پنج‌شنبه , می 9 2024

آخرین اخبار فیلم تبدیل شوندگان ۷ | تاریخ اکران فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران

فیلم تبدیل شوندگان ۷ جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های Transformers است که پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در سال 2023 منتشر می‌شود. در این مقاله با معرفی فیلم Transformers 7 و بررسی جزئیات و آخرین اخبار آن با شما هستیم.

فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) یک فیلم رو به اکران آمریکایی در سال 2023 است. این فیلم در ژانر اکشن و علمی-تخیلی است. فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم Bumblebee (2018) است. فرنچایز Transformers از دهه 1980 ظهور کرد. اولین فیلم این فرنچایز، فیلم Transformers، در سال 2007 به روی پرده رفت. فیلم سینمایی ترنسفورمرز ۷ نیز دنباله‌ای بر این فیلم‌ها و بیشتر براساس فرنچایز Beast Wars، از زیرمجموعه‌های فرنچایز تبدیل‌شوندگان، است. کارگردانی هفتمین فیلم یعنی فیلم سینمایی Transformers 7 برعهده استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) بوده و در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در ویدئو زیر تریلر فیلم تبدیل شوندگان ۷ با زیرنویس فارسی را مشاهده می‌کنید. البته این تریلر رسمی فیلم نیست و کاری از طرفداران مجموعه فیلم‌های ترنسفورمرز است.

این شماره از مجموعه مقالات پلازا را به معرفی فیلم تبدیل شوندگان ۷ اختصاص داده‌ایم. در ادامه با تاریخ اکران فیلم و داستان آن آشنا می‌شویم. درنهایت نیز مروری بر بازیگران آن خواهیم داشت. اگر دوست دارید با سایر فیلم‌هایی که در سال 2023 منتشر می‌شوند نیز آشنا شوید، می‌توانید سری به این مقاله از پلازا بزنید.

فهرست مطالب:

تاریخ انتشار فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران

  • تاریخ اکران: 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402)

در سال 2018 زمزمه‌هایی از ساخت فیلم تبدیل شوندگان 7 به گوش می‌رسید و با موفقیت فیلم Bumblebee در گیشه، این زمزمه‌ها تبدیل به حقیقت شد. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، از تهیه‌کنندگان فیلم، از همان ابتدا اعلام کرد که این فیلم خلاقانه‌تر است و تغییراتی در لحن و سبک آن دیده می‌شود.

فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران

در نوامبر 2020 استیون کیپل جونیور به عنوان کارگردان فیلم سینمایی ترنسفورمرز ۷ انتخاب شد و نام فیلم نیز Transformers: Beasts Alliance اعلام شد. طی ماه‌های بعد، دی بوناونتورا و کیپل اعلام کردند که فیلم سینمایی Transformers 7 با نام Transformers: Rise of the Beasts اکران خواهد شد و همچنین صحنه‌های اکشن و لحن فیلم به شدت تحت تاثیر فیلم Terminator 2: Judgment Day (1991) است.

گرچه بسیاری از ما منتظر بودیم فیلم تبدیل شوندگان جدید 2021 را ببینیم، اما اولین تاریخ اکران این فیلم، 24 ژوئن 2022 (3 تیر 1401) اعلام شد. بعدها اکران فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران همانند بسیاری دیگر از فیلم‌ها، به تعویق افتاد. تاریخ اکران نهایی برای فیلم سینمایی Transformers 7 نیز سرانجام 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402) اعلام شد. کمپانی Paramount Pictures امتیاز پخش این اثر را برعهده دارد. حالا باید تا خرداد سال 1402 منتظر بمانیم و ببینیم آیا این اثر واقعا می‌تواند یکی از بهترین فیلم های اکشن 2023 باشد یا خیر. البته خبر خوب برای طرفداران فرنچایز تبدیل شوندگان این است که هم اکنون دو دنباله دیگر نیز برای این مجموعه در دست ساخت است.

همچنین بخوانید :

داستان فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران

فیلم Transformers 7

همانطور که در ابتدا اشاره شد، ژانر فیلم Transformers: Rise of the Beasts اکشن، علمی تخیلی است. خلاصه داستان فیلم Transformers 7 نیز بر فرنچایز Beasts Wars تکیه دارد. ماجراهای این اثر در سال 1994 رخ می‌دهند. در فیلم سینمایی ترنسفورمرز ۷ می‌بینیم که 2 باستان‌شناس از بروکلین، از طریق یک جهانگرد، درگیر یک ماجراجویی باستانی می‌شوند. در این ماجراجویی با سه دسته از تبدیل‌شوندگان روبرو هستیم: مکسیمال‌ها، پرداکون‌ها، و ترورکان‌ها.

بازیگران فیلم تبدیل شوندگان 7

در فیلم تبدیل شوندگان 7 یک گروه بازیگران داریم و یک گروه گویندگان. در ادامه با برخی از کلیدی‌ترین این افراد آشنا می‌شویم.

آنتونی راموس در نقش نوآه در فیلم تبدیل شوندگان 7

معرفی فیلم تبدیل شوندگان ۷

آنتونی راموس مارتینز (Anthony Ramos Martinez) بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. وی متولد 1 نوامبر 1991، برابر با 10 آبان 1370، در نیویورک است. راموس فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2011 آغاز کرد و در سال 2015 با تئاتر همیلتون، در دو نقش جان لارنس و فیلیپ همیلتون، خوش درخشید. او بعدها در فیلم Hamilton 2020 نیز بازی کرد و نامزد جایزه امی ساعات پربیننده شد. آنتونی را در نقش رامون در فیلم A Star Is Born 2018 و نقش اوسنای در فیلم In the Heights 2021 دیده‌ایم.

همچنین بخوانید :

دومینیک فیشبک در نقش النا در فیلم تبدیل شوندگان 7

خلاصه داستان فیلم Transformers 7

دومینیک فیش‌بک (Dominique Fishback) از بازیگران و نمایشنامه‌نویسان جوان آمریکایی است. فیش‌بک متولد 22 مارس 1991 (2 فروردین 170) در نیویورک است و با نقش بیلی روآن در فیلم Show Me a Hero (2015) به شهرت رسید. او بازیگری را از سال 201 آغاز کرده است. فیش‌بک اخیرا برای بازی در نقش نقش دبورا در فیلم Judas and the Black Messiah نامزد جایزه بفتا در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

لونا لارن ولز در نقش مادر نوآه

تاریخ انتشار فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران

لونا لارن ولز (Luna Lauren Vélez) بازیگر، و خواهر دوقلوی لورین ولز یکی دیگر از بازیگران آمریکایی است. لارن متولد 2 نوامبر 1964 (11 آبان 143) در نیویورک است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1994 آغاز کرده است. چندین نقش‌آفرینی او برای همیشه ماندگار شد که عبارتند از: نقش ماریا در سریال دکستر، نقش کارآگاه نینا مورنو در سریال New York Undercover، نقش دکتر گلوریا ناتان در سریال Oz و درنهایت نقش الن در سریال Ugly Betty. از میان جدیدترین فیلم‌های وی نیز می‌توانیم فیلم Swallow (2019) و فیلم Ana (2020) را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

پیتر کولن از گویندگان فیلم تبدیل شوندگان 7

بازیگران فیلم تبدیل شوندگان 7

پیتر کولن (Peter Cullen) صداپیشه کانادایی، متولد 28 جولای 1941 (6 مرداد 1320) در شهر مونترآل است. وی با صداپیشگی اپتیموس پرایم در سریال کارتونی ترنسفورمرز در دهه 1980 میلادی شناخته می‌شود. به علاوه وی در بقیه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان نیز صداپیشه اپتیموس پرایم بوده است. از دیگر کارهای محبوب او می‌توانیم به صداپیشگی ایور در کارتون‌های Winnie the Pooh اشاره کنیم. او در فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران صداپیشه شخصیت‌های زیر است.

  • اپتیموس پرایم، رهبر مقاوت اتوبات‌ها که به یک نیمه کامیون 1987 تبدیل می‌شود.
  • بامبلبی، یک پیشاهنگ اتوبات که به یک شورلت کلاسیک دهه 1970 زرد و سیاه تبدیل می‌شود.
  • میراژ، یک اوبات که به یک پورشه نقره‌ای_آبی تبدیل می‌شود.
  • آرچی، یک اتوبات مونث که به موتورسیکلت قرمز-سفید تبدیل می‌شود.
  • ویلجک، دانشمند و مکانیک اتوبات، تبدیل به یک ون قهوه‌ای-سفید کلاسیک می‌شود.

ران پرلمن از گویندگان فیلم تبدیل شوندگان 7

هنرپیشه های فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران

رونالد فرانسیس پرلمن، مشهور به رون پرلمن (Ron Perlman) بازیگر و صداپیشه آمریکایی متولد 1 آوریل 1950 (12 فروردین 1329) در نیویورک است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1975 آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری، به عنوان بازیگر یا صداپیشه، حضور داشته است. از جدیدترین کارهای او به عنوان بازیگر می‌توانیم فیلم Don’t Look Up و فیلم Nightmare Alley هر دو محصول سال 2021 را نام ببریم. وی به عنوان صداپیشه نیز در آثار محبوبی حضور داشته که انیمیشن The Book of Life 2014 و انیمیشن Rumble 2021 از آنها هستند.

رون در فیلم تبدیل شوندگان ۷ صداپیشگی شخصیت‌های زیر را برعهده دارد:

  • اپتیموس پرایم، رهبر ماکسیمال‌ها که به گوریل تبدیل می‌شود.
  • رینوکس، ماکسیمالی که تبدیل به کرگدن می‌شود.
  • آیرازور، ماکسیمال مونث که تبدیل به شاهین می‌شود.
  • چیتر، ماکسیمالی که به پلنگ تبدیل می‌شود.

تریلر فیلم تبدیل شوندگان ۷

سایر گویندگان و هنرپیشه های فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران عبارتند از:

  • توبی نویگو (Tobe Nwigwe) بازیگر نقش ریک
  • پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) گوینده شخصیت اسکورج
  • پیت دیویدسون (Pete Davidson) گوینده شخصیت میراج
  • لیزا کوشی (Liza Koshy) گوینده شخصیت آرسی
  • کریستو فرناندز (Cristo Fernández) گوینده شخصیت ویلجک
  • جان دیماجیو (John DiMaggio) گوینده شخصیت استراتوفر و ترنزیت
  • میشل یئو (Michelle Yeoh) گوینده شخصیت ایرازور
  • دیوید سوبولوف (David Sobolov) گوینده شخصیت رینوکس و بتلترپ
  • میکائلا جی رودریگز (Michaela Jaé Rodriguez) گوینده شخصیت نایت‌برد

سخن پایانی

نقد فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران

در این مقاله با فیلم Transformers: Rise of the Beasts آشنا شدیم. تاریخ اکران فیلم را دانستیم و مروری بر داستان و بازیگران آن داشتیم. پس از اکران فیلم نه تنها لینک‌های دانلود آن را در همین صفحه با شما به اشتراک می‌گذاریم، بلکه بخشی به نام نقد فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران نیز خواهیم داشت. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ چه حدسی درباره نمرات فیلم سینمایی فیلم تبدیل شوندگان 7 دارید؟ آیا برای دانلود فیلم Transformers 7 هیجان‌زده هستید؟ لطفا نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین برای آشنایی با بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2023 نیز می‌توانید به این مقاله از پلازا مراجعه کنید.

سوالات متداول

فیلم تبدیل شوندگان 7 کی میاد؟

9 ژوئن 2023 برابر با 19 خرداد 1402

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =