پنج‌شنبه , می 16 2024

شایعه: شوکیس پلی‌استیشن قبل از سامر‌گیم‌فست برگزار خواهد شد.

[ad_1]

شایعه ‌ای از سوی جف گراب – خبرنگار مشهور صنعت گیم – وجود دارد که احتمال می‌دهد شوکیس پلی‌استیشن قبل از ۸ ژوئن (هفته اول ژوئن) برگزار خواهد شد، درست قبل از رویداد بزرگ سامر‌گیم فست.

جدا از صحت این شایعه، شوکیس بعدی اهمیت بالایی برای پلی‌استیشن دارد، چرا که ممکن است سونی از فاز دوم بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 رونمایی بشود. بازی‌هایی چون: پروژه چند‌نفره و بزرگ The Last of Us از استودیو ناتی داگ و  Marvel’s Spiderman 2 و Marvel’s Wolverine از استودیو اینسامنیاک گیمز. از طریق این لینک می‌توانید توییت جف‌ گراب را مشاهده کنید.

با وجود لغو کامل نمایشگاه E3، همچنان ماه ژوئن ماه نمایش‌ها و اعلامیه‌های داغ از بازی‌های آینده است؛ در این بین، سونی هم برنامه‌ها و نمایش‌های حودش را برای ژوئن ترتیب داده‌است. ظی چند‌سال اخیر از سونی، شاهد نمایش‌های مستقل و جدای از رویداد‌های رسمی بوده‌ایم؛ آخرین حضور سونی در رویداد‌های فراگیر و رسمی، نمایشگاه 2018 E3 بود.

رویداد سامر‌گیم‌فست هم طی یک مراسم زنده توسط جف کیلی در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) برگزار خواهد شد و باید دید، حاوی چه نمایش‌ها و اعلامیه‌هایی خواهد بود. البته که سرنوشت اعلامیه‌ها و نمایش‌های‌شرکت‌هایی که آماده حضور در E3 2023 بودند، مشخص نیست و باید دید چه‌برنامه‌ای برای بازی‌های خود دارند.

در ادامه، با مطالعه آخرین اخبار بازی همراه پی‌اس‌آرنا بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =