یکشنبه , می 19 2024

آپدیت: پوستر Dune 2 شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد + تریلر جدید

[ad_1]

پوستر جدید فیلم Dune 2 شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد که ممکن است نقشی کلیدی در این فیلم بازی کند.

تبلیغات

فیلم Dune: Part 2 به کارگردانی دنیس ویلنوو، دنباله اقتباس علمی‌تخیلی Dune محصول ۲۰۲۱ است. Dune 2 دارای بازیگرانی از جمله تیموتی شالامی، زندایا، فلورانس پیو و آستین باتلر است و قرار است در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) پس از تاخیر در تاریخ اکران اولش، اکران شود. پایگاه خبری IGN یک پوستر کاملاً جدید برای Dune 2 منتشر کرد که شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد.

این پوستر چندین شخصیت شناخته شده Dune 2 را نیز نشان می‌دهد، از جمله نقش‌هایی که توسط شالامی، زندایا و باتلر به همراه جاش برولین، دیو باتیستا و غیره بازی شده‌اند.

آپدیت پوستر dune 2 شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد + تریلر جدید

علاوه بر این شخصیت‌ها، این پوستر یکی از کاراکترهای جدید را در مرکز خود به نمایش می‌گذارد. این کاراکتر را سهیلا یعقوب بازی می‌کند.

پرنسس ایرولان با هنرنمایی فلورانس پیو در فیلم Dune 2 برای اولین بار ظاهر خواهد شد. اگر یعقوب ایفاگر نقش شیشاکلی باشد، ویلنوو احتمالاً دو تغییر قابل توجه در شخصیت ایجاد می‌کند. برای اولین بار، او با انتخاب یعقوب در حال تغییر جنسیت شخصیت از مرد به زن است. ثانیاً، او احتمالاً نقش شیشاکلی در Dune 2 را گسترده‌تر از کتاب‌ها می‌سازد. این فرض دوم از این نشات می‌گیرد که فریمن تنها یک شخصیت فرعی در کتاب‌های Dune است و تنها در دو صفحه از متن ظاهر می‌شود.

از آنجایی که یعقوب در جدیدترین پوستر Dune 2 نمایش داده می‌شود، بعید به نظر می‌رسد که مدت زمان حضور او فقط به دقیقه‌ای که حضور شیشاکلی در کتاب‌ها است، کاهش یابد. نام یعقوب حتی در لیست بازیگران پوستر نیز گنجانده شده است که نشان دهنده نقش مهمی در این دنباله علمی‌تخیلی است. ویلنوو احتمالاً شخصیت فرعی شیشاکلی را گسترش می‌دهد و این اتفاق جالبی در دنیای پیچیده Dune است.

در تریلر تازه منتشر شده نیز شاهد مبارزه دیدنی بین شالامی و باتلر هستیم.

منبع: اسکرین رنت

تبلیغات
BADMANCambyses The Third
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =