سه‌شنبه , می 14 2024

فیلمبرداری سریال Wonder Man به‌زودی از سر گرفته خواهد شد

طبق اعلام منابع نزدیک، فیلمبرداری سریال Wonder Man از دنیای سینمایی مارول، پس از 9 ماه توقف، در لس‌آنجلس در چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

این پروژه، در آپریل سال گذشته شروع شده بود؛ اما به دلیل اعتصابات، از اواخر دی متوقف شد. از این رو، خبرهایی که می‌گفتند این پروژه لغو شده، شایعه بودند و به نظر می‌رسد که استودیوی مارول قصد دارد سریال مرد شگفت‌انگیز را به سبک Daredevil: Born Again زنده کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری سریال Wonder Man به‌زودی از سر گرفته خواهد شد

طبق آخرین گزارش‌ها، «دستین دنیل کرتون»، سازنده فیلم سینمایی Shang-Chi، تأکید کرد که هنوز در حال نظارت بر این سریال است و به همین دلیل در نوامبر سال گذشته از پروژه Avengers: The Kang Dynasty خارج شد. مارول، شخصیت «سایمون ویلیامز» یا مرد شگفت‌انگیز را برای اولین‌بار در سال 1964 در کمیک‌های مارول معرفی کرد.

او در ابتدا به عنوان یک شخصیت منفی یا همان ویلن شناخته می‌شد و حتی در مقابل گروه انتقام‌جویان (Avengers) جنگید؛ اما بعدها، یک تحول بزرگ را تجربه کرد و به عنوان یک قهرمان به همراه اعضای گروه Avengers در برابر دشمنان به مبارزه پرداخت.

Untitled Copy 2 4

نقش این شخصیت را قرار است «یحیی عبدالمتین دوم» بازی کند. «سایمون ویلیامز» یک مهندس با استعداد است که توانایی‌های مافوق بشری شامل قدرت، سرعت، استقامت، دوام، رفلکس و چابکی را به دست می‌آورد و به مرد شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود.

علاوه بر این، «دمیتریوس گروس» نیز در نقش برادر «سایمون»، «اریک ویلیامز» یا «گریم ریپر» (مرگ) حضور خواهد داشت و از یک داس با قدرت القای اغما استفاده می‌کند. «اد هریس» و «بن کینگزلی» نیز در جمع بازیگران این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌‌ی ساخت سریال Wonder Man و شخصیت «سایمون ویلیامز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =