جمعه , می 17 2024

فصل هشتم سریال Elite آخرین فصل آن خواهد بود!

[ad_1]

نتفلیکس در روز چهارشنبه، اعلام کرد که فصل هشتم سریال Elite ، آخرین فصل این سریال خواهد بود. فصل هفتم این درام اسپانیایی در روز جمعه روی آنتن می‌رود.

فصل هشتم الایت آخرین فصل سریال طولانی‌ مدت نتفلیکس خواهد بود. این سریال اسپانیایی در یک دبیرستان خیالی به نام لاس انسیناس رخ می‌دهد که در آن تنش‌هایی بین دانش‌آموزان طبقه بالا و دانش‌آموزان طبقه پایینی که بخشی از برنامه تحصیلی مستمری هستند، وجود دارد. این سریال شامل یک تیم بازیگری متغیر بوده که برخی از آن‌ها ستارگانی مانند منو ریوس از سریال Strange Way of Life و میگل هران و خایمه لورنته از سریال Money Heist هستند.

بیشتر بخوانید:

یک مستند سریالی بر اساس فیلم تاپ گان ساخته می‌شود

فصل هشتم سریال Elite

فیلمبرداری فصل هشتم سریال “نخبه” در ماه ژوئیه آغاز شده است و در حال حاضر زمان پخش آن مشخص نیست. سازنده سریال، کارلوس مونترو، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره فصل هفتم اعلام کرده است که سریال با فصل هشتم خود به پایان می رسد. او اظهار می‌کند:

“در حال حاضر در حال فیلمبرداری فصل هشتم هستیم که به عنوان فصل نهایی “نخبه” خواهد بود. آن به اوج خود رسیده است. جیمی (واکا شورانر، ستاره فصل هفتم)، نتفلیکس و من فکر کردیم که زمان مناسبی برای پایان دادن به سریال فراهم شده است. با ناراحتی اعلام می‌کنم که سریال به پایان می‌رسد، زیرا در طول سال‌هایی که فرصت فوق‌العاده‌ای برای کار با بازیگران شگفت‌انگیز داشتم، با همه کارگردانانی که می‌خواستم همکاری کنم همکاری کردم و شانس داشتم که در دو فصل اخیر با ماریبل (وردو، بازیگر “و همین‌طور مادرت”) همکاری کنم.”

فصل هشتم سریال Elite

سریال «نخبه» (Elite) داستانی نوجوانانه است که در مدرسه شبانه‌روزی «لاس انسیناس» روایت می‌شود. این سریال به موضوعاتی مانند عشق، هم‌خوابگی، حسادت و انتقام می‌پردازد. در فصل هشتم این سریال، بازیگران جدیدی مانند «آنه روت» و «نونو گایه‌گو» نقش‌آفرینی خواهند کرد، در حالی که بازیگری به نام «مینا الحمانی» که قبلاً در سه فصل اول حضور داشته، نقش نادیا را در این فصل تکرار خواهد کرد.

همچنین، بازیگران دیگری که در سریال حضور خواهند داشت عبارتند از: «آندر پوچ»، «کارمن آروفات»، «آلوارو د خوانا»، «آنا بوکسا»، «الکس پاسترانا»، «آندره لامولیا»، «والنتینا زنره»، «کارلا دیاز»، «مارتینا کاریدی»، «آدام نورو» و «مانو ریوس»، «میرلا بالیچ»، «فرناندو لیندز»، «گلب آبروسیموف»، «ایوان مندس»، «آلخاندرو آلباراسین» و «ماریبل وردو».

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =