جمعه , می 17 2024

بازی Dead Space Remake در کمتر از 2.5 سال ساخته شد

[ad_1]

بر اساس آخرین اطلاعات، بازسازی بازی Dead Space از الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) در مدتی کمتر از دو سال و نیم ساخته شد.

در طی یک جلسه AMA در Reddit، توسعه‌دهنده Dead Space اعلام کرد که زمان توسعه بازی کمتر از 2 سال بوده است. توسعه بازی در سپتامبر 2020 آغاز شد و اکثریت تیم را سازندگان Star Wars Squadron که در همان دوره منتشر شده بود، تشکیل می‌دادند.

فیلیپ (Philippe)، تهیه کننده ارشد استودیوی موتیو، در پاسخ به سوالی در مورد مدت زمان ساخت Dead Space Remake، اظهار داشت که توسعه بازی از سپتامبر 2020 آغاز شده است. سوال دیگر این بود که آیا استودیو میل به ایجاد تغییرات بیشتر در بازی داشت یا به دلیل منابع محدود قادر به انجام اینکار نشد. مدیر خلاقیت بازی، رومن (Roman)، در پاسخ خود اظهار داشت که در تیم توسعه در ابتدا قصد داشت امکان چرخش ناگهانی و 180 درجه را برای بازیکنان فراهم کند. با این حال، آ‌ن‌ها در نهایت تصمیم به مخالفت با آن گرفتند، زیرا این امر به سیستم مبارزات بازی آسیب وارد می‌کرد.

او توضیح داد که تمرکز اصلی مبارزات در Dead Space درباره تهدیدی ترسناک و تقریبا غیرقابل توقف است. به گفته او، اگر بازیکنان می‌توانستند به سرعت بچرخند و فرار کنند، این تجربه بسیار تغییر می‌کرد. بنابراین، استودیو تصمیم گرفت که این ویژگی را به کار نگیرد.

پیش از این، استودیوی موتیو اعلام کرده بود که برنامه‌های بیشتری برای گسترش این سری دارد. فیل دوچارم (Phil Ducharme)، تهیه‌کننده ارشد موتیو و رومن کامپوس اوریولا (Roman Campos-Oriola)، یکی از کارگردان‌های این استودیو، طی مصاحبه‌ای اظهار داشتند که تیم سازنده امیدوار است این سری را به جلو ببرد. علاقه زیادی در او و رومن برای کاوش بیشتر در سری Dead Space وجود دارد.

با این حال، موتیو فعلا مشغول بهبود مشکلات فنی بازسازی Dead Space است و سپس به تعطیلات می‎‌رود. پس از انجام این کار، تیم سازنده در خصوص آینده این فرنچایز فکر خواهد کرد.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + بیست =