شنبه , می 18 2024

مایکروسافت در یک قدمی خرید Activision – مستر گیمرز

[ad_1]

با اتمام جلسه ۵ روزه دادگاه، مایکروسافت در یک قدمی خرید Activision قرار گرفت. با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

مایکروسافت در یک قدمی خرید Activision

مایکروسافت در پرونده حیاتی دادگاه خود علیه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) پیروز شد و راه خود را برای خرید اکتیویژن بلیزارد سازنده Call of Duty به مبلغ ۶۸٫۷ میلیارد دلار باز کرد. تصمیم امروز به طور چشمگیری امید مایکروسافت را برای بستن قرارداد در فاصله چند روز مانده به مهلت آن در ۱۸ جولای افزایش می دهد، و علیرغم اینکه سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) همچنان مخالف است.

اکنون چه اتفاقی برای معامله مایکروسافت اکتیویژن می افتد؟

FTC می تواند برای تجدید نظر در مورد این حکم تلاش کند، و هنوز هم شکایت  خود را در دست اجرا دارد، اما در این مقطع بعید به نظر می رسند که معامله را از مسیر خارج کنند. به نظر می‌رسد آخرین مانع بر سر راه مایکروسافت، سازمان رقابت و بازار (CMA) که معامله را در بریتانیا مسدود می‌کند. برد اسمیت، رئیس مایکروسافت در توییتی اعلام کرد که در حال حاضر قرار است با CMA درباره راه‌حل‌های نهایی مذاکره کند تا تاییدیه این معامله را دنبال کند.

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ پس از اعلام این تصمیم در توییتی نوشت: «ما از دادگاه به خاطر تصمیم گیری سریع به نفع ما سپاسگزاریم. شواهد نشان می دهد که معامله اکتیویژن بلیزارد برای صنعت خوب است و ادعاهای FTC در مورد تعویض کنسول، خدمات اشتراک چند بازی و فضای ابری واقعیت های بازار بازی را منعکس نمی کند. قیمت سهام اکتیویژن اکنون بالاترین قیمتی است که از زمان اعلام معامله برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۲ بوده است و به قیمت فروش برنامه ریزی شده ۹۵ دلار برای هر سهم نزدیک می شود.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =