جمعه , می 17 2024

بازی Company of Heroes 3؛ محصول جذاب SEGA را بشناسید

[ad_1]

بازی Company of Heroes 3 محصول جدیدی در سبک بازی های استراتژیک آنلاین بوده که به کمپانی قهرمانان 3 نیز معروف است. در ادامه جهت بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی میتوانید با پلازا همراه باشید.

بازی گروهان قهرمانان ۳ از سوی شرکت Relic Entertainment در دست توسعه قرار دارد که میتوان انتظار یک بازی کلیدی و ایده آل را داشت که در روز های اول معرفی توانست محبوبیت خوبی را کسب کند. بی تردید یکی از اصلی ترین دلایل رشد اسم بازی حضور شرکت سگا در عرضه بازی بوده که قرار است این شرکت روی روند توسعه بازی نظارت داشته باشد. بعد از معرفی بازی Company of Heroes 3 به سراغ بررسی آن خواهیم رفت که میتوانید با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Company of Heroes 3

بازی Company of Heroes 3

همانطور که در توضیحات فوق نیز گفته شد این بازی میزبان ویژگی های بسیاری بوده که در بخش تنظیمات بازی میتوانید به زبان های مختلفی نظیر English، French، Italian، German، Spanish ،Czech ،Korean ،Polish ،Simplified Chinese دسترسی داشته باشید. بازی گروهان قهرمانان ۳ از سیستم های رقابتی و مکانیک جدیدی برخوردار است که با استفاده از آن میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

بررسی بازی گروهان قهرمانان 3

در رقابت های آنلاین ژانر استراتژیک ما شاهد بازی های خوبی هستیم ولی آنگونه که این سبک شایسته اش است دیده نشده زیرا اغلب بازی های محبوب و تراز اول جهان برای ژانرهای دیگر نظیر اکشن و ماجراجویی توسعه و عرضه می شود که همین موضوع دلیلی بر دیده نشدن بازی های این سبک بوده است. به هر حال میتوان گفت که بازی گروهان قهرمانان 3 یک گزینه کلیدی برجسته بوده که تقریبا تمام ویژگی بازی های مشابه را در خود جای داده و اجازه ای به کاربرانی که به دنبال ثبت نقد بازی Company of Heroes 3 هستند را نداده است.

همچنین بخوانید :

در بخش گیم پلی بازی گروهان قهرمانان 3 شما به سیستم های تاکتیک و نبرد جدیدی دسترسی خواهید داشت که این موضوع میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی باشد زیرا فارغ از این موضوع شما با بخش های دیگری نیز رو به رو خواهید شد که این موضوع میتواند بازتاب های مثبت بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد. ارتباط مستقیم طراحی و صداگذاری سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده و همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین مزیت های موجود در این ژانر سرگرمی در دراز مدت بوده که این بازی از آنها مستثنی نیست و میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی شما در طول زمان بسیاری باشد.

در رابطه با شخصیت های بازی Company of Heroes 3 باید بدانید که این محصول روی کاراکترهای خاصی فعالیت نداشته و بیشتر روی نبردهای تاکتیکی آنلاین تمرکز داشته که همین موضوع سبب شده تا شخصیت برجسته ای در بازی وجود نداشته باشد و اصلی ترین دلیل دیده شدن شخصیت ها و نیروهای بازی خود شما هستید. زیرا شما باید از تاکتیک های نوین برای شکست دادن رقبا استفاده کنید که در این زمینه راهی جز شکست دادن دشمنان نخواهید داشت.

تاریخ انتشار بازی گروهان قهرمانان ۳

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =