پنج‌شنبه , می 16 2024

بازی Warhaven؛ محصول شرکت NEXON در سبک Multiplayer

[ad_1]

صنعت ساخت بازی های بتل آنلاین و PvP به شدت در طول سال های اخیر رشد داشته است که در این زمینه اگر بخواهیم به محصول جدید و قدرتمندی اشاره داشته باشیم باید بدانید که بازی Warhaven یکی از آن مواردی بوده که میزبان مزیت های بسیاری است.

بازی Warhaven محصول شرکت نام آشنا و قدرتمند نکسون بوده که محصول جدید خود را در ماه های اخیر معرفی نمود و اعلام کرد که روند توسعه و ساخت بازی به خوبی در حال پیشروی بوده است. شرکت NEXON برای این بازی حالت PvP را درنظر گرفته است که در بخش مولتی پلیر انفرادی آن میتوانید شاهد مزیت های بسیاری باشید. جذابیت عالی در گیم پلی و طراحی دیدنی تنها از ابتدایی ترین عناصر بازی بشمار رفته که پیشنهاد می شود جهت بررسی و آشنا شدن با یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جهان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Warhaven

همانطور که گفته شد این بازی محصول رسمی شرکت NEXON بوده که روند توسعه و انتشار آن را خود شرکت به دوش خواهد کشید. اگر بخواهیم شما را با دیگر اطلاعات مهم و مفید بازی Warhaven آشنا کنیم پیشنهاد می شود در ادامه با پلازا همراه باشید که به بررسی یکایک بخش های مهم بازی پرداخته ایم. بی تردید این اقدام سبب خواهد شد تا به شکل بهتری بتوانید با این بازی آنلاین و نقش آفرینی آشنا شوید. با پایان معرفی بازی Warhaven به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی بازی Warhaven

در اولین گام ، جهت نقد بازی Warhaven باید بدانید که برای اجرای اولین نیازمند سیستم نسبتا قوی خواهید بود که همین موضوع سبب خواهد شد تا گیمرهای بسیاری توان اجرای بازی را نداشته باشند. فارغ از این مبحث حالت بتل آنلاین بازی ممکن است برای گیمرهای ایرانی مشکل ساز باشد زیرا کوچک ترین دلیل سبب فیلتر شدن بازی برای ای پی های ایرانی خواهد شد که این دو موضوع سال های بسیاری گریبانگیر گیمرهای ایرانی بوده است.

بازی Warhaven محصول شرکت NEXON در سبک Multiplayer را بشناسید

گیم پلی بازی Warhaven همانطور که از تصاویر مشخص بوده شامل جذابیت های بسیاری است. گیم پلی کاراکتر محور که توان ارائه ویژگی های بسیاری را داشته به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید از مهارت های ذهنی خود برای شکست دشمنان استفاده کنید. استفاده از سیستم های نوین در روند توسعه بازی دلیل دیگری بر کیفیت بالای آن بوده زیرا اگر نگاهی به تریلر های عرضه شده از بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که شرکت نکسون در این زمینه بهای بسیاری به بازی خود داده است که بی تردید میتواند امتیاز مناسبی را از سوی گیمرها دریافت کند.

همچنین بخوانید :

اگر بخواهیم به شخصیت های بازی Warhaven اشاره داشته باشیم باید گفت که نکسون از شخصیت های محبوب و قدیمی در این محصول استفاده نکرده است. حضور شخصیت های جدید فرصت تازه ای برای محبوب شدن بازی بوده زیرا اگر نکسون بتواند نیاز گیمرهای امروزی را در بازی ایفا کند قطعا بازخورد های مثبتی را دریافت خواهد نمود که از این طریق میتواند شخصیت های خود ساخته خودرا به محبوبیت برساند و به سراغ ساخت اشخاص بیشتری برود.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =