یکشنبه , می 19 2024

اخبار بازی EA Sports FC | هرآنچه باید درباره جایگزین بازی فیفا بدانید + تریلرها

[ad_1]

کمپانی EA به طور رسمی از تغییر نام بازی FIFA به EA Sports FC خبر داد. بازی FIFA 23، آخرین بازی با این نام از سوی EA خواهد بود. در این مقاله به تمام اخبار بازی EA Sports FC می‌پردازیم.

چرا کمپانی EA تصمیم گرفت تا نام FIFA را رها کند؟

قرارداد بین EA و FIFA پس از جام جهانی سال 2022 که در قطر برگذار می‌شود، به اتمام می‌رسد. ظاهرا سازمان FIFA برای تمدید قرارداد، مبلغ یک میلیارد دلار را از استودیوی EA درخواست کرده است. استودیوی EA هم که باور دارد تا می‌توان این مبلغ را خرج بهبود گیم‌پلی و سایر محتوای بازی کرد، از ادامه‌ی این همکاری منصرف شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، روی این لینک کلیک کنید.

دیوید جکسون، نایب رییس EA Sports هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پایان این قرارداد، تغییر زیادی در بازی ایجاد نمی‌کند. به غیر از اینکه فقط نام بازی عوض می‌شود و محتوای جام جهانی هم از بازی حذف خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC

هنوز فاصله‌ی زیادی تا انتشار بازی EA Sports FC باقی مانده و باید منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی رسمی این بازی توسط استودیوی EA باشیم. اما با توجه به اینکه بازی‌ FIFA 20 در تاریخ 24 سپتامبر 2019، بازی FIFA 21 در 9 اکتبر 2020 و FIFA 22 در 1 اکتبر 2021 منتشر شدند، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا بازی EA Sports FC هم در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر سال 2023 منتشر می‌شود.

از بازی EA Sports FC چه خبر؟

آیا لایسنس‌ها حفظ می‌شوند؟

کمپانی EA اعلام کرد بازی EA Sports FC لایسنس‌ بیش از 30 لیگ با وجود 700 تیم و حداقل 1900 بازیکن و 100 استادیوم را دارد. وجود رقابت‌های چمپگیونز لیگ، پریمیر لیگ، بوندسلیگا و لالیگا هم تایید شده است.

حضور باشگاه‌ Real Madrid، باشگاه Liverpool، باشگاه Manchester City، باشگاه Tottenham Hotspur، باشگاه Atletico Madrid، باشگاه Borussia Dortmund، باشگاه Toronto FC و Austin FC هم تایید شده است. همه‌ی این باشگاه‌ها این موضوع را به طور رسمی در توییتر خود اعلام کردند و از انتشار اخبار بیشتر در ماه July سال 2023 خبر دادند.

اولین تیزر از بازی EA Sports FC

با توجه‌ به اینکه همه‌ی باشگاه‌هایی که نام آنها در بالا ذکر شد، به انتشار اخبار بیشتر در July سال 2023 اشاره داشتند، پس احتمالا در همان تاریخ شاهد عرضه‌ی تریلر این بازی خواهیم بود.

آیا همچنان شاهد حضور Ultimate Team خواهیم بود؟

البته. حق Ultimate Team کاملا برای استودیوی EA است و سازمان FIFA هیچ نقشی در آن ندارد. برای اولین بار در بازی FIFA 09 با آلتیمیت تیم آشنا شدیم و این بخش در سایر بازی‌های EA همچون بازی Madden 22 و NHL 22 هم وجود دارد. بخش FIFA Ultimate Team از مارس 2020 تا آوریل 2021 حدود 1.62 میلیارد دلار درآمد داشته و EA به این راحتی‌ها از این سود دست نمی‌کشد.

حتی شاید شاهد تغییراتی در بخش آلتیمیت تیم مثل نوع جدید کارت‌ها و شفافیت بیشتر در بسته‌ها باشیم. جنجال‌های زیادی در مورد ترویج قمار در بخش آلتیمیت بازی فیفا شکل گرفته است که در صورت ایجاد کمی تغییر در بسته‌ها، می‌توان این قضایا را حل کرد.

از بازی EA Sports FC چه خبر؟

آیا NFT در EA Sports FC وجود دارد؟

در حال حاضر خبری از NFT در این بازی نیست. اما احتمال قرارگیری آن در آینده وجود دارد.

اندرو ویلسون رییس EA:

ما سعی داریم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکنان فراهم کنیم. بنابراین در طول زمان گنجاندن NFT در بازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اما این موضوعی نیست که فعلا روی آن تمرکز زیادی داشته باشیم.

چه ویژگی‌های در بازی EA Sports FC انتظارمان را می‌کشد؟

کمپانی EA در این‌باره گفته:

در حال حاضر ما همانند سابق به یک تجربه‌ی تعاملی از سرگرمی را ارایه می‌دهیم. اما به زودی قابلیت تماشا و ساخت محتوا هم به همین اندازه اهمیت خواهد داشت. با توجه به برخی از مجوز‌هایی که ده سال پیش با سازمان FIFA بر سر آن‌ها توافق کردیم، اجازه فراهم کردن این تجربیات را برای بازیکنان نداشتیم.

کلمات کلیدی در این بیانیه، «قابلیت تماشا و ساخت محتوا» هستند.

قابلیت تماشای فوتبال واقعی هرگز در بازی‌های FIFA برای ما امکان پذیر نبود. آیا ممکن است روزی این قضیه تغییر کند؟ همچنین جالب است بدانید در بازی FIFA 11، حالتی وجود داشت که به بازیکنان اجازه‌ی خلق تیم خود و بازی کردن با بازیکنان دیگر در مرورگرها بود، سپس می‌توانستند آن تیم‌ها را به بازی اضافه کنند. تنها چهار میلیون تیم در سال اول ساخته شد اما این ویژگی هرگز به کنسول‌های نسل هشتمی راه پیدا نکرد. طرفداران در این سال‌ها بارها خواستار بازگشت این حالت به بازی بودند. شاید با اتمام قرارداد EA و FIFA، دوباره شاهد این حالت در بازی‌های EA Sports FC باشیم.

آیا دیگر FIFA 24 وجود ندارد؟

شاید باورش سخت باشد اما جواب منفی است. سازمان FIFA اعلام کرد که همچنان خارج از دست EA هم به ساخت بازی FIFA ادامه می‌دهد.

رییس سازمان فیفا، Gianni Infantino در این باره می‌گوید:

من به شما اطمینان می‌دهم بازی‌ای که نام FIFA روی آن است، معتبرترین و واقعی‌ترین بازی فوتبال برای گیمر‌ها و طرفداران فوتبال است. نام FIFA تنها عنوان جهانی و اصلی است‌. فیفا 23، فیفا 24، فیفا 25، فیفا 26 و به همین ترتیب. این نام همیشه بهترین است و پابرجا می‌ماند.

با انتشار اخبار بیشتر از بازی EA Sports FC ما این مطلب را آپدیت می‌کنیم، پس اگر به‌دنبال اخبار این بازی هستید، این صفحه را بوکمارک کنید و منتظر اخبار بیشتر از این بازی باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =