پنج‌شنبه , می 9 2024

شایعه: کیت توسعه PS5 Pro برای استودیوها ارسال خواهد شد – مستر گیمرز

باز هم شایعه: کیت توسعه PS5 Pro برای استودیوها ارسال خواهد شد و نسل جدید PS5 در حال توسعه است. با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

شایعه: کیت توسعه PS5 Pro برای استودیوها ارسال خواهد شد

در ماه مارس سال جاری، یک شایعه بود که Sony Interactive Entertainment در حال توسعه یک پلی استیشن ۵ پرو با یک پنجره آزمایشی در اواخر سال ۲۰۲۴ بود. طبق منابعی که با تام هندرسون از Insider Gaming صحبت کرده بودند.

هندرسون اکنون گزارش می دهد که “با ۱۰۰ درصد اطمینان” PS5 Pro در حال توسعه است. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های اولیه کیت توسعه‌دهنده در چند ماه آینده در دست توسعه‌دهندگان فیرست پارتی پلی‌استیشن قرار گیرد و توسعه‌دهندگان شخص ثالث آن‌ها را تا پایان سال دریافت کنند.

هندرسون کسی است که قبلاً در مورد پلی استیشن ۵ به روز شده با درایو دیسک جداشدنی گزارش داده بود که طبق شایعات در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد و مدل فعلی PS5 را ظرف یک سال آینده از بین خواهد برد.

مشخصات PS5 Pro چطور خواهد بود؟

درایو دیسک جداشدنی با استفاده از یک پورت USB-C اضافی در پشت کنسول به پلی استیشن متصل خواهد شد. این PS5 به روز شده همچنین شایعه شده است که هیچ تغییر سخت افزاری عمده ای نسبت به PS5 اصلی ندارد.

همچنین شایعه شده است که سونی در حال توسعه یک کنسول دستی جدید پلی استیشن است. اسم رمز این گوشی Q Lite است و به جای اینکه یک دستگاه بازی اختصاصی یا دستگاه پخش ابری باشد، از Remote Play با پلی استیشن ۵ استفاده می کند. و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد.

گفته می شود که نمونه های اولیه شبیه به کنترلر دوال سنس پلی استیشن ۵ هستند، اما با یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی در وسط. این شامل ماشه های تطبیقی برای بازخورد لمسی، دکمه های صدا، بلندگوها، جک صدا و موارد دیگر است.

Q Lite دستی در مرحله تضمین کیفیت است و قرار است پس از شایعه PS5 با درایو دیسک جداشدنی و قبل از شایعه PS5 Pro عرضه شود.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

Ads MohiGame 1

به نظرتون این شایعه: کیت توسعه PS5 Pro برای استودیوها ارسال خواهد شد  صحت داره؟

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =