دوشنبه , می 13 2024

بازی های پلی استیشن پلاس | بازی های رایگان ماه ژولای سرویس PSN

امروزه که خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها چندان به‌صرفه نیست، بهتر است از سرویس‌های اشتراکی استفاده کنید تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده باشید. سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) یکی از معروف‌ترین سرویس‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است که توسط شرکت سونی ارائه شده. این سرویس معمولا در اوایل هر ماه چند عنوان از بازی‌های سرویس خود را به رایگان در اختیار کاربران‌اش قرار می‌دهد. اخیرا بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه مارس مشخص شده‌اند و در این مطلب نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم و آنها را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

لیست بازی‌ها در روز سه‌شنبه 1 فروردین برای اعضای پلی‌استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم در دسترس خواهد بود. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از بازی ها بیندازیم.

لیست بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم

Uncharted Legacy of Thieves Collection.webp

بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

بزرگترین مجموعه‌های اکشن بلاک‌باستر این فرنچایز را با داستان‌سرایی هیجان‌انگیز و سینمایی کمپانی Naughty Dog تجربه کنید. با دزدان کاریزماتیک و در عین حال پیچیده، نیتن دریک و کلوئی فریزر، تاریخ گمشده را با ماجراجویی‌های خارق العاده کشف کنید. بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection شامل اکسپلویت‌های تحسین‌شده تک‌نفره از Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy است که با جزئیات خیره‌کننده برای PS5 با جلوه‌های بصری و نرخ فریم بهبودیافته بازسازی شده.

Tchia.webp

بازی Tchia

در این بازی ماجراجویی مبتنی بر فیزیک، در اطراف مجمع الجزایری وسیع و زیبایی که از کالدونیای جدید الهام گرفته شده، بالا بروید، سر بخورید، شنا کنید. شخصیت Tchia را به یک ماجراجویی صمیمانه ببرید و با گروه شخصیت‌های متنوع الهام گرفته شده از فرهنگ‌های کالدونیای جدید ملاقات کنید. در طول مسیر، با چالش‌های مختلفی مانند کنده‌کاری توتم، تعادل صخره‌ای، یا مسابقه روبه‌رو می‌شوید و به لطف توانایی‌های Tchia جهان و موجوداتش را کنترل کنید.

Tom Clancys Rainbow Six

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction یک بازی تیراندازی اول شخص 3 نفره تاکتیکی است. در Extraction، اپراتورهای نخبه Rainbow Six متحد می‌شوند تا با یک تهدید بیگانه‌ی در حال تکامل، معروف به Archeans، روبرو شوند. به لطف متغیرهای پویا و چالش‌های مرگبار غیرقابل پیش بینی، با بازی منحصر به فردی رو به رو هستیم. بنابراین، شما و تیمتان باید از قبل برنامه‌ریزی و با همکاری تاکتیک‌های خود را هماهنگ کنید تا زنده بمانید.

Ghostwire Tokyo.webp

بازی Ghostwire Tokyo

توکیو توسط نیروهای ماوراء طبیعی مرگبار تحت تسخیر قرار می‌گیرد و جمعیت توکیو در یک لحظه ناپدید می‌شوند. با یک موجودیت طیفی قدرتمند در تلاش برای انتقام متحد شوید و ترکیبی از قدرت‌های عنصری قابل ارتقا و مهارت‌های شکار ارواح را برای مبارزه به کار بگیرید. قدرت مهارت‌های فراطبیعی خود را از نزدیک احساس کنید و با فناوری ردیابی پرتوهای نسل بعدی PS5 در توکیوی غرق در باران به کاوش بپردازید.

Life Is Strange True Colors.webp

بازی Life Is Strange: True Colors

در این بازی ماجراجویی و احساسی، یک قدرت منحصر به فرد کلید حل یک معمای هیجان انگیز است. الکس چن همیشه فکر می‌کرد توانایی او یک نفرین است. او با قدرت روانی خاصش می‌تواند احساسات اطرافیان خود را شناسایی و دستکاری کند. با این حال، وقتی برادرش در یک تصادف می‌میرد، از طریق توانایی‌اش به دنبال کشف حقیقت پشت این حادثه است. با این حال آماده باشید چون حقیقت می‌تواند آزار دهنده باشد.

Immortals Fenyx Rising.webp

بازی Immortals Fenyx Rising

سرنوشت جهان در خطر است و شما آخرین امید خدایان هستید. در قالب شخصیت Fenyx که یک نیمه خدای بالدار جدید است بازی کنید. او در تلاش است که خدایان یونان را از یک نفرین تاریک نجات دهد. جانوران اساطیری را بپذیرید، بر قدرت‌های افسانه‌ای خدایان مسلط شوید و تایفون، مرگبارترین تایتان در اساطیر یونان را در یک مبارزه حماسی شکست دهید. بازی Immortals Fenyx Rising که یک برداشت تازه و شوخ از ژانر اکشن ماجراجویی جهان باز است که از اساطیر یونان الهام گرفته شده.

life is strange.webp

بازی Life is Strange 2

پس از یک حادثه غم انگیز، برادران شان و دانیل دیاز از خانه فرار می‌کنند. پسرها از ترس پلیس و مقابله با قدرت تله‌کینتیک جدید دانیل – قدرت حرکت دادن اشیا با ذهن – به مکزیک پناه می‌برند. ناگهان، شان شانزده ساله مسئول امنیت، حامی و راهنمای دنیل می‌شود. به عنوان شان، انتخاب‌های شما سرنوشت برادران دیاز و زندگی هر کسی را که ملاقات می‌کنند، شکل می‌دهد.

Dragon Ball Z Kakarot.webp

بازی Dragon Ball Z: Kakarot

داستان Goku و دیگر مبارزان Z را در بازی Dragon Ball Z: Kakarot دوباره زنده کنید! فراتر از نبردهای حماسی، با Goku، Gohan، Vegeta و دیگران می‌جنگید، ماهی می‌گیرید، غذا می‌خورید، تمرین می‌کنید و زندگی در دنیای Dragon Ball Z را تجربه خواهید کرد. با پیشروی در داستان، مناطق و ماجراهای جدید را کاوش کرده و با دیگر قهرمانان دنیای Dragon Ball Z پیوندهای قدرتمندی ایجاد کنید.

street fighter 5.webp

بازی Street Fighter V Champion Edition

بازی Street Fighter V از زمان انتشار خود در سال 2016 شاهد انتشار طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها، لباس‌ها، صحنه‌ها و سایر محتوای الحاقی جدید بوده است. اکنون می‌توانید کل مجموعه را با بازی Street Fighter V Champion Edition در اختیار داشته باشید! شدت نبرد تن به تن را با Street Fighter V تجربه کنید! از میان فهرست وسیعی از 40 کاراکتر انتخاب کرده، سپس با دوستان خود به صورت آنلاین یا آفلاین با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های مسابقه به مبارزه بپردازید.

f987c52acd8c411dddfbe482a08398d64d8840be scaled 1

 

بازی Untitled Goose Game

بازی Untitled Goose یک بازی مخفیانه است که در آن نقش غازی را دارید که در دهکده‌ای به آزار و اذیت مردم و بر هم زدن آرامش منطقه می‌پردازید!

Final Fantasy Type 0 HD.webp

بازی Final Fantasy Type-0 HD

نبردهای خونین و وحشتناک را در کنار داستان سرایی استادانه شناخته شده از این فرنچایز را در این نسخه تجربه کنید. در دنیای پویا و جذاب شرق، جنگ نابخشودنی ملت‌ها کل قاره را تهدید می‌کند. به عنوان کلاس صفر، گروهی از دانش آموزان نخبه که از میهن خود در برابر هجوم امپراتوری جنگ طلب میلیتسی دفاع می‌کنند، وارد میدان جنگ می‌شوند. برای سرنگونی امپراتوری و کشف رازهای پشت جنگ، بر چهارده سبک مبارزه منحصربفرد آنها در یک سیستم جنگی کاملاً جدید و سریع تسلط پیدا کنید.

Rage 2.webp

بازی Rage 2

باندهای بی‌رحم و تشنه به خون در جاده‌های باز پرسه می‌زنند و اقتدار ظالم به دنبال حکومت با مشت آهنین است. به عنوان واکر، آخرین تکاور سرزمین بیابان و تهدیدی برای قدرت آن‌ها، انتقام بگیرید و برای عدالت و آزادی بجنگید. ابزار و فناوری مورد نیاز را کسب کنید و حکومت ظالمانه را یک بار و برای همیشه از بین ببرید.

Neo The World Ends with You.webp

بازی Neo: The World Ends with You

داستان جدید مورد انتظار مجموعه The World Ends With You بالاخره از راه رسید. در این بازی RPG اکشن، ریندو مجبور می‌شود در بازی‌ای شرکت کند و در نهایت زندگی و جانش به خطر می‌افتند. نمی توان گفت که این داستان چگونه آشکار می‌شود و این به شما بستگی دارد که در خیابان‌های زیبا و سرزنده شیبویای توکیو، توانایی روانی خود را امتحان کنید و به حقیقت داستان پی ببرید.

Untitled 1 copy.webp

بازی Haven

در یک منظره اسرارآمیز، دنیا را تکه تکه کاوش کنید و در این ماجراجویی RPG درباره عشق و آزادی بیاموزید و با چیزی که می‌خواهد دو عاشق را از هم جدا کند، مبارزه کنید. یو و کی به سیاره‌ای فراموش شده فرار کرده‌اند. بعد از مستقر شدن در این سرزمین ناشناخته، سیاره را کاوش کنید و به دنبال قطعات و مواد برای تعمیر کشتی خود و تبدیل آن به خانه‌ای دنج باشید. از لحظات زندگی روزمره به عنوان یک زوج مناسب در حین پختن غذا، کاردستی و جمع آوری منابع گرانبها لذت ببرید.  حین کنترل این دو شخصیت با نیروهایی که می‌خواهند شما را از هم جدا کنند، بجنگید.

پلی استیشن کلاسیک | پلی استیشن پریمیوم

بازی Ridge Racer Type 4 | پلتفرم : PS1

اکشن Ridge Racer به پلی استیشن باز می‌گردد. با داشتن سبک بصری فوق‌العاده، طراحی عالی مسیر و موسیقی متن کشنده، بازی Type 4 گیم‌پلی آرکید خود را حول یک جایزه بزرگ چند مسابقه می‌سازد و از شما می‌خواهد یک تیم مسابقه‌ای را برای رانندگی انتخاب کنید و به طیف وسیعی از ماشین‌ها دسترسی داشته باشید.

بازی Ape Academy 2 | پلتفرم: PSP

میمون‌ها بالاخره از آکادمی میمون فارغ‌التحصیل شدند، بنابراین در این دوره اوضاع کمی متفاوت خواهد بود! نابغه شیطانی، اسپکتر، یک بازی کارتی جدید اختراع کرده که در جهان فراگیر شده و به او در راه سلطه بر جهان کمک می‌کند. در این بازی مهم نیست چقدر میمون‌ها احمقانه رفتار می‌کنند چون شما نباید آن‌ها را دست کم بگیرید، اسپکتر یک کارت میمون پلاتینیوم فوق العاده کمیاب را برای خرید قرار داده (البته به جز دریافت موز به مدت یک سال!) و آن‌ها برای دریافت جایزه دست به هر کاری می‌زنند!

بازی Syphon Filter: Dark Mirror | پلتفرم: PSP

شما در نقش گیب لوگان یک آژانس جعبه سیاه ایالات متحده که از نظر قانونی وجود ندارد، را فرماندهی می‌کنید. لوگان در حین تحقیق در مورد گروه شبه نظامی Red Section، پروژه‌ای را کشف می‌کند که فقط به عنوان Dark Mirror شناخته می‌شود. برای خنثی کردن این آخرین تهدید علیه امنیت جهانی، لوگان باید در سیستم نفوذ و نقشه را خنثه کند. بازی Syphon Filter: Dark Mirror که در ابتدا بر روی PSP منتشر شد را اکنون با رندر کردن، بازگشت به عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیوی سفارشی بهبود یافته، تجربه کنید.

نظر شما درباره بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه مارس چیست؟ آیا برای تمدید یا خرید اشتراک پلی استیشن پلاس تشویق‌تان کرده‌اند؟ نظرات‌تان را برای‌مان بنویسید.

این مطلب را به‌صورت ماهانه و با معرفی بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ماه جدید به‌روز می‌کنیم و سعی می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن بازی های رایگان جدید را به شما معرفی کنیم.

برای خواندن آخرین اخبار و مقالات بازی با پی اس ارنا همراه باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =