جمعه , می 17 2024

انتشار نخستین تصاویر از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

[ad_1]

در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon شاهد ماجراجویی‌های داریل دیکسون در اروپا خواهیم بود.

سریال ترسناک و جذاب The Walking Dead (مردگان متحرک) که از سال 2010 پخش خود را از طریق شبکه AMC آغاز کرده بود، پس از 11 فصل سرانجام در سال 2022 پایان یافت. اثری که در طی بیش از یک دهه گذشته مخاطبین بسیاری را به سمت خود جلب کرده بود، پایانی جنجالی را رقم زد که در جلب نظر تمامی طرفدارانش چندان موفق عمل نکرده است.

با این حال علی‌رغم اتمام سریال The Walking Dead، شبکه AMC برنامه‌های بسیاری برای این فرنچایز داشته و سریال‌های گوناگونی از آن در دست ساخت می‌باشد. یکی از سریال‌ها The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: داریل دیکسون) نام دارد که همانطور که از نامش پیدا است، بر روی شخصیت داریل دیکسون با هنرنمایی نورمن ریدس تمرکز خواهد داشت.

با وجود این که در ابتدا این سریال بر روی شخصیت‌های داریل و کارول تمرکز داشت اما به دلیل خروج جنجالی ملیسا مک‌براید از این فرنچایز، شبکه AMC مجموعه‌ای اختصاصی برای داریل دیکسون را تدارک دید. این سریال کوتاه روایت‌گر ماجراجویی‌های این بازمانده محبوب دنیای مردگان متحرک در سرزمین کاملاً جدیدی می‌باشد که تاکنون مورد اشاره قرار نگرفته است. داریل دیکسون در این سریال وارد کشور فرانسه از قاره اروپا شده و با وقایعی جدید و هولناک روبرو می‌شود که هیچ ارتباطی با سریال اصلی The Walking Dead نخواهد داشت.

در ادامه می‌تواند شاهد نخستین تصاویر منتشر شده از این سریال باشید.

1 14
2 14
3 14

این سریال فرعی از دنیای مردگان متحرک که توسط آنجلا کانگ تهیه شده است، در کنار نورمن ریدس از بازیگرانی همچون کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس و دیوید زبل بهره می‌برد.

با وجود که این که هنوز هیچ تاریخ پخشی برای سریال The Walking Dead: Daryl Dixon اعلام نشده است اما شبکه AMC فاش کرده که طرفداران دنیای مردگان متحرک باید منتظر سریال‌های بیشتری از این فرنچایز همچون مجموعه تلویزیونی اختصاصی ریک گرایمز باشند. باید دید که آنجلا کانگ و شبکه AMC چه مسیری را برای این فرنچایز زامبی‌محور تلویزیونی تدارک خواهند دید.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =