جمعه , می 17 2024

پارک چان ووک برای نتفلیکس فیلم جنگ و شورش را می سازد ؛ مشارکت میلیاردی نتفلیکس

[ad_1]

مشارکت میلیاردی نتفلیکس با صنعت سینمای کره جنوبی ، پارک چان ووک برای نتفلیکس فیلم جنگ و شورش را می سازد . ووک اولین‌بار است که با نتفلیکس همکاری می‌کند.

شرکت نتفلیکس (NFLX.O) اعلام کرد که طی چهار سال آینده 2.5 میلیارد دلار در کره جنوبی برای تولید سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و نمایش‌های بدون فیلمنامه کره‌ای سرمایه‌گذاری خواهد کرد که این سرمایه‌گذاری نسبت به گذشته دو برابر شده‌است. پارک چان ووک کارگردان مولف کره‌ای برای اولین بار با نتفلیکس همکاری می‌کند تا یک فیلم تاریخی با عنوان جنگ و شورش را بسازد.

پارک چان ووک برای نتفلیکس فیلم جنگ و شورش را می سازد

همکاری پارک چان ووک با نتفلیکس

داستان فیلم جنگ و شورش بیش از ۴۰۰ سال پیش در زمان حکومت سلسله چوسون در کره اتفاق می‌افتد.

پارک چان ووک برای نتفلیکس فیلم جنگ و شورش را می سازد

مشارکت میلیاردی نتفلیکس با سینمای کره جنوبی در رسانه‌ها جنجال‌آفرین شد. جونگ دوک هیون، منتقد فرهنگ پاپ گفت که محتوای کره جنوبی و نتفلیکس از یک رابطه سودمند متقابل لذت می برند. نتفلیکس با کمک محتوای کره ای مقرون به صرفه، در حال حفظ موقعیت خود در بازار جهانی است:

در عین حال، محتوای کره‌ای از طریق پلتفرم نتفلیکس در سال‌های اخیر از جایگاه جهانی بالایی برخوردار شده است.

ساراندوس در بیانیه‌ای با اشاره به موفقیت‌های جهانی پلتفرم استریم که توسط سازندگان کره جنوبی مانند «Squid Game» تولید شده است، گفت:

ما توانستیم این تصمیم را بگیریم زیرا اطمینان زیادی داریم که صنعت خلاق کره به داستان‌های بزرگ ادامه خواهد داد. شکوه و فیزیکال: 100.

پارک چان ووک کارگردان سازنده اولدبوی که سال پیش با تصمیم به ترک جایزه هفتادو پنجمین دوره جشنواره کن را از آن خود کرد، فیلمنامه فیلم جنگ و شورش را با همراهی شین چول نوشته است و کارگردانی آن را کیم سانگ من انجام می‌دهد.

داستان فیلم جنگ و شورش در پس زمینه جنگ، ماجرای دو دوست دوران کودکی را تصویر می‌کند که اکنون دشمن هم شده‌اند. گنگ دونگ وون بازیگر دلال و پارک جئونگ مین بازیگر تصمیم به ترک نقش‌های اول فیلم را بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =