شنبه , می 18 2024

شرکت دیزنی اکران فیلم سفید برفی را یک سال عقب انداخت

[ad_1]

شرکت دیزنی به تازگی نخستین تصویر از لایو اکشن Snow White را منتشر کرد و اکران فیلم سفید برفی را یک سال به تأخیر انداخته است.

اخیراً، یک تصویر از فیلم لایو اکشن Snow White از شرکت دیزنی منتشر شده که نشان می‌دهد ریچل زگلر در کنار هفت کوتوله حضور دارد. شرکت دیزنی اعلام کرد که اکران فیلم لایو-اکشن “Snow White” به کارگردانی مارک وب، تقریبا یک سال با تأخیر همراه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی به تاخیر افتاد


اکران فیلم سفید برفی

در ابتدا اکران فیلم “سفید برفی” در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل تأخیر، زمان اکران فیلم سفید برفی در تاریخ 1 فروردین 1404 (21 مارس 2025) به صورت رسمی در سینماها به نمایش در خواهد آمد. فیلم “سفید برفی” تنها یکی از پروژه‌های لایو-اکشن شرکت دیزنی است و در حال حاضر سایر آثاری مانند فیلم “هرکول”، فیلم “لیلو و استیچ” و فیلم “بامبی” نیز در حال تولید هستند.

اکران فیلم سفید برفی
اکران فیلم سفید برفی

در تصویر تازه‌ای که از فیلم Snow White منتشر شد، ریچل زگلر در نقش سفید برفی در کنار هفت کوتوله دیده می‌شود. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به گل گدوت در نقش ملکه شرور، آنسو کابیا در نقش شکارچی و اندرو برناپ در نقش کاراکتر جدیدی به نام جاناتان اشاره کرد. این انیمیشن به عنوان اولین اثر بلند دیزنی شناخته می‌شود که در سال 1937 اکران شد. بیش از ۸۵ سال از آن زمان می‌گذرد و دیزنی در تلاش می‌کند تا یک برداشت لایو اکشن و به‌روز از این داستان کلاسیک و محبوب را ارائه دهد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم سفید برفی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =