شنبه , می 18 2024

معرفی انیمیشن نسل بعدی ؛ داستان، بازیگران و بررسی

[ad_1]

انیمیشن نسل بعدی یکی از آثار کارتونی جذاب و محبوب محسوب می‌شود که در سال 2018 ساخته شده است. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی انیمیشن Next Gen همراه شما هستیم.

انیمیشن نسل بعدی، با نام نسل جدید در ایران، یک دنیای جذاب و مدرن را به تصویر می‌کشد که در آن ربات‌های قدرتمند نقش مهمی ایفا می‌کنند. این انیمیشن، ما را به دنیایی هیجان‌انگیز و پیشرفته می‌برد، جایی که تکنولوژی‌های پیشرفته و ربات‌های جذاب حاکم هستند.

ژانر انیمیشن نسل بعدی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2018 به کارگردانی مشترک کوین آر. ادامز و جو کسندر منتشر شد. این کارتون ساخته‌ی کمپانی نتفلیکس (Netflix) است. در این انیمیشن، هنرمندانی مانند جیسون سودیکیس، مایکل پنیا، دیوید کراس، چارلین وای، کنستانس وو، کیانا براون، اِنا اَکانا، آمبر فرندلی، جت جورگنزمایر، جان کرازینسکی و سایر هنرمندان به صداپیشگی پرداخته اند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا قصد داریم با معرفی انیمیشن Next Gen 2018 همراه شما باشیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن نسل بعدی

همانطور که گفته شد، این اثر در سال 2018 پخش شد. مدت زمان کارتون نسل بعدی حدود 1 ساعت و 46 دقیقه طول می‌کشد که برای یک انیمیشن اکشن و علمی تخیلی زمان بسیار خوبی است.

داستان انیمیشن نسل بعدی

داستان انیمیشن نسل بعدی

در خلاصه کارتون نسل بعدی آمده است که این انیمیشن به ماجراجویی دختری به نام “مای سو” که در سن ۱۳ سالگی، با رباتی جذاب، جدید و به نوعی خطرناک آشنا می‌شود، می‌پردازد. این ربات در اصل برای ساختن یک سلاح قدرتمند طراحی شده، اما رابطه‌ای دوستانه بین مای و ربات شکل می‌گیرد که تمامی ماجراها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مای به طور تصادفی با این ربات آشنا و از آنجا که ربات دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است، این دو شروع به همکاری می‌کنند. این اتفاق زنجیره‌ای از تغییرات را در دنیای مای ایجاد می‌کند. رابطه مای و ربات، خانواده و حتی خودش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مای در تلاش است تا با کمک ربات، خانواده‌اش و خودش را از شرایط سخت رها کند. این انیمیشن به ماجراها و چالش‌هایی می‌پردازد که مای و ربات در طول داستان با آنها روبرو می‌شوند و ما را به سوی پاسخ دادن به این سوال‌ها می‌برد: آیا مای می‌تواند ربات، خانواده و خودش را نجات دهد؟ تغییراتی که این رابطه به دنیای مای می‌آورد، چه تأثیری می‌تواند بر زندگی شخصیت اول انیمیشن ما بگذارد؟

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن نسل بعدی

در این بخش مقاله با معرفی هنرپیشه های کارتون نسل بعدی همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بیوگرافی صداپیشگان اصلی و سپس معرفی سایر آنها می‌رویم.

John Krasinski صداپیشه‌ی نقش Project 77

بازیگران انیمیشن نسل بعدی

جان کرازینسکی، یک هنرپیشه، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان آمریکایی است. او در تاریخ ۲۰ اکتبر ۱۹۷۹ به دنیا آمد. از سال ۲۰۰۰ تاکنون، فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت سینما و تلویزیون آغاز کرد.

جان کرازینسکی در فیلم‌های مختلفی نقش داشته است. برخی از این فیلم‌ها عبارتند از: “کینزی”، “دختران رؤیایی”، “جواز ازدواج”، “تعطیلات”، “دان جان”، “پیچیده‌است”، “معجزه بزرگ”، “سرزمین موعود”، “دیترویت”، “کلاه چرمی‌ها”، “یک مکان ساکت”، “یک مکان ساکت: بخش ۲” و “دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی”. همچنین، او به عنوان کارگردان فیلم‌های “یک مکان ساکت” و “یک مکان ساکت: بخش دوم” نیز فعالیت کرده است.

جان کرازینسکی همچنین در سریال تلویزیونی “اداره” و سریال “جک رایان” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

Charlyne Yi صداپیشه‌ی نقش Mai

بازیگران انیمیشن نسل بعدی

چارلینه وای متولد ۴ ژانویه ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌هایی که در آن بازی کرده است، می‌توان به باردار، وی‌اچ‌یس و جکسی اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

Jason Sudeikis صداپیشه‌ی نقش Justin Pin

بازیگران انیمیشن نسل بعدی

جیسون سودیکیس در 18 سپتامبر 1975 در فیرفکس، ویرجینیا با نام دانیل جیسون سودیکیس به دنیا آمد. پدر او دانیل جوزف سودیکیس، معاون توسعه کسب و کار و مادرش کاترین (نام خانوادگی وندت)، یک آژانس مسافرتی در برنکو دارد و رئیس انجمن آژانس های مسافرتی آمریکا است. او اصالتی لیتوانیایی، ایرلندی و آلمانی دارد.

سودیکیس برای بازی در فیلم‌های Horrible Bosses (2011), Hall Pass (2011), We’re the Millers (2013), Horrible Bosses 2 (2014), Sleeping with Other People (2015), Mother’s Day (2016), Masterminds (2015), The Book of Love (2016), Colossal (2016) شناخته شده است.

از نوامبر 2011 تا نوامبر 2020، سودیکیس با اولیویا وایلد در ارتباط بود. آنها دو فرزند دارند، اوتیس الکساندر سودیکیس (متولد 20 آوریل 2014) و دیزی جوزفین سودیکیس (متولد 11 اکتبر 2016).

اخیراً سودیکیس در فیلم‌های Downsizing (2017)، Kodachrome (2017)، Driven (2018) و The Angry Birds Movie 2 (2019) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

Michael Peña صداپیشه‌ی نقش Momo

بازیگران انیمیشن نسل بعدی

مایکل پنیا در شیکاگو به دنیا آمد و بزرگ شد. پدر و مادر او اصالتاً مکزیکی بودند. پس از نقل مکان به لس آنجلس، پنا در فیلم‌هایی از جمله نقشه‌های ستاره‌ای، آمریکایی‌های من (۱۹۹۶) (در مقابل جک لمون و جیمز گارنر)، لا کوکاراچا (۱۹۹۸) (برنده بهترین فیلم در جشنواره فیلم آستین) بازی کرد و در این فیلم‌ها شناخته شد. هم‌اکنون مایکل در لس آنجلس زندگی می‌کند، جایی که با گروه موسیقی خود زندگی خود را می‌گذراند و در آن گروه گیتار باس می‌نوازد.

سایر هنرپیشه های کارتون نسل بعدی عبارتند از:

  • دیوید کراس (David Cross) صداپیشه‌ی نقش Dr. Tanner Rice
  • کانستنس وو (Constance Wu) صداپیشه‌ی نقش Molly
  • کیانا لده (Kiana Ledé) صداپیشه‌ی نقش Greenwood
  • آنا آکانا (Anna Akana) صداپیشه‌ی نقش Ani
  • ایزاک رایان کراس (Issac Ryan Brown) صداپیشه‌ی نقش Ric
  • ربا بوحر (Reba Buhr) صداپیشه‌ی نقش Diagnostic Computer
همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن نسل بعدی

انیمیشن Next Gen

انیمیشن نسل بعدی یک کارتون کامپیوتری تخیلی است که بر اساس مجله آنلاین کمیک چینی به نام 7723 ساخته شد. پخش این انیمیشن توانست نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان را جلب کند. جالب است بدانید که نمرات انیمیشن نسل بعدی با توجه به داستان بسیار هیجان انگیز و صحنه‌های اکشن، لحظات تأثیرگذار و حضور یک دختر نوجوان با ویژگی‌هایی که بسیاری از نوجوانان واقعی دارند، در سایت IMDB 6.6 است که برای این کارتون در ژانر علمی تخیلی نمره قابل قبولی در سال 2018 بود. این موارد باعث شده که انیمیشن نسل بعدی در مدت زمان کوتاهی محبوبیت فراوانی بدست آورد.

کودکانی که به تکنولوژی علاقه‌مند هستند، از دیدن ربات‌های پیشرفته و تجهیزات آن‌ها لذت می‌برند. همچنین دختران با شخصیت اصلی این انیمیشن ارتباط می‌گیرند.

“نسل بعدی” یکی از انیمیشن‌های کمیک است که موسیقی متن خاص و منحصر به فردی دارد. در این انیمیشن، برخلاف سایر فیلم‌های کودکانه، از موسیقی راک استفاده شده که با توجه به سکانس‌های هیجان انگیز و شخصیت استقلال‌طلب کاراکتر اصلی، بسیار مناسب دراماتیک شده است.

توصیه می‌کنیم با تماشای انیمیشن نسل بعدی به همراه کودکان، آن‌ها را به فرصتی برای تجسم دنیای جدید و مواجهه با مسائل و چالش‌های واقعی دعوت کنید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

انیمیشن Next Gen

با معرفی و بررسی انیمیشن نسل بعدی همراه شما بودیم. این اثر محصولی از شرکت نتفلیکس است و مورد توجه بسیاری از انیمیشن‌بازان قرار گرفت. به نظر شما نقاط ضعف و قوت این کارتون چیست؟ آیا قصد دانلود انیمیشن Next Gen را دارید؟ آیا تریلر انیمیشن Next Gen را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =