یکشنبه , می 19 2024

Modern Warfare 3 برای PS4 و Xbox One تایید شد

[ad_1]

در چند روز اخیر بحث‌های زیادی حول عدم انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول‌های نسل هشتمی شکل گرفته بود. اما حالا می‌دانیم حتی اگر به جای پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس به یک پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان دسترسی داشته باشید، تجربه COD: Modern Warfare III محروم نخواهید شد.

پلتفرم‌های مقصد Call of Duty: Modern Warfare 3 در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است. مبدا این حاشیه‌ها به توییت فردی با نام کاربری TheGamingRevolution اشاره دارد که همه چیز را شروع کرد. طبق گفته او صفحه ایکس باکس تنها از دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به عنوان پلتفرم‌های مقصد اشاره کرده و اثری از ایکس باکس وان به چشم نمی‌خورد.

این در حالی است که صفحه پلی استیشن COD: Modern Warfare 3 نام هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را ذکر کرده بود. مسائل ذکر شده به این نتیجه ختم شد که بازی مورد بحث برای PS4 و PS5 منتشر می‌شود؛ اما در آن طرف کاربران ایکس باکس وان قادر به تجربه بازی نخواهند بود. همین موضوع حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد و باعث که شد مردم در شبکه‌های اجتماعی به بحث با یکدیگر بپردازند.

خوشبختانه، طبق اطلاعات رسمی چنین موضوعی صحت ندارد و نسخه جدید کال آف دیوتی برای ایکس باکس وان هم منتشر می‌شود. ظاهرا وبسایت ایکس باکس صفحه این بازی را به روز رسانی کرده، نام ایکس باکس وان را در آن قرار داده و تمامی سو تفاهم‌ها را به پایان رسانده است. بدین ترتیب انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و پی سی تثبیت می‌شود.

انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3

Modern Warfare 3 برای ایکس باکس وان هم عرضه می‌شود

در همین حال باید بدانید که شرکت اکتیویژن در چند روز آینده می‌خواهد رویدادی با محوریت وارزون برگزار کند و اطلاعات جدیدی در مورد آینده مجوعه به اشتراک بگذارد. به همین دلیل ما می‌توانیم امید داشته باشید که خبرهای تازه‌ای از سومین شماره مدرن وارفر داشته باشیم. به هر حال اگر جزو کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستید، نیازی به نگرانی ندارید؛ چرا که از قافله نسخه جدید کالاف دیوتی عقب نخواهید افتاد.

به طور کلی در چند وقت اخیر شایعات زیادی حول انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به وجود آمده است. یکی از این شایعات به این موضوع اشاره می‌کند که طرفداران می‌توانند در ماه نوامبر منتظر عرضه آن باشند. البته اگر به سنت همیشگی سری مورد بحث توجه داشته باشیم، ماه نوامبر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3 و حاشیه‌های مربوط به آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =