دوشنبه , می 20 2024

خداحافظی با شخصیت برایان اوکانر در فیلم Fast X

[ad_1]

وین دیزل فاش کرده که در فیلم Fast X شاهد خداحافظی ماندگاری با شخصیت پل واکر خواهیم بود.

می‌توان گفت که مجموعه فیلم‌های Fast & Furious (سریع و خشمگین) به لطف هنرنمایی تماشایی و جذاب ستاره فقید آن یعنی پل واکر به چنین محبوبیت و شهرتی در بین سینماگران سراسر جهان دست پیدا کرده است. بازیگری که در سن ۴۰ سالگی و به صورت شوکه‌کننده قربانی تصاودفی خیابانی شد و برای آخرین‌بار در فیلم Furious ۷ شاهد هنرنمایی او در قامت برایان اوکانر بوده‌ایم.

با این حال پس از مرگ پل واکر همچنان شاهد ساخته شدن آثار جدیدی از این مجموعه اکشن بوده‌ایم و نوبت به اکران دهمین فیلم این مجموعه تحت عنوان Fast X (فست ایکس) رسیده است. دنباله‌ای که جیسون موموآ را روبروی وین دیزل و باقی خانواده او قرار خواهد داد.

حال وین دیزل در جریان مصاحبه جدید خود فاش کرده که در Fast X شاهد خداحافظی با شخصیت برایان اوکانر خواهیم بود تا به پل واکر ادای احترام شود.

از همان لحظه که در سال ۲۰۱۳ جهان مشغول دست و پنجه نرم کردن با مرگ پل واکر بود، استودیو سازنده فیلم‌های سریع و خشمگین در تصمیمی جسورانه، شخصیت وی را زنده نگه داشت. با وجود آن که قصد اسپویل چیزی را ندارم اما باید اعلام کنم که در Fast X شاهد خداحافظی ماندگاری با شخصیت برایان اواکنر خواهیم بود؛ زیرا نمی‌توان اتمام این مجموعه را بدون اشاره به وی حتی تصور کرد.

علی‌رغم این که هیچ اطلاعاتی از شخصیت برایان اوکانر در دسترس نبوده و تنها به زنده بودن وی در دنیای سریع و خشمگین اشاره شده است، طبق صحبت‌های وین دیزل می‌توان اینگونه برداشت کرد که شاهد حضور شخصیت نمادین این فرنچایز در Fast X خواهیم بود. در کنار این مسئله، می‌دانیم که بری لارسون ایفای نقش دختر شخصیت “آقای هیچکس” با هنرنمایی کرت راسل را بر عهده دارد؛ اتفاقی که می‌تواند منجر به وقایع و رخدادهای جدید و دیده نشده‌ای در این مجموعه بشود.

در هر حال باید تا زمان اکران فیلم دهم این مجموعه صبر کرد و دید که چه سرنوشتی در انتظار برایان اوکانر خواهد بود. دنباله مورد انتظاری که توسط لویی لتریر کارگردانی شده و بازیگرانی همچون میشل رودریگز، تایریس گیبسون و لوداکریس به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

فیلم Fast X در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =