یکشنبه , می 19 2024

Alan Wake 2 برای توسعه بیشتر به صورت دیجیتال عرضه می‌شود

[ad_1]

کایل رولی (Kyle Rowley)، کارگردان بازی Alan Wake 2، گفته که استودیوی Remedy نمی‌خواهد چیزی را عرضه کند که به آن افتخار نمی‌کند و نمی‌خواهد بازیکن چنین اثری را تجربه کند.

جدیدترین ساخته استودیوی محبوب Remedy Entertainment یعنی Alan Wake 2 نمایش گیم‌پلی مختصری در جریان Alan Wake 2 داشت، اما بسیاری از نشریه‌ها توانستند تا بازی را تجربه کنند و به نظر می‌رسد که اکثر آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. در حالی که این بازی قرار است نزدیک به چندین بازی بزرگ از جمله Marvel’s Spider-Man 2 عرضه شود، انتظارات برای این دنباله بالا هستند.

با این حال نکته‌ای در مورد این بازی وحشت بقا باعث جنجال شده است. Alan Wake 2 قرار است تنها به صورت دیجیتالی عرضه شود. Remedy چند دلیل را برای اتخاذ این تصمیم اعلام کرده است. برای مثال عرضه بازی به صورت دیجیتالی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قیمت آن را ۶۰ دلار نگه دارند. هم‌چنین آن‌ها نمی‌خواستند که بازی را به صورت فیزیکی عرضه کنند و بازیکنان را مجبور به دانلود آپدیت روز اول کنند. کارگردان خلاق بازی یعنی سم لیک (Same Lake) در مصاحبه‌ای با Eurogamer در این مورد بیشتر صحبت کرد:

بله، این بازی قرار است کاملا دیجیتال باشد. هم از نظر Remedy و هم از نظر Epic این تصمیم منطقی به نظر می‌رسید و زمان‌بندی آن هم درست بود.

کارگردان بازی یعنی کایل رولی هم گفته که عرضه بازی به صورت دیجیتالی به آن‌ها اجازه داده تا زمان بیشتری را صرف توسعه بازی کنند:

به عنوان خالقان، عرضه بازی به صورت دیجیتال به این معنا است که ما زمان بیشتری برای توسعه آن خواهیم داشت. این یعنی چند هفته زمان اضافه، چرا که عنوانی که روی دیسک عرضه می‌شود باید بدون آپدیت کاملا قابل بازی باشد. ما نمی‌خواستیم چیزی را عرضه کنیم که به آن افتخار نمی‌کنیم. پس امیدواریم که اینگونه بتوانیم نسخه بهتری از بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

THQ Nordic که بازی اصلی را به صورت فیزیکی روی PC عرضه کرد، علاقه خود به عرضه این بازی به صورت فیزیکی را هم ابراز کرده است. با این حال تا کنون Remedy و Epic Games به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند. برنامه‌ها می‌توانند تغییر کنند، پس منتظر اخبار بیشتر بمانید.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد

Redwingmilad sa
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =