جمعه , می 17 2024

Overwatch 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد – مستر گیمرز

[ad_1]

با آبدیت جدید بازی انتظارات برآورده نشد و Overwatch 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد . با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

 

Overwatch 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد

به سختی می توان زمانی را به خاطر آورد که Overwatch 2 در جنجال فرو نرفت و انتقادات پیرامون بازی با گذشت زمان بیشتر شد، چه به دلیل تغییرات بحث برانگیز PvE، رویکرد کسب درآمد، و کمبود ویژگی های وعده داده شده آن باشد یا هر تعداد از مسائل دیگر. و این، جای تعجب نیست، نه تنها در تعداد بازیکنان رو به کاهش است، بلکه در انتقادهای شدید از جانب کسانی که در اطراف خود هستند نیز روبرو شده است.

Overwatch 2 Season 6: Invasion اخیراً راه اندازی شده است و با انتشار بازی در استیم بازیکنان را همراهی می کند و اولین بازی آن بر روی پلتفرم Valve با آن استقبالی که Blizzard Entertainment از اولین استیم خود انتظار داشت مواجه نشده است.

در زمان نگارش این مقاله، Overwatch 2 دارای رتبه بسیار منفی نظرات کاربران در Steam است، با بیش از ۱۰۰۰۰۰ رتبه بندی کاربر که تنها ۹٪ از آنها مثبت هستند. این باعث می شود که این بازی بدترین بازی تاریخ Steam باشد. با این حال، پس از انتشار Steam، تعداد قابل توجهی از بازیکنان را جذب کرد و طبق SteamDB به حداکثر تعداد کاربران همزمان با بیش از ۷۵۰۰۰ بازیکن رسید.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =