دوشنبه , می 20 2024

سرنوشت تلخی که بازیگران سریال خط قرمز با آن مواجه شدند …

[ad_1]

شاید شما هم جزو کسانی هستید که به تماشای سریال خط قرمز نشسته‌اید و با آمدن نام این سریال، به یاد خاطرات گذشته می‌افتید. سریال خط قرمز که یک سریال تلویزیونی درام و اجتماعی است، به کارگردانی قاسم جعفری سال‌ها پیش روی آنتن رفت! این سریال در سال ۱۳۸۰ و برای اولین بار در تلویزیون ایران پخش شد و با توجه به درخواست‌های فراوان مخاطبان، بار دیگر در سال ۱۳۸۳ پخش شد.

داستان از این قرار است که چند نوجوان برای این که بتوانند از مشکلات زندگی‌شان فرار کنند، دست به فرار از خانه می‌زنند و به نحوی در کنار هم قرار می‌گیرند. هدف این نوجوانان این است که به آرزوها و خواسته‌های خود برسند و به همین دلیل راهی یک سفر با مقصد نامعلوم می‌شوند. در این سفر با حوادث ناگواری روبه‌رو می‌شوند که تمام این حوادث در این سریال جذاب به تصویر کشیده شده است.

به جرئت می‌توان گفت که سریال خط قرمز یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین سریال‌های آن دوران است که هنوز هم از یاد و خاطر بسیاری از بینندگان پاک نشده است. در واقع، بازیگران این سریال با ایفای نقش حرفه‌ای خود، جذابیت این سریال را دو چندان کرده‌اند. شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی، شهرام عبدلی، ایمان اشراقی، مصطفی علایی، علی منصوری، جمشید مشیری، علی جاویدفر، مهسا کرامت، ساناز کیهان، زهرا اویسی، حسن اسدی و … بازیگرانی هستند که در یک سریال با عنوان خط قرمز به ایفای نقش پرداختند.

شهرام عبدلی

برخی از بازیگران این سریال دچار سرنوشت تلخی شدند که شهرام عبدلی یکی از این بازیگران است! شهرام عبدلی بازیگر حرفه‌ای و مشهوری که نقش شخصیت بابک در سریال خط قرمز را بازی کرده است، در ۴۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. شهرام عبدلی که در مشهد به سر می‌برد، به یک باره دچار عارضه قلبی شده و چند روزی در بیمارستان بستری شد تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

اما متأسفانه پس از عمل هم نتوانست هوشیاری کامل خود را به دست آورد و به همین دلیل در کما به سر می‌بُرد. این بازیگر محبوب که قرار بود در سریال «آسوده باش» ایفای نقش کند، بعد از چند روز کما، نتوانست هوشیاری خود را دوباره به دست آورد و در ششم اسفند ماه درگذشت.

حسن حج گذار که کارگران این سریال است، عارضه پیش آمده را به خانواده این هنرمند گرامی و جامعه هنری تسلیت گفته و اعلام کرد، برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این هنرمند گرامی پلان‌های تصویر برداری شده از وی را در این سریال استفاده خواهد کرد.

ساناز کیهان - بازیگر سریال خط قرمز

ساناز کیهان که یکی دیگر از بازیگران محبوب این سریال بود نیز در سانحه تصادف جان خود را از دست داد. اگر به خاطر داشته باشید، ساناز کیهان در نقش نگار در سریال خط قرمز ایفای نقش کرده بود. این بازیگر حرفه‌ای که چندین بار در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرده بود، در ۲۹ سالگی و سال‌ها پیش در سانحه تصادف در دم جان باخته بود.

خط قرمز، تنگنا، شب آفتابی، نان، عشق و موتور هزار بازی آثاری است که ساناز کیهان در آن‌ها هنرنمایی کرده و چهره به خاک سپرده شده خود را ماندگار کرده است. یاد و خاطره این دو عزیز هنرمند، همواره جاودان خواهد ماند و علاقه مندان به هنر این دو هنرمند نامی را فراموش نخواهند کرد.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =