جمعه , می 17 2024

بهترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۳ -بیمارها بهت احتیاج دارن! – مستر گیمرز

[ad_1]

دنبال بازی های آفلاین رایگان هستین؟پس بهترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۳ رو از دست ندین.
با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین تا این بازی ها رو به شما معرفی کنیم.

 

بهترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۳

Cover Fire

MrGamers coverFire

Cover Fire یک بازی تیراندازی تک نفره است که شامل استفاده از چندین اسلحه و سلاح برای نابودی دشمنان است. این بازی آفلاین که در جنگل‌ها و بیابان‌ها می‌گذرد، دارای یک حالت داستانی است که شامل ۱۲ فصل ماجراجویی است که در آن بازیکن با استفاده از تک‌تیرانداز، ماشین، هلیکوپتر و غیره ماموریت‌هایی برای دستیابی به اهداف مختلف دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بازیکنان همچنین می توانند در رویدادهای آنلاین شرکت کنند که به آنها امکان می دهد در مسابقات تیراندازی با سایر بازیکنان رقابت کنند. علاوه بر این، بازی به طور مداوم با حالت های بازی جدید مانند Black Ops و Zombie Survival به روز می شود تا تجربه را تازه و هیجان انگیز نگه دارد.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۸٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Shadow of Death

MrGamers Shadow

در بازی اندروید آفلاین به نام Shadow of Death در قلمرو Darkness بازی کنید. این یک RPG مبتنی بر فانتزی است که در آن هدف اصلی کشتن هیولاها و موجوداتی است که برای تکمیل یک سطح به سر راه شما می آیند. بازیکنان می توانند از بین ۴ شوالیه روح منحصر به فرد که دارای قابلیت ها و قدرت های منحصر به فردی برای شکست دادن دشمنان خود هستند، انتخاب کنند. گفته می‌شود، اگر به دنبال چیزی ماجراجویانه و دارای اکشن زیاد هستید، این بازی برای بازی کردن است.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

Baziwall Banner Wide2

لینک دانلود

Mars: Mars

MrGamers Mars

همانطور که از نام آن پیداست، بازیکنان می توانند به عنوان یک فضانورد در سیاره ای به جز مریخ بازی کنند. با صدها سطح و گرافیک مناسب، بازیکنان باید در اطراف سیاره سرخ شناور شوند و قبل از اتمام سوخت روی سکوها فرود آیند. به بیان ساده، این یک بازی  سرگرم کننده است که دقت شما را با فرود ایمن فضانورد بر روی سکوها آزمایش می کند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Traffic Rider

MrGamers Traffic

اگرچه Traffic Rider مدت زیادی است که وجود داشته است، بازی در یک بازی دوچرخه سواری بی پایان که دارای کنترل های آسان و گرافیک با کیفیت است، همیشه جذاب است. در این بازی به عنوان یک سوارکار باید با دوری از انواع موانع و تماس با وسایل نقلیه دیگر در جاده ها در ترافیک سنگین راه خود را طی کنید. با زرادخانه کاملی از دوچرخه ها برای انتخاب، بازیکنان می توانند دوچرخه ها را مطابق میل خود خریداری و سفارشی کنند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Payback 2

MrGamers Payback2

Payback 2 یک بازی شبیه GTA اما برای اندروید است. در یک دنیای آزاد رایگان، بازیکنان می توانند دوچرخه سواری کنند، ماشین سواری کنند، تانک های جنگی را کنترل کنند و حتی با هلیکوپتر پرواز کنند تا سطح عظیمی را در شهر ایجاد کنند. یا آزادانه پرسه بزنید یا صدها ماموریت را انجام دهید، همه چیز به شما بستگی دارد. این بازی آفلاین با گرافیک زنده و انیمیشن‌های روان، تجربه بازی لذت‌بخشی را در تلفن همراه ایجاد می‌کند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Asphalt Nitro

MrGamers Nitro

Asphalt Nitro یک بازی مسابقه ای گسترده اما در بسته بندی کوچک است. این بازی با حجم تنها ۴۶ مگابایت، تمام زنگ‌ها ویژپی های عناوین بسیار سنگین‌تر Asphalt مانند Asphalt 8 و Asphalt Xtreme را دارد. بازیکنان می توانند در زمین های زیبا و چشم نواز با گرافیک سطح مناسب حتی در تلفن های همراه ارزان قیمت به مسابقه بپردازند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۴٫۱ و بالاتر

لینک دانلود

 Stick Cricket Premier League

MrGamers Stick
Stick Cricket Premier League یک بازی برای علاقه مندان به کریکت هاردکور یا به طور خاص برای کسانی است که علاقه زیادی به لیگ برتر هند (IPL) نشان می دهند. در این بازی، بازیکنان باید کنترل‌ها را دقیقاً زمان‌بندی کنند و به توپ‌های ورودی برای مرزها ضربه بزنند. ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد، اما با پیشرفت بازی، دشواری بیشتر می‌شود و بر این اساس ضربه زدن به توپ‌ها دشوارتر می‌شود.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۱ و بالاتر

لینک دانلود

Shadow Fight 3

MrGamers ShadowFight3

یکی دیگر از بازی های RPG و اکشن سرگرم کننده در این لیست Shadow Fight 3 است. این بازی مبارزه ای جالب به شما امکان می دهد به عنوان یک نینجا، یک شوالیه، یک سامورایی یا هر شخصیت دیگری که در بازی حضور دارند بازی کنید. یا در یک مسابقه سریع بازی کنید یا با حالت داستانی سفری ماجراجویانه را آغاز کنید، همه چیز به میل شما بستگی دارد. این بازی همچنین دارای گرافیک واقعی است تا بازیکنان را درگیر نگه دارد.

سیستم مورد نیاز

اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Survivor.io

MrGamers Surviverio

هدف اصلی این بازی با شهر در حال خراب شدن، محافظت از خود در برابر تهاجم زامبی ها است. با کنترل‌های ساده نقطه و شلیک، بازیکنان باید زامبی‌هایی را که در راه هستند را با کمک سلاح‌های با تکنولوژی بالا که در یک سطح به دست می‌آیند، اجرا کنند. هر سطح می تواند تا ۱۵ دقیقه طول بکشد، زیرا با پیشرفت شما، ازدحام زامبی ها افزایش می یابد.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Two Dots

MrGamers twoDots

Two Dots یک بازی مینیمالیستی با جلوه های صوتی تسکین دهنده و آرامش بخش است. مفهوم اصلی این بازی این است که دو یا چند نقطه از یک رنگ را به یکدیگر متصل کنید و برای تکمیل یک سطح امتیاز کسب کنید. هر چه تعداد نقاط بیشتری را در یک حرکت به هم متصل کنید، سریعتر پیشرفت خواهید کرد. این بازی در مجموع دارای ۴۳۲۵ سطح و چندین حالت بازی برای انتخاب است.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Dadish 3

MrGamers Dadish3

پس از دو بازی موفق، سازندگان Dadish با دنباله‌ای بازگشته‌اند که دارای ماجراهای سرگرم‌کننده‌تر و داستانی فوق‌العاده است. هدف اصلی هر سطح در بازی یافتن فرزندان دادیش است که گم شده و پراکنده شده اند. شخصیت با استفاده از سه دکمه، از جمله چپ، راست، و پرش کنترل می شود، که با استفاده از آنها بازیکنان باید راه خود را در هر سطح طی کنند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۴٫۴ و بالاتر

لینک دانلود

Race The Sun

MrGamers RaceSun

در این بازی با سرعت بسیار بالا، شما یک جت با انرژی خورشیدی هستید که باید تا آنجا که ممکن است بدون برخورد با موانع، مسافت بیشتری را طی کند. برای جالب نگه داشتن چیزها، حلقه‌های آبی وجود دارد که سرعت کاردستی را افزایش می‌دهد اما به شما کمک می‌کند تا امتیاز بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، بازی همچنین دارای تصاویری چشم نواز است که با پیشرفت شما تغییر می کند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۵٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Ninja Arashi 2

MrGamers ninjaArashi

در این بازی اکشن معمولی به سبک سیلوئت، بازیکنان باید با نینجاها مقابله کنند، از رودخانه ها عبور کنند، از میان درختان بپرند و حتی با استفاده از یک طرح کنترلی ساده، رئیس ها را شکست دهند. سطوح ممکن است گاهی اوقات کمی مشکل شوند، اما همه سرگرمی ها در اینجاست. Ninja Arashi 2 در مجموع شامل ۸۰ مرحله است که در ۴ عمل داستانی پخش شده اند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۴٫۴ و بالاتر

لینک دانلود

Flip Skater

MrGamers Flip

Flip Skater توسط وب سایت محبوب بازی آنلاین Miniclip توسعه یافته است. بازی از شما می‌خواهد تا با استفاده از اسکیت‌برد روی یک سطح شیب‌دار شیرین کاری انجام دهید. با پیشروی، سرعت بازی افزایش می یابد و باید زمان پرش خود را برای فرود ایمن روی زمین تعیین کنید. Flip Skater به بازیکنان این امکان را می دهد که قفل شخصیت ها را در حین پیشرفت باز کنند و هر کدام سبک های شیرین کاری منحصر به فرد خود را دارند.

سیستم مورد نیاز
اندروید نسخه ۶٫۰ و بالاتر

لینک دانلود

Hill Climb Racing 2

MrGamers hill

Hill Climb Racing 2 جذابیت و سرگرمی بازی اصلی را دارد و در عین حال سطوح جدید، ماشین‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی را به همراه دارد. بازیکنان می توانند از میان انواع حالت های بازی، از جمله حالت های ماجراجویی و چند نفره محبوب، انتخاب و بازی کنند. تنها کاری که برای تکمیل یک سطح باید انجام دهید، ضربه زدن به پدال گاز است تا به جلو حرکت کنید و با استفاده از دکمه های جلو و عقب خودرو را در هوا کنترل کنید.

لینک دانلود

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به  ” بهترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۳ ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =