دوشنبه , می 20 2024

حل مشکل ورود به وارزون در موبایل، کامپیوتر و کنسول

[ad_1]

در این مقاله قصد داریم به حل مشکل ورود به وارزون موبایل و نسخه کنسول و کامپیوتر بپردازیم و برای رفع این مشکلات چند روش مختلف ارائه دهیم.

کالاف دیوتی: وارزون ۲ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین این روزهاست که توسط کمپانی اکتیویژن عرضه شد. این بازی آنلاین هم مانند سایر بازی‌های هم‌نوع خود دارای باگ‌ها و مشکلاتی است که در زمان ورود به بازی به شدت آزاردهنده هستند. پس با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

حل مشکل ورود به وارزون موبایل

یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل، مواجهه با صفحه سیاه بازی است. برای حل مشکل ورود به وارزون موبایل باید قابلیت two-factor authentication را برای حساب اکتیویژن خود فعال کنید. برای این کار گام‌های زیر را انجام دهید:

  • وارد سایت Activision شوید و روی دکمه «Login» کلیک کنید.
  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • به پروفایل خود بروید و گزینه «Privacy & Security» را انتخاب کنید.
  • بر روی دکمه «Enable two-factor authentication» کلیک کنید.
  • دستورات ارائه شده را دنبال کنید تا قابلیت مورد نظر فعال شود.

حل مشکل ورود به وارزون ۲

اولین سؤال هر گیمری که کالاف دیوتی بازی کرده باشد این است که بعضی مواقع چرا کالاف دیوتی وارزون موبایل بالا نمیاد؟ بالا نیامدن وارزون دلایل مختلفی دارد که عمده آن به سرور بازی، فایل‌های بازی یا دانلود آن مربوط می‌شوند. در صورتی که با هر کدام از این ارورها مواجه شوید معمولاً یک کد یا عبارت نیز به شما نمایش داده می‌شود تا بفهمید که مشکل از کجاست. برای حل مشکل وارزون موبایل تنها کافی است ارور مربوط به آن را بخوانید و طبق این مقاله راه‌ حل مربوط به آن را انجام دهید.

1. رفع خطای PUGET ALTUS

خطای PUGET ALTUS

اصولاً خطای Puget Altus به این معنی است که کامپیوتر یا کنسول شما به سرورهای اکتیویژن متصل نیست. این خطا معمولاً‌ به صورت «Unable to access online services. (Reason: PUGET – ALTUS)» نمایش داده می‌شود و به شما اعلام می‌کند که امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین امکان‌پذیر نیست.

برای رفع مشکل ورود به ندای وظیفه: وارزون، ابتدا باید مطمئن شوید که مشکل از سمت شماست. برای این کار کافی است کانال‌های رسمی یا حساب توییتر بازی را بررسی کنید. اگر مشکلی از سمت سرور نبود یا اصطلاحاً داون نشده بود ابتدا بهتر است تمام دستگاه متصل به اینترنت را قطع کنید و بازی را از اول اجرا کنید. اگر مشکل حل نشد، یک بار مودم خود را ری‌استارت نمایید و سرعت اینترنت را چک کنید. علاوه بر این می‌توانید بررسی کنید که جدیدترین آپدیت نصب شده باشد و در گام آخر نیز یک بار کامپیوتر یا کنسول خود را ری‌استارت کنید.

2. رفع ارور diver در Call of Duty: Warzone

رفع ارور diver در Call of Duty: Warzone

برای رفع ارور diver در Call of Duty: Warzone اول باید دلیل آن را بدانید. این خطا زمانی رخ می‌دهد که بازی نتواند آپدیت‌های مهم خود را از سرور دریافت کند و پیام «Download Failed» را مشاهده می‌کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد صفحه وضعیت سرور اکتیویژن شوید و بررسی کنید سرورها داون نشده باشند. اگر داون شده بود صبر کنید تا سرور به حالت عادی خود برگردد. در غیر این صورت باید بازی وارزون را به صورت دستی آپدیت کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • از بازی خارج شوید و مجدد آن را اجرا کنید تا بتواند آپدیت‌های معلق را به صورت خودکار دانلود کند.
  • اگر با صفحه Download Failed مواجه شدید روی Go Offline کلیک کنید.
  • کمی صبر کنید و دوباره روی Go Online کلیک کنید.
  • اگر باز هم به آپدیت دسترسی نداشتید، بازی را ببندید و Net یا Steam را باز کنید یا به استور پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس مراجعه کنید و آپدیت‌ها را بررسی کنید.

3. رفع خطای Purchase Modern Warfare 2 to have access to everything

برخی بازیکنان هنگام ورود به نسخه رایگان بتل رویال با خطای Purchase Modern Warfare 2 to have access to everything مواجه می‌شوند و از آن‌ها خواسته می‌شود که یا بازی را بخرند یا از آن خارج شوند. برای رفع این مشکل باید نسخه رایگان لانچر Modern Warfare 2 را دانلود کنید تا به وارزون ۲ دسترسی داشته باشید. علاوه بر این حتماً بررسی کنید که جدیدترین آپدیت‌ها را نصب کرده باشید و پس از آن هم بازی یا کنسول خود را ری‌استارت کنید تا حل مشکل لاگین شدن به وارزون انجام شود.

4. رفع خطای Puget Lakes برای حل مشکل ورود به وارزون ۲

برخی مواقع هنگام ورود به بازی با خطای Puget Lakes مواجه می‌شوید که به سرور بازی مربوط می‌شود. این خطا بیشتر به شلوغی بیش‌ از حد سرور بازی مربوط مي‌‌شود و معمولاً پس از انتظار در صف به شما نمایش داده می‌شود. برای حل مشکل ورود به وارزون ۲ در این مواقع فقط دو راه وجود دارد. راه اول این است که آن قدر برای ورود تلاش کنید که به محض خالی شدن سرور بتوانید وارد آن شوید. راه دوم هم این است که کمی صبر کنید و در زمان دیگری که سرور بازی خالی است وارد شوید.

5. رفع خطای Dev Error 657؛ حل مشکل لاگین شدن به وارزون

خطای Dev Error 657

در ادامه رفع مشکل ورود به ندای وظیفه: وارزون، به خطای Dev Error 657 می‌رسیم. این خطا به یکپارچگی‌ فایل‌ها مربوط است و معمولاً به دلیل خرابی فایل‌ها به وجود می‌آید. برای حل این مشکل ابتدا بازی خود را مجدداً اجرا کنید. سپس کامپیوتر و روتر خود را ری‌استارت کنید و بین آن‌ها حداقل ۳۰ ثانیه فاصله بدهید. پس از آن آپديت‌های بازی را بررسی کنید.

در صورتی که این کارها فایده‌ای نداشت باید فایل‌های خراب را پیدا کنید. برای کامپیوتر می‌توانید گزینه verify integrity of game files را از بخش «Local Files» در Properties درون Steam پیدا کنید. کاربران Battle.net نیز باید در تنظیمات بازی، گزینه Scan and Repair را پیدا کنند. متأسفانه حل مشکل ورود به وارزون در PS4 از این روش امکان‌پذیر نیست، چون راهی برای اسکن فایل‌های خراب وجود ندارد. در صورتی که تمام این کارها چاره‌ساز نبود آخرین راه، پاک کردن بازی و نصب مجدد آن است و این روش هم به دلیل وقت‌گیر بودن بسیار آزاردهنده است.

6. رفع خطای SAVANNAH

برخی اوقات هنگام ورود به بازی و ارتباط با دوستان خود با پیام «Unable to join game session, the host cannot be joined or game play is paused» مواجه می‌شوید. این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که نسخه نصب شده توسط دو بازیکن یکسان نیست. برای حل مشکل ورود به وارزون ۲ در این حالت تنها کافی است بازی خودتان و هم‌تیمی‌هایتان را به جدیدترین نسخه آپدیت کنید تا این پیام به شما نمایش داده نشود.

7. رفع خطای Wolters-Francis؛ حل مشکل لاگین شدن به وارزون

خطای Wolters-Francis

خطای Wolters-Francis معمولاً به یکی از دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • سرور بازی داون شده باشد.
  • اتصال به اینترنت برقرار نباشد.
  • آخرین نسخه بازی روی دستگاه شما نصب نباشد.

در صورتی که سرور بازی داون شده باشد می‌توانید از صفحه مخصوص آن مطلع شوید. اگر سرور داون بود باید منتظر بمانید تا جای خالی برای شام باز شود. برای تست اتصال به اینترنت هم کافی است استور دستگاه خود را باز کنید تا از اتصال آن مطمئن شوید. در صورتی که این روش‌ها بی‌فایده بودند حتماً بررسی کنید که آخرین نسخه بازی روی دستگاه نصب شده باشد.

8. رفع خطای NIAMEY – LEE

زمانی که خطای NIAMEY – LEE رخ می‌دهد، نوار لودینگ بازی کامل نمی‌شود و امکان ورود به بازی وجود ندارد. برای حل مشکل ورود به وارزون ۲ در این حالت تنها کافی است دکمه Options را بزنید تا منوی کناری باز شود و یکی از گزینه‌های موجود (برای مثال Quick Settings) را انتخاب کنید و پس از آن برگردید. با این کار به صفحه منوی بعدی می‌روید و در آن‌جا می‌توانید به بقیه گزینه دسترسی داشته باشید.

9. رفع خطای Dev Error 6036

خطای Dev Error 6036

خطای Dev Error 6036 دلایل مختلفی دارد و باید روش‌های مختلفی را برای حل آن انتخاب کنید. اولین راه ساده این است که زبان بازی را چک کنید که حتماً انگلیسی باشد. در صورتی که مشکل حل نشد به احتمال زیاد مشکل از فایل‌های بازی، آپدیت یا داده‌های مولتی‌ پلیر است. برای رفع این مشکل کافی است بازی را ری‌استارت کنید تا دانلود یا آپدیت‌های معلق تکمیل شوند.

علاوه بر این آپدیت‌های جدید بازی را چک کنید. برای حل مشکل لاگین شدن به وارزون کامپیوتر نیز یک راه دیگر وجود دارد. برای این کار تنها کافی است به تنظیمات گرافیک در Options و بخش Shadow & Lighting بروید. سپس قبل از ری‌استارت بازی، گزینه‌های Cache Spot Shadows و Cache Sun Shadows را غیرفعال کنید. در صورت وجود مشکل، آخرین راه چاره این است که بازی را کلاً پاک نمایید و مجدداً‌ نصب کنید.

10. رفع خطای TRAVIS – RILEA

خطای TRAVIS – RILEA نیز نشان‌دهنده مشکل اتصال به سرور است و به همراه‌ خطاهایی مانند Connection Failed و Timed Out هنگام ورود به بازی وارزون ۲ ظاهر می‌شود. اولین راه برای رفع این مشکل، بررسی سرور و اتصال اینترنت خودتان است که توضیح داده شد. در صورت حل نشدن مشکل کافی است مودم خود را ری‌استارت نمایید دستگاه خود را ریبوت کنید.

11. رفع خطای Dev Error 11152

خطای Dev Error 11152 نیز هنگامی رخ می‌دهد که فایل‌های بازی در زمان ورود به آن خراب باشند. برای رفع این مشکل باید یک بار بازی را با یک اینترنت پایدار و ترجیحاً سیمی تست کنید تا مطمئن شوید که تمام فایل‌ها به صورت کامل و بدون عیب دانلود می‌شوند. در صورتی که کاربر کامپیوتر باشید باید یکپارچگی فایل‌ها را از منوی Verify integrity of game files در استیم بررسی کنید. متأسفانه تنها راه حل مشکل برای کاربران دیگر این است که کل بازی را پاک نمایند و دوباره آن را نصب کنند.

12. رفع مشکل Profile Was Signed Out

خطای Profile Was Signed Out

برای حل مشکل ورود به وارزون ۲ در مواقعی که خطای Profile Was Signed Out مشاهده می‌شود راه‌های مختلفی وجود دارد. بهترین راه برای حل این مشکل این است که در بخش تنظیمات صدا، Game Voice Channel را به Party Only یا All Lobby تغییر دهید. اگر این روش بی‌فایده بود باید بازی را ری‌استارت کنید.

13. رفع مشکل Travis Shipton؛ حل مشکل لاگین شدن به وارزون

خطای Travis Shipton معمولاً‌ زمانی رخ می‌دهد که کنترلرها و دستگاه‌های مورد استفاده به عنوان مهمان به کنسول متصل‌اند. برای رفع این مشکل بررسی کنید که کنترلر کنسول به عنوان مهمان متصل نباشد. برای حل مشکل ورود به وارزون در ps4 در این حالت بهتر است به بخش Terms of Service آپدیت شده مراجعه کنید و با آن موافقت نمایید. آخرین راه چاره هم این است که اتصال به شبکه را بررسی کنید.

14. حل مشکل connecting to online services وارزون

رفع مشکل connecting to online services

برای حل مشکل connecting to online services وارزون چند روش مختلف وجود دارد. اولین کاری که باید انجام دهید این است درایور آداپتور شبکه خود را آپدیت کنید تا دسترسی شما به شبکه را مسدود نکند. اگر نسخه کامپیوتر را دارید، بهتر است فایل‌های موقتی را نیز پاک کنید. در صورت عدم رفع مشکل، آدرس آی‌پی سیستم خود را تغییر دهید و مجدداً وارد شوید. علاوه بر این می‌توانید دی‌ان‌اس سرور خود را نیز تغییر دهید. اگر هیچ کدام از این روش‌ها جوابگو نبود یک بار با اینترنت سیمی به بازی متصل شوید تا مطمئن شوید مشکل از اینترنت نیست.

حل مشکل ورود به وارزون در PS4

برای حل مشکل ورود به وارزون در PS4 پنج راه کلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • آپدیت‌های سیستم را از بخش System Software Update بررسی کنید.
  • داده‌های ذخیره‌شده بازی را از تنظیمات Storage حذف کنید.
  • کنسول را به حالت حالت Safe Mode ببرید و به کمک گزینه Rebuild Database، دیتابیس را بازسازی کنید.
  • بازی وارزون ۲ را دوباره نصب کنید.
  • کنسول را از بخش تنظیمات ریست کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به حل مشکل ورود به وارزون موبایل و بازی وارزون ۲ پرداختیم. همان‌گونه که مشاهده کردید اغلب خطاهای مشاهده شده هنگام ورود به وارزون ۲ به مشکلات شبکه و اینترنت و همچنین سرور بازی مربوط می‌شوند. مشکلاتی مانند آپدیت نبودن بازی و دانلود ناقص فایل‌های بازی نیز مشکلاتی را به وجود می‌‌آورند. توصیه می‌شود قبل از انجام راه حل‌ها این موارد را بررسی کنید تا بتوانید مشکل خود را سریع‌تر حل نمایید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =