سه‌شنبه , می 14 2024

طرفداران از سیستم نبرد بازی Silent Hill 2 Remake رضایت ندارند

قسمت جدید استیت آو پلی شرکت سونی، تریلر چندین بازی بزرگ در شرف انتشار را نمایش داد. تریلر نبردها و مبارزات بازی Silent Hill 2 Remake در این مراسم پخش شد و چندان مورد استقبال طرفداران سایلنت هیل قرار نگرفت. بخش اول تریلر به نمایش معماهای مختلف و هیولاهایی اختصاص داشت که بازی‌کنان در سراسر شهر با آنها مواجه خواهند شد و در نهایت نحوه نبرد با دشمن‌ها نمایش داده شد که تغییرات قابل‌توجهی با بازی اصلی داشت.

طرفداران سایلنت هیل در شبکه‌های اجتماعی شروع به انتقاد از تریلر جدید کردند. آنها معتقدند که تمرکز کامل بازی روی جنبه اکشن قرار گرفته و به فرمول رزیدنت اویل 4 نزدیک شده است. بسیاری می‌گویند که روند بازی سایلنت هیل 2 تغییر زیادی کرده و حتی استفاده از دوربین روی شانه نیز باعث شده تا طرفداران نگران شوند.

افرادی زیادی نوشته‌اند که استودیو بلوبر تیم، سازنده بازی The Medium، روح و اساس بازی اصلی را متوجه نشده است. بدون شک این توسعه‌دهنده کار دشواری برای بازسازی یک اثر محبوب دارد. سایلنت هیل 2 طرفداران زیادی دارد و لازم است که مکانیک‌های منسوخ آن حذف شوند و روندی جدید طراحی شود. توسعه‌دهنده به نظر به روند تازه بازی‌های ترسناک رو آورده و تلاش کرده تا Silent Hill 2 Remake را به سلیقه گیمرهای جدید نزدیک شود.

نبرد بازی Silent Hill 2 Remakeانتقاد از سیستم نبرد بازی Silent Hill 2 Remake

این تنها نگرانی طرفداران نیست. ویدیو جدید نشان داد که چهره جیمز ساندرلند، کاراکتر اصلی تغییر یافته است. بلوبر تیم تصمیم گرفته بود تا سن ساندرلند را در بازی جدید بالا ببرد و چهره‌ای شکسته و پیر به او بدهد. اما تریلر تازه نشان داد که چهره او جوان شده است. جزئیات صورت او به لئون کندی از بازی رزیدنت اویل 2 نزدیک شده است و مشخص نیست آیا چهره جوان او، نتیجه نورپردازی است یا اینکه واقعاً تغییری در این مورد صورت گرفته است.

طرفداران قدیمی از اینکه هویت سایلنت هیل به رزیدنت اویل نزدیک شده، نگران هستند. ممکن است بلوبرتیم از تجربیات شرکت کپکام در بازسازی این بازی ترسناک کلاسیک استفاده کرده باشد. کپکام در طی چند سال اخیر، استانداردهای تازه‌ای برای بازسازی بازی تعریف کرد که به یک شرط اساسی برای گیمرها تبدیل شده است. فضای پیرامون بازی Silent Hill 2 Remake چندان مثبت نیست و علاقه‌مندان در مورد کیفیت بازی متفق‌القول نیستند. باید دید آیا بلوبر تیم از پس بازسازی سایلنت هیل 2 برآمده است یا خیر.

Silent Hill 2 Trailer

تریلر معرفی نبرد های بازی Silent Hill 2

تاریخ انتشار بازی همچنان نامشخص است و تریلر جدید، تنها روی نبرد و مبارزات تمرکز داشت. ممکن است بازی اواخر سال 2024 برای PS5 و PC منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =