر در ماساچوست واقع شده است. شهری که اطلاعات ضد و نقیض بسیاری از آن بدست آمده که تمامی آنها به یک موضوع واحد اشاره میکنند. خوناشام! تنها چیزی است که تمامی اطلاعات به آن اشاره داشته و کمک نیروهای باقی مانده را بازگو میکند. شما در نقش یک شخص نظامی، داوطلب، آسیب دیده و یا هرچیزی که نامش را میگذارید باید وارد بازی شوید و از ماموریت های دشواری که برایتان درنظر گرفته شده است سربلند خارج شوید.

همچنین بخوانید :

با مشخص شدن داستان بازی ردفال میتوان گفت که بتسدا سعی دارد یک بازی درگیر کننده را روانه بازار کند که براساس پلتفرم های آن گیمرهای بسیاری قادر به اجرای بازی نخواهند بود. سطح بالای بازی سبب خواهد شد تا با یکی از دشوار ترین سیستم های اولیه رو به رو باشید که در پیاده سازی آن از سیستم دشواری مراحل استفاده شده است. حال شما باید به دنبال هدفی والاتر برای خود باشید زیرا نابود سازی خوناشام ها کار اصلی شما در این بازی نبوده است.

برای ایجاد تعادل میان شما و نیروهای جهش یافته سلاح های خوبی درنظر گرفته شده است. سلاح هایی که میتواند روند گیم پلی بازی و حتی ژانر بازی Redfall را چند جانبه کند. حالت کوآپ بازی سبب خواهد شد تا بتوانید با دیگر گیمرهای بازی سروکار داشته باشید و با استفاده از قدرت بدست آمده دشمنانی که سدراهتان شده اند را از میان بردارید. در واقع سبک بازی Redfall که به صورت چند وجهی بوده دلیل مناسبی برای دانلود بازی بوده است که میتوانید از زوایای بسیاری سرگرمی را برای خود ایفا کنید.

بررسی بازی Redfall

همانطور که میدانید خوناشام ها ارتباط خوبی با نور خورشید ندارند و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از مهارت های توسعه دهنده بازی در شب پدیدار شود. در شب باید کاوش کنید زیرا حضور نیروهای جهش یافته در روز منتفی است و شما نیز برای شکست دادن آنها باید به دنبال راهی برای خود باشید که تنها راه پیش روی شما حضور در تاریکی شب بوده است. سلاح به دست در تاریکی های شهر به دنبال شکست دادن زامبی هایی باشید که برای مکیدن خون شما حاظر به انجام هرکاری هستند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این بازی جذاب هستید باما در ادامه مقاله همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی ردفال

براساس اطلاعات بدست آمده زمان انتشار بازی برای 2 می 2023 مطابق با 12 اردیبهشت 1402 زمان بندی شده است که با توجه به تاریخ امروز زمان بسیاری برای عرضه بازی باقی نمانده است. اگر نیم نگاهی به پلتفرم های بازی داشته باشید قطعا سیستم مورد نیاز آن برای شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که در ادامه به سیستم اجرایی بازی و سیستم پیشنهادی بازی ردفال اشاره ای خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

پلتفرم های بازی Redfall

این بازی ویدیویی و نیمه ترسناک قرار است برای پلتفرم های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز عرضه شود که در این میان خبری از کنسول های بازی پلی استیشن 4 و 5 نخواهد بود. بی شک بازخورد های منفی بسیاری در این زمینه روانه شرکت بتسدا شده است ولی تصمیم گیری نهایی به این موضوع اشاره داشته که بازی تنها برای ایکس باکس و ویندوز باید عرضه شود. در خصوص تغییر یافتن پلتفرم های بازی آنرا سریعا در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =