دوشنبه , می 13 2024

هویت واقعی فاطمه کاوه ای مشخص شد؛ حکم اعدام یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع

فاطمه کاوه ای یکی از اشخاصی است که در بحبوحه اعتراضات نامش پررنگ بود. بسیاری از خبرگزاری ها تلاش دارند هویتی دروغین برای فاطمه کاوه ای ایجاد کنند. در این خبر قصد داریم بیوگرافی فاطمه کاوه ای را در اختیار شما قرار بدهیم.

فاطمه کاوه ای کیست؟

سایت هایی با تیترهای عجیب خبرهایی درباره زندگی فاطمه کاوه ای نوشته اند و هیچ سندی برای تایید آن وجود ندارد و منبع خاصی هم پیدا نکردیم که بیاوریم تا از وضعیت این خانم اطلاع درست و واقعی پیدا شود. در واقع این فقط یک شایعه بود که در رسانه های معاند و برخی صفحات اینستاگرام مطرح شد.

بیوگرافی فاطمه کاوه ای

1683879716 15 بیوگرافی فاطمه کاوه از شایعه تا دروغ

صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد دو نفر از افراد در اهانت به اسلام و قرآن بودند که به حکم دادگاه، صدرالله فاضلی زارعی به اتهام «سب النبی، ارتداد فطری، توهین به مادر پیامبر، بی احترامی به قرآن و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت» و یوسف مهراد به اتهام «توهین به مقدسات و مقدسات دینی و اسلامی» به اعدام محکوم شدند.

ماجرای فاطمه کاوه ای چیست؟ ارتباط فاطمه کاوه ای با صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد

فاطمه کاوه ای شخصی است که نامش در کنار صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد زیاد دیده میشد که هردو حکم اعدام را دریافت کردند. جایی نام او بر سر زبان ها افتاد که در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام خبری مبنی بر در رابطه بودن فاطمه کاوه ای با صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد پخش شد.

در واقع خبر از این قرار است که هنگامی که فاطمه کاوه ای متوجه میشود این دو شخص از افراد مرتد و ضد دین هستند، آنها را لو میدهد. به دنبال لو دادن فاطمه کاوه ای، صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد دستگیر میشوند و حکم اعدام دریافت میکنند که همین موضوع باعث واکنشهایی از سوی کاربران شد. در نهایت گفته شد که این اخبار هیچ منبع موثقی ندارد و کسی حتی از هویت واقعی فاطمه کاوه ای، مطلع نیست.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =