شنبه , می 18 2024

انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی | داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن White Plastic Sky آشنا شوید.

ژانر انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی درام، رمانتیک و علمی تخیلی است. این انیمیشن محصول کشورهای مجارستان و اسلواکی است. تاریخ اکران انیمیشن White Plastic Sky در 17 فوریه 2023 برابر با 28 بهمن 1401 در جشنواره بین المللی فیلم برلین (Berlin International Film Festival) بود. کارگردانی این انیمیشن را تیبور بانوچکی و سارولتا سابو بر عهده داشته‌اند. از جمله بازیگران انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی که حضور آن‌ها در این اثر بیشتر از افراد دیگر بوده است می‌توان تاماش کرستیش و ژوفیا ساموشی را نام برد. مخاطبان هدف این انیمیشن افراد جوان و بزرگسال هستند. همچنین مدت زمان انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی 1 ساعت و 50 دقیقه است. در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن White Plastic Sky خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

خلاصه انیمیشن White Plastic Sky

انیمیشن White Plastic Sky

داستان انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی در سال 2123 در بوداپست اتفاق می‌افتد. در جهان این انیمیشن پسا آخرالزمانی، انسان‌ها در پنجاه سالگی در مواجهه با منابع رو به کاهش به یک روش به تدریج درخت تبدیل می‌شوند. وقتی که یکی از شخصیت‌های داستان متوجه می‌شود که همسرش داوطلبانه ثبت نام کرده است که زودتر از این سن بدن خود را اهدا کند، برای نجات او سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن White Plastic Sky را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

کارگردان‌های انیمیشن White Plastic Sky

در این بخش با دو کارگردان این انیمیشن آشنا خواهیم شد.

تیبور بانوچکی

بررسی کارتون آسمان سفید پلاستیکی

تیبور بانوچکی (Tibor Bánóczki) یک کارگردان مجارستانی است که در سال 1977 در شاروش‌پاتاک (Sárospatak) متولد شد. او برنده شش جایزه و کاندید دریافت یازده جایزه شده است. از جمله آثار دیگری که در او تولید آن‌ها نقش داشته است می‌توان Milk Teeth محصول سال 2007 و Leftover محصول سال 2015 را نام برد.

همچنین بخوانید :

سارولتا سابو 

معرفی انیمیشن White Plastic Sky

سارولتا سابو (Sarolta Szabo) یک کارگردان اهل مجارستان است که در سال 1975 در بوداپست (Budapest) متولد شد. او برنده دو جایزه و کاندید دریافت ده جایزه شده است. از جمله آثار دیگری که او در تولید آن‌ها نقش ایفا کرده است می‌توان Les conquérants محصول سال 2011 و Leftover محصول سال 2015 را نام برد.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های کارتون آسمان سفید پلاستیکی 

در ادامه با دو بازیگر این انیمشین آشنا خواهیم شد.

تاماش کرستیش در نقش استفان

بازیگران انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی

تاماش کرستیش (Tamás Keresztes) یک بازیگر و موزیسین مجارستانی است که در تاریخ 24 مارس 1978 برابر با 4 فروردین 1357 در دبرتسن (Debrecen) متولد شد. از جمله فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Kincsem – Bet on Revenge محصول سال 2017 را نام برد. تاماش کرستیش در انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی در نقش کاراکتر استفان (Stefan) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ژوفیا ساموشی در نقش نورا

هنرپیشه های کارتون آسمان سفید پلاستیکی

ژوفیا ساموشی (Zsófia Szamosi) یک بازیگر مجارستانی است که در تاریخ 12 آگوست 1977 برابر با 21 مرداد 1356 در بوداپست متولد شد.  او برای بازی در فیلم One Day محصول سال 2018 جایزه جشنواره بین المللی فیلم قاهره (Cairo International Film Festival) را دریافت کرد. ژوفیا ساموشی در انیمیشن White Plastic Sky به ایفای نقش کاراکتر نورا (Nóra) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی و نمرات آن

در این بخش به نقد انیمه و بررسی نمرات کارتون آسمان سفید پلاستیکی آن می‌پردازیم. این انیمیشن تا الان در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.8 از 10 را کسب کرده است که از تعداد کاربران کمی از این سایت به دست آمده است. بر اساس سایت آی‌ام‌دی‌بی این انیمیشن در جشنواره بین المللی انیمیشن انسی (Annecy International Animated Film Festival) و جشنواره بین المللی فیلم برلین کاندید دریافت جایزه شد.

بعضی از مخاطبان انیمیشن White Plastic Sky که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که اگر از آثار انیمیشنی خوشتان نمی‌آید بهتر است بدانید که در تولید این اثر ابتدا بازیگران نقش کاراکتر را بازی کرده‌اند و سپس براساس آن انیمیشن ایجاد شده است و مانند این است که یک فیلم غیر انیمیشن را تماشا کنید. بعضی از بینندگان که از این انیمیشن خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که مشتاقانه منتظر انتشار این انیمیشن بودند اما به نظر می‌رسد که بیش از اندازه خسته‌کننده است و همچنین گفته‌اند که یکی از اذیت‌کننده‌ترین ويژگی‌های این انیمیشن علمی تخیلی این است که تلاش نکرده است به علم و حقایق علمی تکیه کنند. می‌توانید به سایت آی‌ام‌دی‌بی مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد انیمیشن White Plastic Sky مطالعه کنید.

 کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی کارتون آسمان سفید پلاستیکی پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن White Plastic Sky 2023 را تماشا کنید و اگر می‌خواهید با کاراکترها و داستان آن بیشتر آشنا شوید آن را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن آسمان سفید پلاستیکی در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدید دیگری تماشا کرده‌اید که دیدن آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید اما در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =