یکشنبه , می 19 2024

یوبیسافت اعلام کرده که کتابخانه بازی‌ها را به دلیل عدم فعالیت کاربران حذف نمی‌کند

[ad_1]

یوبیسافت (Ubisoft) در ادامه توضیح می‌دهد که سیاست حذف اکانت، تنها برای حساب‌هایی اعمال می‌شود که هیچ بازی خریداری شده‌ای ندارند.

تبلیغات

در آخر هفته، طرفداران بازی‌های یوبیسافت با انتشار شایعه‌ای مبنی بر اینکه ممکن است این ناشر، خود به خود اکانت‌های غیرفعال را حذف کند و در صورتی که کاربران به اندازه کافی لاگین نکنند، کتابخانه‌های دیجیتالی خود را برای همیشه از دست می‌دهند، دچار وحشت شدند.

با این حال، یوبیسافت اکنون توضیح داده که این موضوع اشتباه است و کتابخانه‌ بازی‌های کاربران، حتی اگر حساب‌های آنان غیرفعال باشد، ایمن باقی خواهد ماند.

این شایعات زمانی آغاز شد که توییتی دست به دست شده در فضای مجازی، ایمیلی با عنوان «بسته شدن حساب کاربری یوبیسافت به دلیل عدم فعالیت» را نشان می‌داد. در این ایمیل آمده است که حساب کاربری یوبیسافت به طور موقت تعلیق شده و تا ۳۰ روز دیگر برای همیشه بسته خواهد شد، مگر اینکه صاحب حساب، این فرایند را لغو کند.

سپس توسط حساب رسمی پشتیبانی یوبیسافت در توییتر که دستورالعمل‌های داده شده برای لغو فرآیند بسته شدن حساب معلق را تکرار کرد، به نوعی تأیید شد که این ایمیل قانونی است.

در حالی که تمام این موارد قانونی هستند، چیزی که باعث ترس مردم شد، متن ارائه شده توسط پوستر اصلی بود که ادعا می‌کرد «شما تمام بازی‌های خریداری شده خود را برای همیشه از دست خواهید داد».

یوبیسافت در ایمیلی به IGN موضع خود را در مورد حذف اکانت‌ها روشن کرده. این ناشر می‌گوید سال‌هاست که حساب‌های غیرفعال را مطابق با مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) در مورد مدت زمانی که شرکت‌ها اجازه دارند اطلاعات شخصی افراد را ذخیره کنند، حذف می‌کند.

همچنین این شرکت ادعا کرده که سیاست‌های آن «با الزامات قانونی و با استانداردهای این صنعت همخوانی داشته» و در عین حال به عنوان پیش‌گیری از تقلب عمل خواهد کرد.

با این حال، یوبیسافت معیارهای خود برای حذف حساب کاربری را نیز مشخص کرده و اشاره می‌کند که قطعاً شامل حساب‌هایی که بازی خریداری شده دارند، نمی‌شود.

یوبیسافت همچنین تایید کرده که ایمیل‌هایی مانند ایمیل منتشر شده، ۳۰ روز قبل از حذف اکانت برای کاربران ارسال می‌شود و اگر کاربری در آن بازه‌ی زمانی، سعی کند وارد حساب کاربری خود شود، پس از ورود، اخطار و لینکی برای فعال‌سازی مجدد حساب دریافت می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد سیاست‌های این شرکت را در وبسایت رسمی آن مطالعه کنید.

بنابراین نه، اگر سال‌هاست وارد حساب کاربری یوبیسافت خود نشده‌اید، در آستانه از دست دادن کتابخانه بازی‌های خود نیستید. البته، هنوز در مورد مالکیت دیجیتالی بازی‌ها یا رسانه‌های دیگر و خطر از دست دادن آن کتابخانه‌ها در هر زمانی نگرانی زیادی وجود دارد، به خصوص الآن که به نظر می‌رسد نسخه‌های دیجیتالی به تدریج در حال حذف همتایان فیزیکی خود هستند، اما می‌توانید مطمئن باشید که حداقل در این شرایط، یوبیسافت به صورت خودجوش، حساب‌ها را محو نمی‌کند.


منبع: IGN

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =