شنبه , می 11 2024

بهترین سریال های عاشقانه ترکی ؛ جدیدترین لیست پخش شده 2023

سال‌هاست که سریال‌های ترکی مورد علاقه و استقبال ایرانیان قرار گرفته‌اند. از جمله دلایل محبوبیت سریالهای ترکی می‌تواند نزدیکی فرهنگی بین دو کشور باشد. ترکیه هرساله تعداد زیادی سریال تولید می‌کند و این سریال‌ها با گذر زمان بهتر و بهتر می‌شوند.

یکی از ژانرهایی که ترکیه در آن قوی عمل می‌کند، ژانر عاشقانه است. در واقع سریال‍های عاشقانه ترکی محبوب‌ترین‌های این صنعت هستند و شما می‌توانید با سر زدن به مقاله بهترین سریال های ترکی به صحت این حرف برسید.
ما در این مطلب سراغ بهترین سریال های عاشقانه ترکی می‌رویم و نام سریال های عاشقانه ترکی را که مورد استقبال شدید قرار گرفته‌اند، برایتان میاوریم. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید سریال عاشقانه موردعلاقه شما در لیست وجود دارد یا خیر.

 

لیست معرفی بهترین سریال های عاشقانه ترکیه ای

ژانر عاشقانه یکی از پرطرف‌دارترین ژانرهاست و ترکیه هم می‌داند چطور رابطه عاشقانه دو شخص را با فراز و نشیبی همراه کند که از آن بهترین فیلم و سریال‌ها در بیاید. عشق یکی از زیباترین احساسات دنیاست و دیدن آن در چهارچوب یک فیلم و سریال می‌تواند لذت‌بخش باشد.

ما در این مطلب به معرفی سریال های عاشقانه ترکی پرداخته‌ایم که بین تماشاگران به محبوبیت بالایی رسیدند و با موفقیت توانستند حس خوب عشق و عاشقی را به بیننده منتقل کنند. در ادامه با بهترین سریال های عاشقانه ترکی از سال‌های مختلف آشنا خواهید شد.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ شاهماران - Şahmaran

شاهماران – Şahmaran

  • کارگردان: آیا اولکای
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد قسمت‌ها: 8

فصل اول سریال عاشقانه ترکی جدید شاهماران به کارگردانی«اومور توراگای» ژانویه سال 2023 در پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. فصل اول این سریال در 8 قسمت منتشر شده است، تاکنون در خصوص فصل دوم و تعداد قسمت‌های آن خبری از سوی نتفلیکس منتشر نشده است.

فیلم‌برداری این سریال عاشقانه – تخیلی در مناطقی از کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و ایران انجام شده است. بازیگرانی چون «سرنای ساریکایا»، «بوراک دنیز» و «مرت رمضان دمیر» در این سریال بازی می‌کنند.

موضوع این سریال در مورد «شاهسو» با بازی «سرنای ساریکایا» استاد روانشناسی است که برای یک سفر تحقیقاتی به همراه پرفسور هم‌دانشگاهی‌اش به «آدانا» سفر می‌کند. در این سفر او در تلاش برای پیدا کردن مادرش، با پسری به نام «ماران» که نقش او را «بوراک دنیز» بازی می‌کند آشنا شده و اتفاقات عجیبی را برای او رقم می‌زند.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ آیلی - Aile

آیلی – Aile

  • کارگردان: احمد کاتیسکیز
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد قسمت‌ها: در حال پخش

سریال ترکی جدید عاشقانه آیلی محصول سال 2023 به کارگردانی احمد «کاتیسکیز» برگرفته از سریال آمریکایی سوپرانوز به کارگردانی «دیوید چیس» است. این سریال در حال حاضر هر سه‌شنبه از شوتی‌وی ترکیه پخش می‌شود. هنوز از تعداد قسمت‌های این سریال اخبار جدیدی منتشر نشده است.

داستان این سریال در مورد پسری به نام «اصلان» با بازی «کیوانچ تاتلیتوغ» است که مالک یک کلوب شبانه است. اصلان در کلوب با یک زن روانشناس به نام «دوین» با بازی «سرنای ساریکا» آشنا می‌شود که زندگی او را دستخوش تغییراتی می‌کند.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ چشم چران عمارت - Yalı Çapkını

چشم چران عمارت – Yalı Çapkını

  • کارگردان: بروچرو آلپتکین، آلپتیکین بوزکورت
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد قسمت‌ها: 23

چشم چران یا شاه‌ماهی یکی دیگر از سریالهای عاشقانه ترکی است که به کارگردانی بورجو آلپتکین در 23 سپتامبر 2022 به نمایش درآمد. در این سریال بازیگرانی چون «افرا ساراچ اوغلو»، «مرت رمضان دمیر» و «چتین تکیندور» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال داستان زندگی پسری خوش‌گذران به نام فرید با بازی «مرت رمضان دمیر» را روایت می‌کند که به چشم‌چرانی معروف است. «فرید» از لحاظ مالی به ثروت خانوادگی‌اش متکی است، به همین دلیل پدربزرگ او تصمیم می‌گیرد برای سروسامان دادن به زندگی نوه‌اش او را به عقد دختری به نام «سیران» با بازی «افرا ساراچ اوغلو» درآورد. شروع این رابطه عاشقانه زندگی آن‌ها را با فراز و نشیب‌هایی همراه می‌کند.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ عشق، منطق انتقام - Aşk Mantık İntikam

عشق، منطق انتقام – Aşk Mantık İntikam

  • کارگردان: آیا اولکای
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد قسمت‌ها: 33

عشق، منطق انتقام یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه ترکیه‌ای که به کارگردانی «آیا اولکاری» در سال‌های 2022-2021 از شبکه فاکس ترکیه پخش شد. این سریال در مورد یک زن مجرد اهل کره‌جنوبی است که بازیگرانی چون «بورجو اوزیرک»، «ایلهان شن»، «بوراک یوروک» و «ملیسا دونگل» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. دوبله فارسی این سریال از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا پخش شده است.

این سریال روایت کننده زندگی زنی به اسم «اسرا» با بازی «بورجو اوزبرک» است که چند سال پیش از همسرش جدا شده است. یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شود با اخبار گسترده‌ای از همسر سابق خود «اوزان» با بازی «ایلهان شن» مواجه می‌شود که او فردی موفق و مشهور شده است.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ بازی بخت - Baht Oyunu

بازی بخت – Baht Oyunu

  • کارگردان: سردار گوزلکلی
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد قسمت‌ها: 17

یکی دیگر از بهترین سریالهای ترکی عاشقانه بازی بخت به کارگردانی سردار گوزلکلی نام دارد که در سال 2021 از شبکه «D» پخش شد. در این سریال رمانتیک بازیگرانی مانند «آیتاج شاشماز»، «جمره بایسل»، «ادریس نبی تاشکان» به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال درام عاشقانه ترکی درباره داستان زندگی دختری به نام «آدا» با بازی «جمره بایسل» است. «آدا» در میان زنانی بزرگ شده است که بر این باور هستند خوشبختی آن‌ها در گرو ازدواج با اولین مردی است که با او آشنا می‌شوند. این درحالی است که عشق اول «آدا» به نام «روزگار» با بازی «ادریس نبی تاشکان» او را ترک کرده است؛ همین مسئله اتفاقات این فیلم را رقم می‌زند.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ هرجایی - Hercai

هرجایی – Hercai

  • کارگردان: جم کارجی، بنال طایری، باریش یوش و علی ایلهان
  • سال انتشار: 2019
  • تعداد قسمت‌ها: 69

هرجایی نام سریال ترکی عاشقانه درام است که در سال 2019 در در قالب 3 فصل و 69 قسمت از شبکه آ‌تی‌وی ترکیه پخش شد. این سریال به عنوان یکی از پربیننده‌ترین آثار این شبکه معرفی شده که جوایز متعددی را از کسب کرده است.

این سریال داستان عشقی غیرممکن را به تصویر می‌کشد که سودای انتقام را در سر دارد. «میران» تاجری است که نقش آن را «آکین آکینوشاو» بازی می‌کند. این تاجر در یکی از سفر های تجاری خود با خانواده «شاداوغلو» آشنا می‌شود. «میران» عاشق «ریان» نوه این خانوده با بازی «ابرو شاهین» می‌شود، این در حالی است که «ریان» نوه واقعی این خانواده نیست.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی؛ گلپری - Gülperi

گلپری – Gülperi

  • کارگردان: متین بالک اوغلو
  • سال انتشار: 2018
  • تعداد قسمت‌ها: 30

گلپری یکی از سریال‌های عاشقانه ترکی است که انتشار اولیه آن در سال 2018 و در 30 قسمت به کارگردانی «متین بالک اوغلو» بوده است. بازیگرانی چون «نورگل یشلچای»، «تیموچین اسن»،« بوراک داکاک و «الینا اوزگچن» در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

موضوع این سریال درام- عاشقانه است در مورد بازیگر زنی به نام «گلپری» با بازی «نورگل یشلچای» است که از همسر خود جدا شده است. او در تلاش برای به دست آوردن حضانت فرزندانش است که با خانواده همسر سابقش زندگی می‌کنند. همین مسئله فراز و نشیب‌هایی را برای گلپری به همراه دارد. این سریال در تلاش است تا به بررسی مشکلات حقوقی زنان بپردازد.

تو در خانه‌ام را بزن - Sen Çal Kapımı

تو در خانه‌ام را بزن – Sen Çal Kapımı

  • کارگردان: اندر میهلار
  • سال انتشار: 2020 تا 2021
  • تعداد قسمت‌ها: 52

سریال «تو در خانه‌ام را بزن» یکی از کارهای خوب سال 2020 بود که توانست به یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی تبدیل شود. در این سریال شاهد بروز احساسات عمیق زیادی از جمله عشق، حسادت و ناراحتی هستیم که همه موارد گفته شده توسط بازیگران به بهترین نحو ممکن به تصویر کشیده شده‌اند.

بازیگران نقش اصلی هانده ارچل و کرم بورسین هستند که کمیستری زیبایی با هم می‌سازند. این دو نفر نقش ادا و سرکان را در فیلم بازی می‌کنند. ادا دختری است که رویای تحصیل در خارج کشور را در سر می‌پروراند؛ اما تمام نقشه‌های او به‌خاطر مسائلی به هم می‌خورد. مشکلات او درنهایت باعث امضای قراردادی می‌شود که در آن باید به‌عنوان نامزد سرکان نقش بازی کند.

عشق سیاه – Kara Sevda

عشق سیاه – Kara Sevda

  • کارگردان: هیلال سرال
  • سال انتشار: 2015 تا 2017
  • تعداد قسمت‌ها: 74 (دو فصل)

این سریال که با نام‌های عشق بی‌پایان، اوکیا و کاراسودا هم شناخته می‌شود، از قشنگ ترین سریال های عاشقانه ترکی به شمار می‌رود. بخش درام این سریال بسیار قوی است و قرار نیست به پای سریالی بنشینید که تمام آن با اتفاقات شیرین و عشق و عاشقی بی‌دردسر مزین شده است. این سریال می‌تواند به معنی واقعی کلمه غم‌انگیز باشد.

موردی که باعث ملموس بودن احساسات این سریال می‌شود، بازی زیبای بازیگران آن است. هرچند دور از ذهن نیست که حضور بهترین بازیگران ترکی از جمله بوراک اوزچیویت و نسلیهان آتاگول از این اثر سریالی بی‌نظیر نسازد. دیگر بازیگری که تاثیر زیادی بر سریال داشت، کان اورگانجی اوغلوست که با این سریال به اوج محبوبیت خود رسید.

با سریال کارا سودا مثلث عشقی را می‌بینیم که دو سر آن کمال و نیهان قرار دارند که عاشق یکدیگر هستند و بر سر دیگر آن امیر را داریم که دلداده نیهان است و حاضر است هر کاری بکند تا نیهان برای او شود. کمال و نیهان دو شخص از دو دنیای متفاوت هستند که با وجود تفاوت‌ها عشق واقعی را با یکدیگر می‌آیند.

خواهر و برادرانم – Kardeşlerim

خواهر و برادرانم – Kardeşlerim

  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • سال انتشار: 2021 تا کنون
  • تعداد قسمت‌ها: 75

سریال «خواهر و برادرانم» از سریال‌هایی است که به‌تازگی با انتشار فصل دوم دوباره بر سر زبان‌ها آمده و مورد استقبال بینندگان قرار گرفته است. همان‌طور که از نام سریال برداشت می‌شود، داستان راجع به خواهر و برادرانی است که والدین خود را در سانحه‌ای از دست می‌دهند.

موردی که در این سریال بسیار به چشم میاید، نشان دادن رابطه زیبا و قوی خواهر و برادری است. این خانواده 4 نفره متشکل از قدیر، آسیه، عمر و امل حاضرند هر کاری برای یکدیگر انجام دهند. اکثر بازیگرهای نقش اصلی موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند؛ پیشنهاد می‌شود اگر می‌خواهید با این افراد آشنا شوید سری به مقاله هنرپیشه های سریال خواهر و برادرانم بزنید.

ماه کامل – Dolunay

ماه کامل – Dolunay

  • کارگردان: چاغری بایراک
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد قسمت‌ها: 26

ماه کامل کار موفق دیگری از چاغری بایراک است. این کارگردان پیش از این سریال، سریال عطر عشق را کارگردانی کرد که خود جزو بهترین سریال های عاشقانه ترکی به‌حساب میاید. این سریال با وجود کوتاه بودن، داستان خوبی دارد و می‌تواند احساسات مختلف را به نحو احسنت انتقال دهد. این سریال دوست‌داشتنی تنها 26 قسمت دارد و اگر طرف‌دار سریالهای طولانی ترکی نیستید، سریال «ماه کامل» می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

کارگردان سریال همچون سریال پیشین خود یعنی عطر عشق، جان یامان را به‌عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب کرده است. نقش مقابل او را اوزگه گورل بازی می‌کند که به‌واسطه سریال فصل گیلاس به محبوبیت رسید.

مثل بسیاری از داستان‌های عاشقانه دیگر، در اینجا دو شخص کاملاً متفاوت به نام‌های نازلی و فریت داریم. فریت فردی بسیار پول‌دار است که به‌نوعی احساسات به‌خصوص عشق را در وجودش کشته است؛ در نقطه مقابل او نازلی قرار دارد که دختری سرزنده است و به‌عنوان آشپز شخصی فریت کار می‌کند. رابطه این دو شخص از دعوا و مجادله شروع شده و به عشق و علاقه می‌رسد.

درخت زیتون - Zeytin Ağacı

درخت زیتون – Zeytin Ağacı

  • کارگردان: نوران اورن سیت
  • سال انتشار: 2022 تا کنون
  • تعداد قسمت‌ها: 8

درخت زیتون یکی از جدیدترین سریالهای عاشقانه ترکی است که تا به حال تنها 8 قسمت از آن منتشر شده است. این سریال تحت مالکیت نتفلیکس قرار دارد و به نام «خود دیگری» یا Another Self هم شناخته می‌شود.

بازیگران این سریال از جمله دلایل محبوبیت این اثر به شمار می‌روند. نقش‌های اصلی شامل طوبی بویوکوشتون، سدا باکان و بونچوک ییلماز هستند. در این میان مورات بوز که یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های ترکی است، در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

داستان سریال راجع به سه دوست به نام‌های آدا، لیلا و سوگی است. این سه شخص تصمیم می‌گیرند بابت تروما و مشکلاتی که بابت گذشته خود دارند به روان‌شناس مراجعه کنند. اگر مشکلی با ناتمام بودن این سریال ندارید، سریال درخت زیتون کاری باکیفیت است که شما را از تماشای آن پشیمان نخواهد کرد.

مرا بشنو - Duy Beni

مرا بشنو – Duy Beni

  • کارگردان: علی بلچی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد قسمت‌ها: 20

سریال «مرا بشنو» از جمله سریال‌هایی است که به موضوع آزار و اذیت‌ها در مدرسه می‌پردازد. در این سریال به‌خاطر سانحه‌ای که منجر به فلج شدن دختری از طبقه متوسط جامعه می‌شود، مدیر یکی از مدارس گران‌قیمت و تجملاتی ترکیه، برای سرپوش گذاشتن روی ماجرا تصمیم می‌گیرد سه نفر از محله دختر مصدوم را بورسیه کند. مشکلات این سه شخص پس از ورود به مدرسه و رویارویی با جمعی از دانش‌آموزان پول‌دار و خودخواه تازه شروع می‌شود.

این سریال دارای بازیگران و کاراکترهای زیادی است؛ اما داستان به‌خوبی نوشته شده و شخصیت‌پردازی به نحو احسن انجام شده است. از بازیگران نقش اصلی می‌توان به رابیا سویتورک، جانر توپکو و سمیه آیدوگان اشاره کرد.

با گذشت هر قسمت هیجان سریال بالا می‌رود تا در نهایت فردی را که مسئول سانحه بود، پیدا شود. بینندگان این سریال انتظار فصل‌های بعدی را دارند؛ اما بیانیه‌ای در رابطه با این موضوع داده نشده است.

زیباتر از تو - Senden Daha Güzel

زیباتر از تو – Senden Daha Güzel

  • کارگردان: کچه، ارسوی گولر، دنیز کولوس
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد قسمت‌ها: 14

اگر علاقه‌ای به تماشای سریالهای عاشقانه درام ندارید، می‌توانید به تماشای سریال «زیباتر از تو» بنشینید. این سریال در ژانر کمدی هم جای دارد و می‌تواند خنده بر لب‌هایتان بنشاند. البته به یاد داشته باشید این سریال فاقد داستانی خاص و قوی است. در واقع همان قدر که عملکرد بازیگران مورد تحسین بینندگان قرار گرفته، به همان اندازه از فیلمنامه ناراضی هستند. با این وجود سریال «زیباتر از تو» می‌تواند انتخابی مناسب برای گذران وقت باشد.

در این سریال شخصیت اصلی زن، برعکس بسیاری از سریالهای ترکی، شخصیتی مستحکم و مستقل دارد. بازی این شخصیت برعهده جمره بایسل بوده و نقش مقابلش را بوراک چلیک بازی می‌کند. این دو نفر نقش دو دکتر به نام‌های افسون و امیر را بازی می‌کنند که در نهایت در یک بیمارستان همدیگر را ملاقات می‌کنند. هیچ‌کدام از آنها نمی‌داند چه چیزی قرار است سر راهشان قرار بگیرد و آنها را به یکدیگر علاقه‌مند کند.

لیلا و مجنون - Leyla and Mecnun

لیلا و مجنون – Leyla and Mecnun

  • کارگردان: اونور اونلو، ایوپ بوز، مورات اونبول، فوندا آلپ، جلیل مورات ساری، اورکون اونلو، یوکسل آکسو
  • سال انتشار: 2011 تا 2023
  • تعداد قسمت‌ها: 134

سریال «لیلا و مجنون» تنها یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی نیست؛ بلکه جزو بهترین سریالهای ترکیه به شمار می‌رود. امتیاز 9.1 آن در IMDb، مهر تاییدی بر محبوبیت سریال «لیلا و مجنون» است. یکی از ژانرهای اصلی سریال، ژانر کمدی است که اتفاقاً عملکردی بی‌نظیر در این زمینه داشته است. خیلی‌ها بر این باورند که این سریال لایق حضور در بهترین سریال های خارجی است.

سریال «لیلا و مجنون» از جوانب بسیاری مورد تحسین بینندگان قرار گرفته که از جمله این جوانب می‌توان به داستان قوی و منطقی و بازی درخشان بازیگران اشاره کرد. از بازیگران سریال می‌توان به علی آتای، ملیس بیرکان، ازگی آساروغلو و احمد ممتاز تایلان اشاره کرد.

داستان سریال حول محور شخصی به نام مجنون می‌چرخد که عاشق دختر دوست پدر خود به نام لیلا می‌شود. همان‌طور که از نام سریال برمیاید، داستان روایتی طنز و غیرواقعی از داستان معروف لیلی و مجنون را به تصویر می‌کشد.

جزر و مد – Medcezir

جزر و مد – Medcezir

  • کارگردان: علی بیلجین
  • سال انتشار: 2013 تا 2015
  • تعداد قسمت‌ها: 77

یکی از سریالهای نام‌آشنای ترکی، سریال جزر و مد است که به‌طورقطع لایق جایگاهی میان بهترین سریال های عاشقانه ترکی است. شاید خیلی‌ها ندانند که این سریال اقتباسی موفق از سریال او. سی. کاری از جان شوارتز است. این سریال در دو فصل منتشر شد و توانست به پنجمین سریال موفق ترکیه با محاسبه میزان فروش تبدیل شود.

داستان سریال شاید به گوشتان تکراری باشد؛ اما با دو شخصیت به نام‌های یامان و میرا شروع می‌شود که از دو طبقه اجتماعی متفاوت هستند. یامان فردی با وضعیت مالی نه‌چندان خوب است که به کمک شخص پول‌داری از وضعیت بدی که در آن گرفتار می‌شود، نجات یافته و به‌عنوان باغبان شخص مذکور مشغول به کار می‌شود. او در همین حین با میرا که شخصی پول‌دار است و در همسایگی او زندگی می‌کند ملاقات می‌کند.

بازیگران نقش اصلی را کاغاتای اولوسوی و سرنای ساریکایا هستند که هر دو جزو بهترین بازیگران ترکیه قرار دارند. این سریال در سال‌های مختلف توانست نامزد و برنده جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر زن تلویزیون و بهترین بازیگر مرد تلویزیون در جشنواره Siyaset Dergisi شود. اگر عادت به تماشای فیلم و سریال با زبان فارسی دارید، این سریال می‌تواند از جمله سریال های عاشقانه ترکی دوبله فارسی خوب باشد.

سخن پایانی

دنیای سریال‌های عاشقانه ترکی، دنیای وسیع و گسترده‌ای است. بیشترین محبوبیت این سریال‌ها به تلفیق ژانر عاشقانه با کمدی یا درام برمی‌گردد که شاهد هر دو نمونه در این لیست بودیم. از جمله این تلفیق‌ها در میان بهترین فیلم های ترکی هم دیده می‌شود. سریال‌های ترکی رفته‌رفته کوتاه‌تر می‌شوند و اگر به سال انتشار سریالهای این مطلب توجه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. خیلی‌ها از این موضوع راضی و خیلی‌ها ناراضی هستند.

شما در کدام دسته قرار دارید؟ اگر فکر می‌کنید سریال عاشقانه موردعلاقه‌تان در این لیست وجود ندارد، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به لیست بهترین سریال های عاشقانه ترکی اضافه کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای باخبر شدن از اخبار روز سینمای ایران و جهان به کانال تلگرام فیلم و سریال تایم سیتی بپیوندید. ممنونیم که تا انتها با ما همراه بودید.

سوالات متداول:

1. پربیننده‌ترین سریال ترکی کدام است؟

سریال قیام عثمان پربیننده‌ترین سریال ترکی به شمار می‌رود.

2. عاشقانه‌ترین سریالهای ترکی کدام‌اند؟

سریال‌های تو در خانه‌ام را بزن و عطر عشق از عاشقانه‌ترین سریال‌های ترکی هستند.

3. پرطرف‌دارترین سریال ترکی در سال 2022 چیست؟

سریال تو در خانه‌ام را بزن پرطرف‌دارترین سریال ترکی 2022 است.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =