دوشنبه , می 20 2024

دیزنی با خرید 1.5 میلیارد دلار از سهم اپیک گیمز، وارد دنیای فورتنایت می‌شود

[ad_1]

دیزنی با سرمایه‌گذاری بزرگی در کمپانی اپیک گیمز، سهم زیادی از این شرکت به‌دست آورده و از آن طرف فرنچایزهای خود را در اختیار اپیک گیمز قرار داده است تا دنیای فورتنایت را از این هم بزرگ‌تر کند. این شرکت 1.5 میلیارد دلار از سهم این شرکت را خریده است تا همکاری چند ساله خود با این شرکت را با تمرکز بر بازی فورتنایت شروع کند.

به عنوان بخشی از این همکاری، اپیک گیمز و دیزنی یک دنیای دائمی جدید بر اساس فرنچایزهای مختلف دیزنی، از جمله پیکسار، مارول و جنگ ستارگان، ایجاد خواهند کرد. در این پروژه جدید، بازیکنان قادر خواهند بود تا با استفاده از موتور Unreal تجربیات مخصوص به خود را با استفاده از فرنچایزهای یاد شده ایجاد کنند.

مدیرعامل دیزنی، رابرت آیگر، در مورد این همکاری اظهار شادمانی کرده و گفته است: «رابطه جدید و هیجان‌انگیز ما با اپیک گیمز، دنیای فورتنایت را با دنیای عناوین مختلف دیزنی در قالب بازی‌های جدیدی تلفیق می‌کند. این سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین ورود دیزنی به دنیای بازی است و فرصت‌های قابل توجهی برای رشد و گسترش فراهم می‌کند»

مدیرعامل و بنیان‌گذار اپیک گیمز، تیم اسوینی، درباره این توافق اعلام کرد:

دیزنی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به پتانسیل ادغام دنیای عناوینش با فورتنایت اعتقاد داشت و آن‌ها در پورتفولوی‌شان از موتور آنریل استفاده کرده‌اند. این همکاری با هدف ساخت یک اکوسیستم دائمی، باز و قابل تعامل است که جامعه‌های دیزنی و فورتنایت را به هم متصل می‌کند.

هرچند جزئیاتی در مورد همکاری‌های آتی اعلام نشده‌اند، اما احتمالاً به زودی شخصیت‌ها و محیط‌های دیزنی به حالت اصلی بتل رویال بازی فورتنایت وارد می‌شوند. فورتنایت خود تا کنون همکاری‌های زیادی با شرکت‌ها و مالکیت‌های مختلف داشته است، از جمله مشارکت با فرانچایزهای ژاپنی مانند دراگون بال و ناروتو تا فرانچایزهای غربی مانند جان ویک.

با آخرین اخبار بازی همراه پی‌اس ارنا باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =