یکشنبه , می 19 2024

شایعه: امکان کنسل شدن E3 2023

[ad_1]

ممکن است مراسم E3 2023 کنسل شود. بعد از این که نینتندو، اکس باکس و یوبی‌سافت اعلام کردند که در E3 امسال حضور ندارند، اندی رابینسون از رسانه  VGC گفت که خبرهای خوبی درباره سرنوشت این رویداد نمی‌شنود.

رابینسون در توییتر:

معمولا سخت است که شایعه‌ها را از فکت‌ها درباره رویداد E3 جدا کنید، اما جای تعجب نیست که اخبار خوبی از این رویداد به گوش نمی‌رسد. اصلا تعجب نمی‌کنم اگر این رویداد در همین هفته کنسل شود. اما امیدوارم که این اتفاق نیفتد، واقعا برای دست اندرکاران این رویداد احساس تاسف دارم، زیرا هر کاری که از آن‌ها خواستند را انجام دادند.

هالی بنت (Hollie Bennett) که رییس بخش تعامل با مخاطب و تاثیر گذاری بر آن‌ها در شرکت Frontier Developments است، گفت:

واقعا حیف است که این رویداد کنسل شود، زیرا قیمت‌ها برای اجاره کردن غرفه در این رویداد ارزان‌ترین قیمت‌هایی هستند که تاکنون دیده‌ایم، قیمت آن‌ها واقعا ارزان است. آن‌ها همچنین نقشه‌های خوبی هم در سر دارند. امسال می‌تواند سال موفقیت آمیزی برای بازگشت E3 باشد.

با این که رابینسون در ابتدا حس بسیار خوبی نسبت به این رویداد داشت، اما اکنون گفته است که «هم‌اکنون سر و صداهای زیادی وجود دارد و نمی‌توانم جواب راسخی بدهم».

رویداد امسال به جای سازمان Entertainment Software Association توسط شرکت ReedPop اجرا می‌شود که مسئول برگذاری رویدادهای C2E2, EGX, New York Comic Con, PAX East و بسیاری رویدادهای دیگر هم است. هرچند آن‌ها تاکنون نسبت به کنسل کردن کنفرانس یوبی‌سافت در این رویداد و کنسل شدن کل رویداد واکنشی نشان نداده‌اند.

البته که ماه ژوئن همچنان ماه شلوغی برای بازی‌های ویدیویی خواهد بود. رویداد Summer Game Fest  در تاریخ ۹ ژوئن بازخواهد گشت، درحالی که رویداد Xbox Games Showcase و Starfield Direct در تاریخ ۱۱ ژوئن برگذار خواهند شد. رویداد Ubisoft Forward Live هم در روز بعد یعنی ۱۲ ژوئن برگذار می‌شود. همچنین شایعاتی مبنی بر یک رویداد جدید PlayStation Showcase هم در ماه ژوئن به گوش می‌رسد.

برای مطالعه آخرین اخبار بازی با پی‌اس‌ارنا همراه شوید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =