یکشنبه , می 19 2024

معرفی فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ یک اثر آمریکایی جدید است که در ماه فوریه توسط شرکت Paramount Pictures منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی همراه ما بمانید.

فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ اثری جدید به کارگردانی کایل ماروین (Kyle Marvin) است. همچنین فیلمنامه این اثر به قلم سارا هاسکینز (Sarah Haskins) و امیلی هالپرن (Emily Halpern) نوشته‌ شده است و تهیه‌کنندگی فیلم را تام بریدی (Tom Brady)، مدافع سابق NFL بر عهده داشته است. ژانر فیلم 80 for Brady 2023 کمدی و ورزشی است و در آن بازیگران شناخته شده‌ای چون بیلی پورتر (Billy Porter)، راب کوردری (Rob Corddry)، الکس موفات (Alex Moffat) و گای فیِری (Guy Fieri) نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ حدود 100 دقیقه است. این فیلم در 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401) توسط Paramount Pictures در سراسر آمریکا اکران شد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی می‌پردازیم و این فیلم را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم 80 for Brady 2023

داستان فیلم for Brady 2023 80

در خلاصه ی هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ آمده که این فیلم سینمایی درباره‌ چهار دوست به نام‌های لو (Lou)، تریش (Trish)، ماورا (Maura) و بتی (Betty) است که در سال 2017 برای تماشای بازی تام بریدی بازیکن ستاره NFL در Super Bowl، به سفر می‌روند. این فیلم از یک گروه واقعی به نام Over 80 for Brady که طرفدار تیم Patriots بودند، الهام گرفته شده است. همچنین نوه یکی از اعضای همین گروه ایده ساخت این فیلم را پیشنهاد کرده بود.

بازیگران فیلم 80 for Brady 2023

در فوریه 2022 اعلام شد که تام بریدی، که در آن زمان برای اولین بار خود را از فوتبال بازنشسته کرده بود، تهیه‌کنندگی و حضور در فیلمی به کارگردانی کایل ماروین را بر عهده خواهد داشت. معرفی بازیگران فیلم 80 for Brady 2023 شامل لیلی تاملین (Lily Tomlin)، جین فوندا (Jane Fonda)، ریتا مورنو (Rita Moreno) و سالی فیلد (Sally Field) نیز در همان فوریه 2022 انجام شد. در ماه مارس همان سال سارا گیلبرت (Sara Gilbert)، گلین تورمن (Glynn Turman)، باب بالابان (Bob Balaban)، ران فونچس (Ron Funches)، جیمی او. یانگ (Jimmy O. Yang) و هری هملین (Harry Hamlin) به بازیگران اضافه شدند.

فیلمبرداری در مارس 2022 آغاز شد و در ژوئن، با اضافه شدن بیلی پورتر و گای فیری به تعویق افتاد. در 14 ژوئن 2022 نیز راب گرونکوفسکی (Rob Gronkowski) بازیکن سابق Patriots، دنی آمندولا (Danny Amendola) و جولیان ادلمن (Julian Edelman) نیز به فیلم پیوستند. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌‌های فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد.

لیلی تاملین در نقش لو

هنرپیشه‌ های فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی

ماری جین لیلی تاملین بازیگر آمریکایی متولد 1 سپتامبر 1939 برابر با 9 شهریور 1318 است. او کمدین، بازیگر، نویسنده، خواننده و تهیه‌کننده است. تاملین کار خود را به عنوان یک استند‌آپ کمدین در دهه 1960میلادی آغاز کرد. نقش مهم او در برنامه Rowan & Martin Laugh-In از سال 1969تا 1973 بود. لیلی در نقش فرانکی برگشتاین در سریال Grace ساخت Netflix بازی کرد که برای اولین بار در سال 2015 نمایش داده شد و برای او نامزدی در چهار جایزه Emmy Awards، سه جایزه Screen Actors Guild Awards و یک نامزدی جایزه Golden Globe را به ارمغان آورد. از دیگر آثار او می‌توان به بازی در فیلم کمدی فانتزی All of Me محصول سال 1984، فیلم کمدی Big Buiseness محصول سال 1988، فیلم کمدی I Heart Huckabees محصول سال 2004 و فیلم درام کمدی Grandma محصول سال 2015 اشاره کرد.

جین فوندا در نقش تریش

هنرپیشه‌ های فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی

جین سیمور فوندا بازیگر، فعال و مدل سابق آمریکایی متولد 21 دسامبر 1937 برابر با 30 آذر 1316 است. فوندا که به عنوان یک نماد سینمایی شناخته می‌شود، دریافت‌کننده جوایز مختلفی از جمله دو جایزه Academy Awards، دو جایزه British Academy Film Awards، هفت جایزه Golden Globe، یک جایزه Emmy Awards و جایزه افتخاری Golden Lion است.

فیلم درام رمنس Stanley & Iris محصول سال 1990، فیلم کمدی رمنس Monster-in-Law محصول سال 2005، فیلم درام کمدی Youth محصول سال 2015 و فیلم درام رمنس Our Souls at Night محصول سال 2017 از دیگر آثار جین فوندا به شمار می‌آیند.

ریتا مورنو در نقش ماورا

معرفی هشتاد برای برادی ۲۰۲۳

ریتا مورنو بازیگر پورتوریکویی متولد 11 دسامبر 1931 برابر با 19 آذر 1310 است. او رقصنده، بازیگر و خواننده است. او به خاطر کار روی صحنه و صفحه نمایش بیش از هفت دهه مورد توجه قرار گرفته است. در میان جوایز متعدد مورنو، او یکی از معدود اجراکنندگانی است که جوایز امی، گرمی، اسکار، تونی و تاج سه‌گانه بازیگری، با آکادمی رقابتی فردی Emmy و Tony را دریافت کرده است.

از دیگر آثار او می‌توان به فیلم کمدی رمنس The Four Seasons محصول سال 1981، فیلم کمدی درام I Like It I Like That محصول سال 1994، سریال آمریکایی Oz محصول سال 1977 تا 2003 و سریال ساخت Netflix به نام One Day at the Time محصول سال 2017 تا 2020 اشاره کرد.

سالی فیلد در نقش بتی

بازیگران فیلم 80 for Brady 2023

سالی مارگارت فیلد بازیگر آمریکایی متولد 6 نوامبر 1946 برابر با 15 آبان 1325 است. او که به خاطر کارهای فراوانش روی پرده و صحنه نمایش شناخته می‌شود، در طول پنج دهه فعالیت حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله دو جایزه Oscar، دو جایزه Golden Globe، سه جایزه Emmy و همچنین نامزدی یک جایزه Tony و دو جایزه British Academy Film Awards را دریافت کرده است.

فیلم ابرقهرمانی The Amazing Spider-Man محصول سال 2012، فیلم درام کمدی و رمنس Hello, My Name Is Doris محصول سال 2015، سریال روانشناختی کمدی Maniac ساخت Netflix در سال 2018 از دیگر آثار سالی فیلد به شمار می‌آیند.

سایر هنرپیشه های فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی عبارتند از:

  • تام بریدی در نقش خودش (تام بریدی)
  • بیلی پورتر در نقش گوگو
  • راب کوردری در نقش پت
  • هری هملین در نقش دن
  • باب بالابان در نقش مارک
  • جیمی او. یانگ در نقش تونی
  • ران فوچنس در نقش چیپ
  • گای فیری در نقش خودش (گای فیری)

نقد و نمرات فیلم 80 for Brady 2023

نمرات فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی

فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 103 منتقد این فیلم را مورد بررسی قرار دادند و 62 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 6 از 10 را به این فیلم دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 79 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳، 30 نظر با میانگین نمره 54 از 100 ثبت شده است. 15 مورد از این نظرات مثبت، 10 مورد متوسط و 5 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم 80 for Brady 2023 خواهیم داشت.

The Playlist / نیک آلن: 75

فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که ماروین حساسیت‌های زیادی در نشان دادن دوستی به مخاطبان خود دارد. او بیننده را می‌شناسد و مهم‌تر از آن این است که هیچ‌کس در این فیلم پیام و هدف او را اشتباه متوجه نمی‌شود.

PASTE / امی آماتانجلو: 73

فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی قرار نیست به لیست طولانی نامزدهای اسکار اضافه شود، اما می‌تواند معیار انتخاب کردن فیلم را در مخاطبان تغییر ‌دهد. امیدوارم باکس آفیس آن را از لیست خارج نکند و بتوانیم‌ شاهد ساخت فیلم‌های فمینیستی بیشتری باشیم.

IGN/ سیدانت ادلاخا: 70

این فیلم یک کمدی شیرین و احساسی است که توسط چهار اجرای درخشان به ‌ویژه بازی بی‌نظیر لیلی تاملین، رهبری می‌شود.

UPROXX / وینس مانچینی: 67

زیبایی فیلم 80 for Brady 2023 این است که می‌تواند کاملا از طریق چهارچوب فیلم و مضمون داستان با بیننده ارتباط برقرار کند که حقیقتاً فوندا، تاملین، مورنو و فیلد برای این‌کار بسیار مناسب هستند.

CNN / برایان لوری: 50

چالش اصلی این است که داستان به اندازه کافی برای پر کردن این آخر هفته جذابیت ندارد و به سطحی از هماهنگی نیاز دارد که بین بامزه و مضحک در تعادل باشد.

The Washington Post / مارک جنکینز: 50

با استفاده از ترکیب کمدی و ورزشی در فیلم هشتاد برای برادی ۲۰۲۳، احتمالاً این فیلم باید برای طرفداران لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو، سالی فیلد و یا تام بریدی سرگرم‌کننده باشد اما ممکن است برای دیگران این‌طور نباشد.

Rolling Stone / کوربین اسمیت: 40

ساختن یک فیلم گرم و صمیمانه درباره دوستی به عنوان ادای احترام به این مرد عجیب و غریب (تام بریدی)، کار غیرممکنی است.

کلام آخر

ژانر فیلم 80 for Brady 2023

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی فیلم سینمایی هشتاد برای بریدی پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی و ورزشی ساخته شده و از حضور بازیگران مشهوری چون لیلی تاملین و جین فوندا بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا قصد تماشا و دانلود هشتاد برای برادی ۲۰۲۳ را دارید یا پیش‌تر آن‌ را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =