دوشنبه , می 20 2024

آهنگ‌ساز The Last of Us Part 2 به‌عنوان کاراکتر قابل بازی اضافه شد

[ad_1]

گوستاوو سانتائولایا در بخش نواختن گیتار آزاد نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 به‌عنوان یک کاراکتر قابل کنترل اضافه شده است. می‌توانید آهنگ‌ساز بازی را به‌عنوان یک کاراکتر انتخاب کنید و سپس به نواختن گیتار بپردازید. نسخه نسل جدید بازی لست آو آس 2 روز 29 دی ماه منتشر می‌شود که محتوای بیشتری را به مخاطب ارائه می‌کند.

استودیو ناتی‌داگ یک توییت تازه منتشر کرد و نوشت که «یک چهره آشنا» قرار است به بازی بپیوندد. منظور آنها گوستاوو سانتائولایا، آهنگ ساز The Last of Us 2 است. او حالا به یکی از کاراکترهای بازی تبدیل شده است و چهره‌ای مجازی برای او طراحی کرده‌اند. سانتائولایا، موسیقی متن هر دو بازی لست آو آس را خلق کرد و فردی بود که وجود ریمستر لست آو آس 2 را تیر ماه امسال فاش کرد. او برای ضبط چند قطعه موسیقی جدید فراخوانده شده بود و با صحبت در مورد این اتفاق، وجود نسخه جدید را لو داد.

ناتی‌داگ اعلام کرد که ساز بانجو نیز به ریمستر The Last of Us 2 اضافه شده است. بانجو یک ساز آفریقایی است که در موسیقی کانتری و جز بیشتر استفاده می‌شود و اگر علاقه‌مند به نواختن آن داخل بازی هستید، می‌توانید این کار را انجام دهید. سانتائولایا در تابستان امسال گفته بود که می‌توانید تم‌های تازه‌ای بنوازید و به نظر اشاره او به تغییرات بخش «نواختن ساز» بود. این بخش از بازی طرفداران خاصی پیدا کرده و بسیاری از ترانه‌های مشهور نوازنده‌ها و گروه‌های سرشناس در آن اجرا شده است.

گوستاوو سانتائولایا آهنگ‌ساز The Last of Us Part 2کنترل گوستاوو سانتائولایا در بازی The Last of Us 2

مهم‌ترین محتوای ریمستر The Last of Us Part 2، حالت No Return یا بی بازگشت نام دارد. چندین مرحله مختلف پیش روی شماست و باید با انبوهی از دشمنان متنوع بجنگید. این بخش حالت‌های مخصوصی دارد. یکی از حالت‌ها به این شکل است که شما در ابتدا هیچ سلاحی به دست ندارید و بازی به شما یک سلاح می‌دهد و باید با همان بجنگید. اگر اهل چالش هستید و می‌خواهید سیستم نبرد بازی، مهارت شما را به چالش بکشد، حتماً حالت نبرد جدید را امتحان کنید.

در کنار آن یک سری مراحل حذف‌شده اضافه می‌شود. طراحی این مراحل کامل نشده و شما هم نمی‌توانید کار خاصی داخل آنها انجام دهید. هدف این بخش نمایش نحوه طراحی لول و توسعه بازی توسط استودیو ناتی‌داگ است. ویژگی‌های دیگری مانند گرافیک بهتر، پشتیبانی از دسته دوال‌سنس و توضیحات کارگردان را می‌توان برای این نسخه جدید برشمرد. البته طرفداران بازی‌های ویدیویی از انتشار ریمستر یک اثر کامل رضایت ندارند و فکر می‌کنند که تعداد ریمسترهای پلی‌استیشن به حد غیرقابل کنترل رسیده است. نظر شما چیست؟

منبع: IGN

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =