یکشنبه , می 19 2024

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف – مستر گیمرز

[ad_1]

اگر پلیر حرفه‌ای کالاف دیوتی باشید، قطعاً می‌دانید که می‌توانید به سلاح‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید و سربازهای نظامی خود را شخصی‌سازی نمایید. اگرچه این تغییر سطح، فضای بازی و جنگ تک نفره یا تیمی هیچ تاثیری روی نتیجه بازی نخواهد گذاشت اما دسترسی به انواع شوترهای اول شخص و کاراکترهای جذاب‌تر می‌تواند بازی مهیج‌تری را برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین می‌توانید با استفاده از سی پی کالاف موبایل، آیتم‌ها و لول بازی را ارتقا دهید و به اسکین‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید.

انواع اسکین کالاف دیوتی

شما می‌توانید علاوه بر تجهیزات و سلاح‌های کالاف، در برخی از نسخه‌های ارائه شده آن شخصیت‌های بازی را نیز شخصی سازی کنید. برای این منظور شما باید از طریق اسکین‌ها طرح و الگوی شخصیت را تغییر دهید. برای اینکه بتوانید از اسکین‌های کالاف بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق خرید سی پی کالاف، سی پی کالاف رایگان که در طی بازی بدست می آورید یا حتی از طریق برخی اقداماتی که درون بازی انجام می‌شود، به صورت رایگان به انواع اسکین‌ها دسترسی پیدا کنید.

  • اسکین‌های آتشین

این اسکین‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از آتش برای حمله به دشمن و سوزاندن آنها استفاده کنید.

  • اسکین‌های رنگی

به وسیله این اسکین، شما قادر هستید تا سلاح‌های خود را بهتر ببینید و دشمن را فریب دهید.

  • اسکین‌های لجندری

به وسیله این اسکین شما می‌توانید امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله تغییر صدای اسلحه و گام و تغییر نور را داشته باشید.

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

هدف اسکین کالاف دیوتی

اسکین‌ها فقط بر جنبه بصری و زیبایی فضای بازی تاثیرگذار هستند و هیچ تاثیری روی قدرت شوترها ندارند. شاید خیلی از افراد بگویند دستیابی به اسکین‌ها چندان هم در بازی ضروری نیست اما اگر از آنها استفاده کرده باشید و به صورت حرفه‌ای بازی کالاف را انجام دهید، در می‌یابید که اسکین‌ها بر هیجان و جذابیت ظاهری بازی بسیار می‌افزایند.

 

اسکین‌های شخصیت کالاف

اسکین‌های شخصیت در کالاف دیوتی می‌تواند از لحاظ نوع پوشش، آرم و اجسامی که بر ظاهر آنها وجود دارد، تغییراتی ایجاد کند و اینگونه سبک‌های مختلف نظامی، سنتی، علمی، تخیلی و یا ابرقدرت را داشته ارائه کنند. از جمله از این اسکین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

:Ghost- Hozmat

یک شخصیت با ماسک شیمیایی و لباس‌های حفاظتی

:Price- Jungle

شخصیتی با تجهیزات و لباس‌های مناسب برای عملیات در جنگل

:Alex- Hozmot

شخصیت Alex با ماسک شیمیایی و لباس‌های مخصوص

:Mara- Valkyrie

شخصیت زنانه به صورت جنگجو به همراه ماسک مخصوص سربازان

:Soap- Roze

شخصیتی با لباس‌های تیره و راز آلود

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

اسکین تجهیزات بازی کالاف دیوتی

تجهیزات بازی شامل کلاه، کیف، ماسک و آیتم‌هایی از این دست هستند که می‌تواند روی ظاهر شخصیت‌ها تاثیر داشته باشد. شما برای دستیابی به این اسکین‌ها، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های بازی به این اسکین‌ها دسترسی پیدا کنید یا از طریق رویدادهایی که در خود بازی برایتان فراهم است، اسکین دریافت کنید. همچنین با به دست آوردن‌های سی پی کالاف دیوتی، می‌توانید استایل بازی خود را سفارشی کنید. از مهمترین اسکین‌های تجهیزات این بازی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

AS VAL – Rupture:

یک اسکین از تفنگ AS VAL با ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله رنگ بندی و طراحی‌های مخصوص

AK-47 – The Red Action:

یک اسکین برای تفنگ AK-47 با رنگ جذاب قرمز

DL Q33 – The Fool’s Gold:

یک اسکین جهت ارائه تفنگ تک تیرانداز با رنگ طلایی و آیکون‌های خنده‌دار

MSMC – Space Statio:

اسکینی فضایی برای MSMS با طرحی بدیع و زیبا

KN-44 – Color Spectrum:

اسکینی در  چند رنگ مختلف برای تفنگ KN-44

 

اسکین سلاح‌های بازی کالاف دیوتی

هر سلاح در بازی کالاف دیوتی، می‌تواند اسکین‌های مختلفی را شامل شود. این اسکین، تغییراتی را در رنگ، الگو، بافت و یا شکل سلاح‌ها ایجاد می‌کند و شما می‌توانید آنها را شخصی سازی کنید. تغییر ظاهر سلاح‌ها می‌تواند یک جلوه بصری بهتری از بازی برایتان خلق کند. از انواع اسکین‌های مربوط به سلاح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اسکین‌های بافت‌دار:

این اسکین‌ها ظاهر سلاح را حالت بافت دار و برجسته می‌کنند و روی آنها خط و خطوطی می‌اندازند.

اسکین طرح‌دار:

با این اسکین شما می‌توانید طرح‌های مختلفی از جمله نظامی، هنری، اشکال هندسی را روی سلاح‌ها اعمال کنید.

اسکین‌های رنگی:

با استفاده از اسکین رنگی شما می‌توانید رنگ سلاح‌ها را تغییر داده و رنگ آنها را در طیف گوناگونی از رنگ‌های شاد گرفته تا رنگ‌های تیره و یا ترکیبی انتخاب کنید.

اسکین‌های ویژه:

معمولاً برای رویدادهای ویژه‌ای که در بازی انتشار پیدا می‌کند، یک اسکین‌هایی مثلاً با لوگوی تیم ورزشی یا کاراکترهای معروف برای مدت زمان محدود فعال می‌شود.

اسکین‌های مجموعه:

این اسکین‌ها برای یک مجموعه‌ای از سلاح‌ها ارائه می‌شوند و معمولاً شما با تهیه آنها می‌توانید کلیه سلاح‌های مربوط به آن مجموعه را شخصی سازی کنید.

 

نحوه دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی

کالاف امکانات پولی بسیاری را در اختیار پلیرها قرار می‌دهد اما با تمام این‌ها، در ارائه جوایز رایگان نیز خساست به خرج نمی‌دهد.

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

ترفندهای هیجان انگیز برای گرفتن اسکین رایگان کالاف

 شما می‌توانید از طریق فعالیت‌ها و اقدامات ساده زیر اسکین‌های ارزشمندی دریافت کنید به وسیله آنها شخصیت‌ها، سلاح‌ها و یا تجهیزات بازی را سفارشی کنید.

  • منوهای بازرسی نشده

گاه ممکن است به دلیل تبلیغات از صفحه نخست بازی بگذرید اما دیدن سربرگ‌هایی که در بالای آنها علامت زرد رنگ وجود دارد، می‌تواند امتیازات خوبی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

برای اینکه از این جوایز بهره‌مند شوید، کافیست هر روز آنلاین شده و بازی کنید.‌

  • چک کردن تکس‌ها

در بخش Mailbox می‌توانید پیام‌هایی که برای شما ارسال می‌شود را بخوانید. ممکن است این پیام‌ها حاوی جوایزی باشند که در مناسبت‌های مختلف به شما اهدا شده است.

  • دریافت رایگان اسکین گوست (Ghost)

کاراکتر گوست، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در این ویدئو گیم است که می‌توانید به وسیله افزودن آن به جمع کاراکترهای مورد نظر خود، اسکین دریافت کنید.

  • دریافت اسکین از طریق سی‌‌پی کالاف

شما می‌توانید به ازای سی پی هایی که در بازی جمع آوری نموده‌اید، اسکین بگیرید.

  • ردیم کد (Redeem Codes)

با سرچ در اینترنت می‌توانید ردیم کدهای معتبری دریافت کنید و از آنها برای دریافت اسکین استفاده کنید.

کلام آخر

در بازی شوتر اول شخص تحت عنوان کالاف دیوتی، شما می‌توانید به صورت رایگان از طریق‌های مختلفی که در این مقاله ذکر شد اسکین دریافت کنید و محیط بصری بازی را جذاب‌تر نمایید. با توجه به انتشار کالاف وارزون، شما می توانید با کمک از سایت های معتبر مثل دیکاردو، سی پی کالاف وارزون موبایل علاوه بر سی پی کالاف دیوتی موبایل را بدون هیچ دردسری تهیه کنید

 

 

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =