یکشنبه , می 5 2024

بهترین شبیه ساز اندروید برای پابجی | برترین شبیه‌ سازهای پابجی اندروید

تعداد زیادی شبیه ساز اندروید برای پابجی در بازار گیمینگ وجود دارد. برای استفاده از شبیه ساز برای چیت پابجی و یا همان شبیه ساز پابجی برای گوشی گزینه‌های مختلفی پیش رویتان وجود دارند. بر همین اساس باید بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را برای خود انتخاب کنید. برای پیدا کردن بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG همراه ما باشید.

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از مشهورترین عناوین بتل رویال موجود در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این بازی ویدیویی همانطور که از نام آن مشخص است نسخه موبایلی بازی پابجی محسوب می‌شود؛ یک بازی کامپیوتری که از طریق شبکه استیم و در ماه مارس 2017 نسخه بتا آن راه اندازی شد و در ماه دسامبر 2017 به طور کامل منتشر شد. بازی پابجی موبایل حدود یک سال پس از این تاریخ بود که منتشر شد و از آن زمان تا کنون تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران‌ها شده است. محبوبیت این نسخه تا حدی در طول زمان افزایش یافته است که شاهد استفاده روزافزون کاربران از شبیه ساز اندروید برای پابجی هستیم. نسخه‌های مختلفی از شبیه ساز پابجی برای گوشی، شبیه ساز برای چیت پابجی و شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG در بازار منتشر شده‌اند. در این مقاله به دنبال بهترین شبیه ساز پابجی موبایل خواهیم بود. همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «بهترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه» آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین شبیه‌ سازهای اندروید برای پابجی

در ادامه بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG را معرفی می‌کنیم.

5- برنامه شبیه ساز Nox Player

شبیه ساز اندروید برای پابجی موبایل / دانلود برنامه شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی

همچنین بخوانید :

در رتبه پنجم فهرست شبیه ساز اندروید برای پابجی برنامه Nox Player را قرار داده‌ایم. این شبیه ساز پابجی برای گوشی از منظر ویژگی‌ها و کاربردی بودن جایی میان دو شبیه ساز BlueStacks و Android Studio قرار می‌گیرد. از طریق این شبیه ساز پابجی برای گوشی قادر خواهید بود فایل‌‌های APK را که منبعشان از برنامه‌های مستقل است لود بکنید. از ویژگی‌های این شبیه ساز برای چیت پابجی می‌توان به قابلیت ضبط از طریق صفحه نمایش و اشتراک گذاری اشاره کرد. این ویژگی این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG به ویژه برای افرادی که قصد تولید محتوا از طریق استریم بازی پابجی موبایل در پروفایل‌های اینترنتی خود را دارند و همچنین به دنبال یک رابط کاربری انعطاف پذیر جهت تجربه بازی هستند بسیار مفید است.

تنظیمات شبیه ساز پابجی Nox Player برای استفاده آسان طراحی شده است و کاربران به ندرت با تنظیمات این شبیه ساز اندروید برای ویندوز مناسب پابجی موبایل به مشکل برمی‌خورند. نهایتا می‌توان گفت اگر قصد استریم بازی پابجی را دارید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

دانلود برنامه شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی Nox Player (رمز soft98.ir)

4- برنامه شبیه ساز Samsung Link to Windows

دانلود شبیه ساز اندروید برای پابجی / دانلود شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی

در جایگاه چهارم فهرست شبیه ساز اندروید برای پابجی برنامه Samsung Link to Windows قرار دارد. در نگاه اول شاید این بهترین شبیه ساز پابجی موبایل دارای محدودیت‌های زیادی باشد اما اگر کمی با آن بیشتر آشنا شوید با توانایی‌های این شبیه ساز برای چیت پابجی ارتباط بهتری برقرار خواهید کرد. در حال حاضر اجرای پابجی در شبیه ساز اندروید Samsung Link to Windows صرفا مختص کاربران گوشی هوشمند نوت 20 (Note20) است. البته سازندگان این بهترین شبیه ساز اندروید مناسب PUBG وعده داده‌اند که در روزهای آتی دامنه کاربران خود را افزایش خواهند داد.

کارکرد اصلی عضو چهارم فهرست بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG آن است که گوشی هوشمند شما را به هر شکلی که هست در پلتفرم کامپیوترتان شبیه سازی خواهد کرد. البته با وجود آنکه این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG تنها گوشی‌تان را در پلتفرم کامپیوتر برای شما شبیه سازی می‌کند شما قادر خواهید بود که از مزیت یک کیبورد فیزیکی و یک موس بهره مند شوید. نهایتا شبیه ساز پابجی برای گوشی Samsung Link to Windows را می‌توان یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای لذت بردن از بازی پابجی موبایل در یک محیط دسکتاپ نامید.

دانلود شبیه ساز اندروید برای پابجی Samsung Link to Windows (رمز asandl.com)

3- برنامه شبیه ساز Android Studio

بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی / اجرای پابجی در شبیه ساز اندروید

به سومین جایگاه فهرست شبیه ساز اندروید برای پابجی فرا رسیدیم. سومین برنامه‌ای که در این فهرست می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم Android Studio نام دارد. این بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی توسط کمپانی گوگل طراحی شده است و در واقع برنامه رسمی این کمپانی برای سیستم‌های دسکتاپ در زمینه شبیه سازی محسوب می‌شود. شبیه ساز پابجی برای گوشی Android Studio برای سازندگان برنامه‌های مختلف ساخته شده است تا نسخه بتا محصولات خود را از طریق آن مورد آزمایش قرار دهند.

همچنین بخوانید :

بر همین اساس می‌توان گفت شبیه ساز پابجی برای گوشی Android Studio بیشتر مناسب کاربران پیشرفته است. با این وجود انعطاف پذیری این برنامه آن را تبدیل به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای لقب « بهترین شبیه ساز پابجی موبایل» تبدیل می‌کند. شما از طریق این برنامه قادر خواهید بود که نسخه اندروید مورد علاقه خود، رزولوشن صفحه نمایش و موارد دیگر را انتخاب کنید. اگر به دنبال یکی از پیچیده‌ترین شبیه‌ سازهای اندروید برای گوشی هستید که در عین حال امکانات زیادی نیز دارد این شبیه ساز برای چیت پابجی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

دانلود شبیه ساز اندروید برای بازی پابجی Android Studio (رمز www.yasdl.com)

2- برنامه شبیه ساز BlueStacks

شبیه ساز اندروید برای بازی pubg / بهترین شبیه ساز اندروید مناسب pubg

به دومین جایگاه فهرست برترین‌های شبیه ساز اندروید برای پابجی فرا رسیدیم و این رتبه به شبیه ساز پابجی برای گوشی BlueStacks اختصاص دارد. این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG یکی از بهترین شبیه‌ سازها جهت استفاده در کامپیوتر است که آن را در پلتفرم مک (Mac) نیز می‌توان استفاده کرد. از طریق نرم افزار  BlueStacks قادر خواهید بود که مجموعه مختلفی از موارد گوناگون همانند رزولوشن صفحه نمایش، حافظه و قدرت پردازش را شخصی سازی کنید.

علاوه بر آن این شبیه ساز پابجی برای گوشی دارای یک برنامه رسمی گوگل پلی (Google Play) نیز هست که از طریق آن می‌توان به لود کردن جانبی برنامه‌های دیگر پرداخت. این امر را می‌توان از طریق انجام دادن یک پروسه نصب بسیار ساده انجام داد. بر همین اساس به عنوان سخن پایانی می‌توان گفت شبیه ساز اندروید برای پابجی BlueStacks یکی از انعطاف‌ پذیرترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای اجرای نرم افزارها و بازی‌ های ویدئویی مختلف (از جمله PUBG) استفاده کنید.

دانلود شبیه ساز اندروید برای PUBG بلواستکز (Bluestacks) (رمز soft98.ir)

1- برنامه شبیه ساز Tencent Gaming Buddy

دانلود شبیه ساز اندروید برای pubg / بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی pubg

بالاخره به نخستین جایگاه فهرست شبیه ساز اندروید برای پابجی فرا رسیدیم. رتبه اول فهرست ویژه‌ترین های شبیه ساز پابجی برای گوشی به برنامه Tencent Gaming Buddy اختصاص دارد. این بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را می‌توان شبیه ساز رسمی کمپانی PUBG Corporation نامید که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توانیم به چیدمان صفحات شخصی سازی شده و میانبرهای کاربردی صفحه کلید یا همان کیبورد اشاره کرد. از آنجایی که همانطور که اشاره کردیم این شبیه ساز به شکل رسمی به کمپانی Tencent اختصاص دارد شما بازی پابجی موبایل را در آن به شکل از قبل نصب شده در اختیار خواهید داشت.

از ویژگی‌های دیگر شبیه ساز اندروید برای پابجی Tencent Gaming Buddy می‌توان به حضور دیگر عناوین کمپانی تنسنت اشاره کرد. علاوه بر آن رابط کاربری این برنامه نیز هم تمیز و هم استفاده از آن آسان است. نهایتا به عنوان نتیجه گیری می‌توان گفت شبیه ساز اندروید Tencent Gaming Buddy در میان برنامه‌های دیگر از همه جهت بهترین شبیه ساز موجود در بازار محسوب می‌شود.

دانلود شبیه ساز اندروید PUBG تنسنت گیمینگ بادی (Tencent Gaming Buddy) (رمز www.yasdl.com)

دانلود شبیه ساز اندروید pubg

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید ویژه‌ ترین شبیه سازهای موجود در بازار برای بازی پابجی را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم که اگر به دنبال شبیه سازی بازی پابجی بر روی سیستم کامپیوتری خود باشید برنامه‌هایی که برایتان فهرست کردیم بتوانند کمکتان کنند. واقعیت امر آن است که شبیه سازی بازی پابجی در روزگار کنونی امری متداول محسوب می‌شود تا جایی که بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند از این طریق بازی ویدیویی خود را تجربه کنند. بر همین اساس امیدمان بر آن است که اگر شما هم از این دسته باشید از میان برنامه‌های بالا بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

نظر شما در رابطه با فهرست امروزمان چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =