شنبه , می 18 2024

مایکروسافت 1900 نفر از کارکنان ایکس باکس، بتسدا و اکتیویژن بلیزارد را اخراج میکند

[ad_1]

فیل اسپینر که رئیس بخش گیمینگ از شرکت Microsoft بوده تایید کرد که این کمپانی تصمیم دارد 1900 تن از نیروهای خود را اخراج کند که این موضوع سبب خواهد شد تا در سال جاری بازهم شاهد تعدیل نیرو از این شرکت عظیم باشیم.

فیل اسپینر اعلام کرده که تعدیل نیرو مربوط به شرکت های اکتیویژن بلیزارد و وبتسدا و ایکس باکس بوده است که مجموع نیروهای تعدیل شده در این سه شرکت 1900 کارمند بوده است. اخیرا فیل اسپینر در خصوص این تعدیل نیرو بیانیه ای را منتشر کرده که توضیحات آن به شرح زیر است :

کمپانی مایکروسافت از اشخاصی که این تصمیمات را اتخاذ نموده اند پشتیبانی خواهد نمود زیرا ما برروی مزایای پایان کار که توسط قوانین موجود در شرکت های سازنده درنظر گرفته ایم پایبند هستیم و به دنبال یک خروجی مفید برای سودآوری بوده ایم.

براساس گفته مدیر اجرایی مایکروسافت باید بدانید که این تعدیل نیرو در اولیت 3 شرکت برتر مایکروسافت بوده که اکتیویژن بلیزارد و بتسدا و ایکس راکس را شامل میشود زیرا آنها در تلاش اند تا فرصت های بدست آمده را برای پیشرفت شرکت درنظر بگیرند که بعد از تکمیل خرید 69 میلیاردری اکتیویژن حال باید به سراغ بازگشت هزینه از فرنچایز کال اف دیوتی باشیم. استراتژی جدیدی که مایکروسافت برای شرکت های سازنده بازی درنظر گرفته است این موضوع را نشان میدهد که آنها حتی به ایکس باکس هم نگاه ویژه ای ندارند و در صورت بروز مشکل سریعا به دنبال دریافت پاسخ خواهند بود. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =